MuscleMeat

Licht pijnlijke injectie van HGH

Bezoekers in dit topic

Pumpie

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
9 nov 2014
Berichten
2.673
Waardering
439
Ik ben nu een weekje bezig met HGH.

Ik zet 3IU per dag (0.3ml)

Ik injecteerde eerst met Bac water. Ik merkte dat de injectie spots wat pijnlijk waren de volgende dag en soms ook een beetje rood.

Sinds gisteren heb ik de bac. water ingeruild voor NaCl en ik probeer langszaam te injecteren.

Dat heeft niet mogen baten. Nog steeds merk ik een pijnlijke injectie spot en een beetje rood erom heen.

Is dat normaal? heeft iemand tips?
 
Is normaal. Soms heb ik dat ook en soms helemaal nergens last van. Hoe gaat het met de hgh?
 
Is normaal. Soms heb ik dat ook en soms helemaal nergens last van. Hoe gaat het met de hgh?

Klopt. De ene keer is het erger dan de andere keer.

Ik merk er verder nog niks van.
 
Is op zichzelf niet meteen reden om je zorgen te maken. Zelfs als je alles volgens het boekje doet blijven injecties natuurlijk niet bepaald lichaamsvriendelijk :p.
 
Is op zichzelf niet meteen reden om je zorgen te maken. Zelfs als je alles volgens het boekje doet blijven injecties natuurlijk niet bepaald lichaamsvriendelijk :p.

Klopt, maar leuk is anders ;)

Het is geen echte Pip. Maar wel lastig. Zeker als je een paar maanden of langer Hgh wilt gaan prikken.
 
Heb nog nooit de huid rood gehad in pakweg jaartje of 2. Huid rood wijst op irritatie. Als je dus van water hebt geswitched lijkt mij logischerwijs de irritatie van de hgh te komen.
 
Heb nog nooit de huid rood gehad in pakweg jaartje of 2. Huid rood wijst op irritatie. Als je dus van water hebt geswitched lijkt mij logischerwijs de irritatie van de hgh te komen.

Dat dacht ik dus ook.
 
Heb 4 verschillende merken hgh gebruikt, nog nooit last van gehad. Bij hcg wel maar bij hgh ???
 
Ik heb dit bij me hgh nooit gehad, wel bij igf wat met hetzelfde water werd gemengd. Zal eerder aan de hgh liggen dan aan de vloeistof. Welk merk zet je?
 
Ik heb dit bij me hgh nooit gehad, wel bij igf wat met hetzelfde water werd gemengd. Zal eerder aan de hgh liggen dan aan de vloeistof. Welk merk zet je?

Riptropin

Inject van gisteren was al minder pijnlijk
 
Riptropin

Inject van gisteren was al minder pijnlijk

Ik hoor wel meer dingen over die Riptropin dat er iets in zou zitten waarvan je zou zeggen dat het er niet in hoort te zitten.. Meen er hier op DBB ook iets over gelezen te hebben.
 
Hm,ja sorry ik heb zelf geen ervaring met riptropin.
 
Ik heb dit dus met Hexeralin van usapep. Ga door de grond heen als ik de vloeistof injecteer, maar nu van een ander merk en hier geen problemen mee!
 
Ik heb dit dus met Hexeralin van usapep. Ga door de grond heen als ik de vloeistof injecteer, maar nu van een ander merk en hier geen problemen mee!

Zo erg is het niet hoor. Beetje beurs gevoel dag erna en beetje rode huid.

Maar verschilt ook per dag/inject
 
Sorry voor beetje offtopic, maat voor welk doeleinde zet je 3 iu per dag? Twijfel zelf ook om hgh toe te voegen maar is 3 iu voldoende voor iets meer massa?
 
Dit is de eerste keer en wil het eerst uitproberen op 3iu. Verhogen kan altijd nog.

Ik ben nu aan het cutten en merk dat mijn vet goed daalt en blijf wel goed op gewicht. Ben maar een beetje gezakt op de weegschaal. Armen en schouder staan nog goed vol.

Ander aspect is mijn huidverbetering. Na mijn laatste kuur had ik fucking erge acne. Door roa is dat weg maar heb nog rode vlekjes waar de acne zat. Door de Hgh hoop ik dat deze sneller weggaan door de snellere celdeling. Deze rode vlekken gaan sowieso weg vanzelf maar door de Hgh hoop ik sneller
 
Duidelijk verhaal, denkt dat ik ook maar eens op 3iu ga beginnen binnenkort. Wordt alleen lastig met verstoppen in de koelkast
 
Duidelijk verhaal, denkt dat ik ook maar eens op 3iu ga beginnen binnenkort. Wordt alleen lastig met verstoppen in de koelkast

Zijn aminozuren die ook een boost van vitamine afgeven. Is erg gezond omdat je de nieren aantast door zoveel te eten. Gezondheid boven alles mam
 
Als je van water hebt gewisseld en je hebt het nog steeds dan zal het aan je HGH liggen. Hoor vaker dat mensen dat hebben bij riptropin.
 
Zijn aminozuren die ook een boost van vitamine afgeven. Is erg gezond omdat je de nieren aantast door zoveel te eten. Gezondheid boven alles mam
denk serieus dat ik met een leuk verhaaltje alles wijs kan maken haha. Eerst maar eens uitzoeken welkenHGH
 
Back
Naar boven