AndroidHealthClinic

Lichaamstype

Bezoekers in dit topic

Kun je dat uitleggen, lijkt mij juist een aanwinst.

Tuurlijk, laat je via een lijstje in een hokje zetten en alles gaat makkelijk.

Vertel me alleen is hoe makkelijk het is om je voeding af te stellen als je van jezelf een redelijk brede taille (endo), in verhouding lange (ecto) maar wel redelijk gespierde (meso) armen, dunne (ecto) benen, maar redelijk wijde gespierde rug bezit? ?

Ik heb het nu dus niet over iemand die al een tijd traint, maar gewoon iemand die zo gebouwd is op het moment dat hij start met trainen (zeg niet dat die er niet zijn, want omschrijvingen boven zijn die van me zelf toen ik pas begon)

WAt training aangaat vind ik somatotypering helemaal onzin. Je bouw zal bepalend zijn voor oefeningen die je goed liggen, maar meer ook niet. Het hele somatotyperingsverhaal houd namenlijk helemaal geen rekening met aanhechtingslokaties, vezelverdeling. enz)

Maar wat wil je ook van een theorie die oorspronkelijk gebaseerd is op de psyche van de mens
 
Sommige mensen moet 3x nadenken en helemaal niet posten.
 
pff is een feit vriend. hoe langer je traint hoe meer je op mesomorph gaat lijken, en ik tiepte verkeerd ik had het niet gelezen ik zag het in een bodybuilding docu
 
pff is een feit vriend. hoe langer je traint hoe meer je op mesomorph gaat lijken, en ik tiepte verkeerd ik had het niet gelezen ik zag het in een bodybuilding docu
:facial:
 
Geinig... sinds ik aan bodybuilding doe, zijn mn polsen echt niet dikker geworden..

Het zou fascinerend zijn, als je met KT je botstructuur flink kan laten veranderen.

Je gaat er langzaam maar zeker steeds meer uitzien als een mesomorph, maar bepaalde dingen zijn (nog) niet te veranderen.

Typisch menselijk om in hokjes te denken.
 
Geinig... sinds ik aan bodybuilding doe, zijn mn polsen echt niet dikker geworden..

Het zou fascinerend zijn, als je met KT je botstructuur flink kan laten veranderen.

Je gaat er langzaam maar zeker steeds meer uitzien als een mesomorph, maar bepaalde dingen zijn (nog) niet te veranderen.

Typisch menselijk om in hokjes te denken.

nee sorry je hebt gelijk ze zeiden inderdaad je gaat er steeds meer op lijken
;)
 
pff is een feit vriend. hoe langer je traint hoe meer je op mesomorph gaat lijken, en ik tiepte verkeerd ik had het niet gelezen ik zag het in een bodybuilding docu

Pffft, ja het is idd een feit Je gaat er op lijken, maar de basisstructuur waarop het somatotyperingsverhaal gebasseerd is verandert niet.

Als je lange ledematen hb worden ze door trainen niet korter, als je blokkig/grof gebouwd ben (breed in de heupen enz) word je niet "fijner" door trainen

Dus iemand doe onder de noemer ecto zou vallen word door trainen wel gespierder, maar blijft wat "bouw" aangaat een ecto, enz.
 
Back
Naar boven