XXL Nutrition

Licht het aan mij? Vroeger betaalde ik slechts 85 Fl/mnd ipv 60 euro/mnd aan de sport (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Riki

Dutch Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 apr 2003
Berichten
262
Waardering
0
Die euro is wel nadelig :(
 
Daar ben je snel achter
 
Qua wat voor dingen dan?

onbeperkt abonnement was bij mij op de sportschool 81 gulden en nu 41 euro. Dus dat valt wel mee.

Shakie daar koste 3,60 en nu 1,80 ( wederom geen reden om te klagen)

en supplementen, tja die zijn ook in prijs gestegen maar niet zo drastisch als je t mij vraagt.

Daarentegen betrap ik me eigen er nog steeds vaak op dat ik te makkelijk dingen koop die ik vroeger eerst goed in overweging zou nemen ja.

En ja t enige voordeel met de euro is als je op vakantie gaat en daar heb ik dit jaar pas profijt van aangezien ik vorig jaar na Turkije ben gegaan. klote lira met duizend nullen:(
 
Mijn abbo is in vier jaar gestegen van 85 gulden naar omgerekend 132,50 nu.

Grtz
 
zo das geen prettige stijging nee. en heb je er nog wat voor teruggekregen?
 
Mijn abbo is in vier jaar gestegen van 85 gulden naar omgerekend 132,50 nu.

Grtz
 
Jaaa, dat heb je al verteld!!:rolleyes:


euuhm,hoe moet ik dit als antwoord interpreteren. Zou mijn vraag soms naar de domme vragenthread moeten??? :D
 
Originally posted by Riki
Mijn abbo is in vier jaar gestegen van 85 gulden naar omgerekend 132,50 nu.

Grtz

zo dan ben ik je voor:D haha
 
van HFL 60.50 naar € 29.50 per maand (onbeperkt sporten 7dgn/week inc Budo-sporten en sauna)
 
Wat ik ermee wil zeggen, men verhoogt en verhoogt maar, oki het is topspul, lekkere sauna/solarium er ook bij, maar ik de faciliteiten zijn in 4 jaar niet verandert een inflatie van 4% per jaar okee, maar dit is vele malen meer.

Grtz
 
E zolang niemand er wat van zegt hebben hun er natuurlijk geen moeite mee om te verhogen;)
 
Back
Naar boven