XXL Nutrition

Lichte anabolen

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Varenity

Novice
Lid geworden
5 okt 2017
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
76kg
Ik ben nu bijna 17, ik doe een fysieke zware opleiding: HTV, voor politie en kmar maar naast dat wil ik meer spiermassa en minder vet%. Ik zat erover na te denken om anabolen te gaan gebruiken maar ik vond dat heel erg gek om zo jong al te beginnen. Ik fitness al sinds men 14e en sinds men 15e doe ik het intensief en ookal zeg ik het zelf ik heb best veel spiermassa. Alleen geen sixpack/ echt opvallende borst spieren/ heel erg breed.

Dit wil ik graag beetje meer van men lijf en dan vooral die sixpack ookal kan ik hem trainen. En ik was ook niet van plan om echt anabolen te gebruiken om spiermassa te krijgen als een gek binnen paar weken want uiteindelijk wil ik het er zelf voor trainen bv: dat ik niet binnen 6 weken een bodybuilder eruit zie want dat valt te veel op en is ook onmogelijk voor men leeftijd en vind het overig niet eens mooi. Ik wil gewoon beetje gebruiken om het klein beetje spiermassa & motivatie boost te geven. Ik wil overigens het liefste pillen. dat ik heel rustig spiermassa beetje opbouw als een booster erlangs.
Daarom vraag ik:
  1. Weten jullie een goede lichte kuur?
  2. Voor hoelang?
  3. Is het heel schadelijk?, voor men leeftijd?
  4. Aan wat budget moet ik dan denken?
  5. Waar kan ik ze aanschaffen? (het liefst in een winkel als het verstrekken onder 18jaar legaal is)

Bovendien wilde ik nog vragen: Men vader zei ooit tegen me als je stopt met anabolen gebruiken zak je als een pudding in elkaar. Nu was ik bang als ik het zou gebruiken en dan stoppen en dan gewoon door trainen (intensief) dat ik dan als een pudding in elkaar val, want ik was natuurlijk niet van plan om het voor lang te gaan gebruiken.


Dankjewel voor jullie tijd!
 
17 jaar.. How about.. NOPE
 
Slechte troll
 
Dit moet toch een troll zijn of wat??
 
Dit moet toch een troll zijn of wat??

Winter is de nieuwe Zomer?

winteriscoming.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven