MuscleMeat

Lichaamstype (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Achillis786

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
13 aug 2006
Berichten
81
Waardering
0
Hoe weet je zeker wat voor een lichaamstype je bent?
 
Volgens mij weet je dat nooit zeker. Het is bijna altijd een mengelmoesje van van alles. Het gaat er m.i. om wat voor type er echt uitspringt.

Het is volgens mij wel belangrijke voorwaarde dat je volledig bent uitgegroeid (met name de pubertijd) om iets zinnigs over je lichaamstype te kunnen zeggen.

Tijdens en voor de pubertijd had ik veel van een ecto, terwijl ik nu meer naar endo, meso lijk te gaan.

Nu hoorde ik van mijn behandelend arts (verleden jaar) dat jongens vaak een tweede "groeispurt" doormaken. De eertse, rond het twaalfde jaar, in de lengte en ongeveer zeven tot tien jaar daarna een groeispurt in de breedte. Dat was dus bij mij overduidelijk het geval.

Verder moet je het denk ik ook aan een ander vragen omdat je zelf al een bepaald beeld van je eigen lichaam hebt gevormd en dit dus drastisch kan veranderen zonder dat je het eigenlijk doorhebt. :rolleyes: :rolleyes:
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
:D
 
oehoe hoooeee ik zit tussen endomorph en mesomorph. ik was bang dat ik een ecto was. hey dankje jongens :cool:
 
Ik snap niet waarom mensen zich daar druk om maken??? Je kan het toch niet veranderen!
 
ectos groeien bijna niet.
vandaar dat ik wilde weten. ik groei op dit moment opeens niet meer, ik dacht et licht daar aan
 
ecto''s groeien bijna niet? dan moet je meer eten!
 
Verkeerde sectie
 
Hoe weet je zeker wat voor een lichaamstype je bent?

Somatotypering is dat niet net zoiets als .....

Klein hoofd en doorlopende wenkbrouwen zijn tekenen van criminele aanleg => kriminele aanleg gaat vaak gepaart met agressie = agressie komt voort uit een hoog testosterongehalte => van testosteron groei je

Conclusie:lichaamtypen met een klein hoofd en doorlopende wenkbrouwen groeien beter als mensen met een groot hoofd en kleine wenkbrouwen
 
jah zo kun je natuurlijk alles wel aan elkaar linken 3xl :P
 
Somatotypering is dat niet net zoiets als .....

Klein hoofd en doorlopende wenkbrouwen zijn tekenen van criminele aanleg => kriminele aanleg gaat vaak gepaart met agressie = agressie komt voort uit een hoog testosterongehalte => van testosteron groei je

Conclusie:lichaamtypen met een klein hoofd en doorlopende wenkbrouwen groeien beter als mensen met een groot hoofd en kleine wenkbrouwen

:roflol:
 
ectos groeien bijna niet.
vandaar dat ik wilde weten. ik groei op dit moment opeens niet meer, ik dacht et licht daar aan

Dat valt ook wel mee hoor.. ecto's die veel eten groeien ook.
 
evilman zei:
Denk je dan ook dat rekening houden met hoe je in elkaar zit en daar je training en eten op aanpassen onzin is?

3XL zei:
Ja, groote onzin
Kun je dat uitleggen, lijkt mij juist een aanwinst.
 
Idd, sommige mensen moeten toch eens 2x nadenken voor ze iets posten...
 
als je traint ben je het toch aan het veranderen.
Je verandert langzamerhand naar mesomorph, althans dat is wat ik heb gelezen
 
Back
Naar boven