AndroidHealthClinic

Lid worden sterksteman vereniging? Geef je hier op!

Bezoekers in dit topic

IronSport

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
3 aug 2006
Berichten
4.010
Waardering
31
Lengte
1m85
Massa
120kg
Voordat we verder gaan met het uitdenken en uitvoeren van het idee om een "sterksteman vereniging" op te zetten is het misschien handig om te kijken hoeveel mensen bereid zijn om daadwerkelijk lid te worden. Dit omdat ik denk dat we minimaal met 15/20 personen moeten zijn om het te laten werken. Ik denk dat een inleg van ongeveer 25 euro per persoon per maand een mooi bedrag zou zijn om als maandelijkse inleg te vragen. Wat je daarvoor terug krijgt als lid, volgt nog.

Dus de vraag op dit moment is: Wie zou lid willen worden? Geef je hiervoor op in dit topic!

gr, JP.
 
Ik zou uiteraard wel lid willen worden. Daarbij moet ik wel eerlijk zeggen dat het voor mij niet heel veel duurder moet worden dan dat. Niet dat ik het er niet voor over heb, maar als student heb je het nou eenmaal niet zo breed.. En ik moet er ook nog een flink stuk voor reizen.
Maar ik heb het er voor over. Ik vind het erg leuk om te doen, en wil dat ook graag zo houden. In verenigingsverband is het des te leuker.

Wel denk ik zomaar dat er een hoop mensen hierdoor afvallen ;)


Lijst:

1. Ironsport
2. Matthieu
 
Doel je op het maandbedrag matthieu? Dat zou nog kunnen veranderen, ligt er aan hoeveel mensen er lid willen worden. En of we op korte termijn over willen gaan naar een andere en misschien wel betere locatie.
 
Ik denk dat we ook aan de lijst kunnen toevoegen: (ik hoop zonder voor me beurt te spreken)

Fouad Hsaini (2x deelnemer sterksteman van NL, deelnemer IFSA WK -105kg '07 en internationaal actief, wereldrecordhouder)
Jan Haaring (1x deelnemer sterksteman van NL, jaren lang actief in de sterksteman sport)
Richard van der Linden (1x deelnemer sterksteman van NL)
Kees Varkevisser (actief wedstrijd atleet)
Wesley Ortega (actief wedstrijd atleet)
Marcel Imthorn (actief wedstrijd atleet)
Jacco van Leeuwen (actief wedstrijd atleet in sterksteman en Highland games)

Als ik iemand vergeet mijn excuses.
 
Laatst bewerkt:
Doel je op het maandbedrag matthieu? Dat zou nog kunnen veranderen, ligt er aan hoeveel mensen er lid willen worden. En of we op korte termijn over willen gaan naar een andere en misschien wel betere locatie.

Ik doel idd op het maandbedrag. Ik vind het opzich niet teveel, alleen ik heb het nou eenmaal niet zo breed. Puur een persoonlijk iets dus. Maargoed, ik wil er wel voor gaan en ben bereid om hier ook wat voor te doen en te laten.

25 euro is op zich niet teveel. Als je met een aantal mensen bent kan je zo wel veel makkelijker uitkijken naar een andere locatie.
Als die lijst zou kloppen (ik denk van wel), zitten we toch al op 9 man... Ik denk dat 20 man vrij reëel is om te halen.
 
het hangt natuurlijk ook heel erg aan waar het komt. De hogere bevolkingsdichtheid in de randstad betekent meer potentieele leden, maar in de provincie zijn grond en panden weer goedkoper.

Ook hangt het af van het niveau. Als alles afgestemd wordt op de Nederlandse top en subtop, dan mis je natuurlijk wel een hoop mensen met minder talent die het wel prachtig vinden om te doen.

Voor mezelf: als ik ergens kan trainen voor beginner strongman, wat hooguit 30 minuten met de auto is, dan heb ik er zeker wel E25 voor over. En dan kom ik vermoedelijk maar 2-3x in de maand. Moet er wel een log aanwezig zijn. :)
 
Ligt eraan op welke locatie er getraind wordt. Als het een beetje in de buurt is wil ik wel lid worden, maar anders gaat het me te veel tijd kosten.
 
Vrij hoog voor 2 x p.m. trainen..... Plus de prijs is denk nog te vroeg om te bepalen: ligt aan locatie, eventuele subsidie van de gemeente.
Desondanks doe ik mee!

At JP: Misschien handig om zo snel mogelijk je begin post te editten om nieuwe informatie te verstrekken over wat je terug krijgt.
 
Laatst bewerkt:
Lijst ge-update, kopieer en plak als je je aanmeld.

1. Ironsport
2. Matthieu
3. Fouad Hsaini (2x deelnemer sterksteman van NL, deelnemer IFSA WK -105kg '07 en internationaal actief, wereldrecordhouder)
4. Jan Haaring (1x deelnemer sterksteman van NL, jaren lang actief in de sterksteman sport)
5. Richard van der Linden (1x deelnemer sterksteman van NL)
6. Kees Varkevisser (actief wedstrijd atleet)
7. Wesley Ortega (actief wedstrijd atleet)
8. Marcel Imthorn (actief wedstrijd atleet)
9. Jacco van Leeuwen (actief wedstrijd atleet in sterksteman en Highland games)
10. Niels van der Klauw (Willy7)
 
ik doe zeker mee ja
ik denk dat er wel veel lid zullen worden
en 25 euro is niet veel per maand, je moet er tog wat voor over hebben
je krijgt er zeker veel voor terug
 
I'm in.

1. Ironsport
2. Matthieu
3. Fouad Hsaini (2x deelnemer sterksteman van NL, deelnemer IFSA WK -105kg '07 en internationaal actief, wereldrecordhouder)
4. Jan Haaring (1x deelnemer sterksteman van NL, jaren lang actief in de sterksteman sport)
5. Richard van der Linden (1x deelnemer sterksteman van NL)
6. Kees Varkevisser (actief wedstrijd atleet)
7. Wesley Ortega (actief wedstrijd atleet)
8. Marcel Imthorn (actief wedstrijd atleet)
9. Jacco van Leeuwen (actief wedstrijd atleet in sterksteman en Highland games)
10. Niels van der Klauw (Willy7)
11. Frederick Ras (jfras)

Als het straks allemaal gelukt is..
ik neem aan dat er dan wel vaker dan eens in de 2 weken getraind kan worden?

wat matthieu zegt idd over geld en dan de reiskosten, misschien hebben sommigen ook een ov, maar op zaterdag is het niet geldig
 
het hangt natuurlijk ook heel erg aan waar het komt. De hogere bevolkingsdichtheid in de randstad betekent meer potentieele leden, maar in de provincie zijn grond en panden weer goedkoper.

Ook hangt het af van het niveau. Als alles afgestemd wordt op de Nederlandse top en subtop, dan mis je natuurlijk wel een hoop mensen met minder talent die het wel prachtig vinden om te doen.

Voor mezelf: als ik ergens kan trainen voor beginner strongman, wat hooguit 30 minuten met de auto is, dan heb ik er zeker wel E25 voor over. En dan kom ik vermoedelijk maar 2-3x in de maand. Moet er wel een log aanwezig zijn. :)

Zoals in het oorspronkelijk topic van JP al stond moet je gewoon over een redelijke basis bezitten mbt kracht.
Heb je die (ik denk jij wel phreak ;) ) en vind je het leuk vind en wil je het echt dan kan je er gewoon trainen.

Verder vind ik 25 euri op zich niet veel. Je zou eens moeten uitrekenen wat al het materiaal kost. Er is een nieuwe IFSA-log, er liggen een hoop stenen, axle etc.. Reken maar eens uit.. En wat denk je van potjes hars a 35 euro die er in een paar weken door heen gaat. Als ik dat allemaal zelf moet aanschaffen ben ik toch wel wat meer kwijt. Alleen mijn probleem is gewoon dat ik zelf gewoon niet zo heel veel euri binnenkrijg per maand :o

Waar een wil is, is een weg jongens. Als je echt wil, dan moet je hier reageren. Wil je niet er echt voor gaan, kun je imho ook beter geen lid worden. (Niet lullig bedoelt).

De locatie zal toch wel binnen dezelfde regio gezocht moeten worden denk ik..
 
Ik wil eerst nog ff afwachten wat je allemaal terugkrijgt voor die 25 euro.
 
Het gaat niet alleen om terugkrijgen.. Ook om samen sterk te staan.
 
Ik wil eerst nog ff afwachten wat je allemaal terugkrijgt voor die 25 euro.

Lijkt mij dat je in ieder geval de mogelijkheid krijgt om vaker te trainen dan je nu doet dus waarschijnlijk elke zaterdag. Doordeweeks wordt er nu ook al getraind maar dat is voor veel mensen wat lastiger.

@JP: Natuurlijk schrijf ik me in wat dat betreft zat je goed.

@Matthieu: Precies!
 
wat je er voor terug krijgt !!!
je bent voor je toekomst bezig
en een investering van 25 euro is daar niets bij
maar je hebt zoiezo heel veel grote namen die met je mee trainen, en je begeleiden zowel mentaal als fysiek
denk aan jp, fouad, jan haaring, richard, cees
ik leer er een hoop van en er staan genoeg spullen en dat kan alleen maar meer worden
en ik denk ook dat je in de regio hier moet zoeken dat dat het handigst is

en samen staan we inderdaad het sterkst
 
Vind het lomp dat er nu mensen zijn die willen wachten iets toe te zeggen, terwijl ze nu ook 5euro per keer betalen. Thoeretisch is dat bij 4wkn trainen ook 20euro. ((neem aan dat je voor 25euro de maand wel vaker terecht kan).

Ik zou me opgeven.

1. Ironsport
2. Matthieu
3. Fouad Hsaini (2x deelnemer sterksteman van NL, deelnemer IFSA WK -105kg '07 en internationaal actief, wereldrecordhouder)
4. Jan Haaring (1x deelnemer sterksteman van NL, jaren lang actief in de sterksteman sport)
5. Richard van der Linden (1x deelnemer sterksteman van NL)
6. Kees Varkevisser (actief wedstrijd atleet)
7. Wesley Ortega (actief wedstrijd atleet)
8. Marcel Imthorn (actief wedstrijd atleet)
9. Jacco van Leeuwen (actief wedstrijd atleet in sterksteman en Highland games)
10. Niels van der Klauw (Willy7)
11. Frederick Ras (jfras)
12. George Meere (chewie)
 
Is het zo raar om te vragen wat je krijgt voor 300 euro per jaar ??? Ik betaal ook al 36 euro aan de gym per maand. Dat is meer dan 60 euro per maand voor alleen maar een hobby, dat vind ik best veel.
 
Is het zo raar om te vragen wat je krijgt voor 300 euro per jaar ??? Ik betaal ook al 36 euro aan de gym per maand. Dat is meer dan 60 euro per maand voor alleen maar een hobby, dat vind ik best veel.

Op zich is het niet raar om te vragen maar ik denk dat je er vanuit kunt gaan dat je er genoeg voor terug zult krijgen.

Bijvoorbeeld (en dit durf ik te zeggen zonder dat er iets over bekend is):

- Een trainingslocatie waar je regelmatig terecht kunt.

- Vrij gebruik van het trainingsmateriaal.

- Aanschaf van nieuw trainingsmateriaal zonder dat je daar zelf iets voor hoeft te doen.

- Reparatie van het trainingsmateriaal wordt geregeld (denk aan de gesneuvelde log van zaterdag)

- Begeleiding tijdens de training (er loopt daar heel wat jaartjes trainings- en wedstrijdervaring rond waar je van alles aan kunt vragen.

- Ik denk dat coaching op wedstrijden ook wel tot de mogelijkheden zal behoren.


Op zich denk ik dat dit al redelijk veel waar voor je geld is en ik denk dat er alleen nog maar meer dingen bij zullen komen. Daar komt nog bij dat de maandelijkse contributie nog niet vaststaat.
 
Prijs is idd opzich niet veel, maar dat word dan iig wel een baantje zoeken :P:( Het probleem is alleen dat wanneer er een nieuwe locatie is die niet in de buurt is, ik geen idee heb hoe ik er zal moeten komen :rolleyes:
 
Back
Naar boven