AndroidHealthClinic

Lief dagboek

Bezoekers in dit topic

lief dagboek,

Vandaag ga ik op vakantie voor 2 weken zonder mijn vriendin. Ik heb er wel zin in ik ben vorig jaar niet geweest. Tot over 2 weken dagboek.
 
Klote dagboek,

Ik geef het op ! Ik heb geen zin om dagelijks hier neer te zetten hoe en wat. Ik heb nu toch een top weekend gehad, wel weer zonder coïtus. Dat is wel weer erg jammer. Liefde breekt me de nek, Mijn date die die ik afgebeld had, beld / smst regelmatig. Ik moet mijn keuze maar gaan maken, al heb ik die deels al gemaakt.

Vanavond weer lekker trainen, Ik heb er zin in..


Hadoe...
 
18 juli 2005,

Lief dagboek :D ,

Vakantie vakantie :D, ik had zaterdag en zondag natuurlijk al vrij maar dan ben ik altijd vrij, dus officieel is dit de eerste dag van mijn vakantie. Ik heb me gisteravond best zitten vervelen, beetje zitten chatten en daarna een dvd-tje bekeken. Vanmorge werd ik om 9uur gewekt door een telefoon..... mijn fijne colega was vergeten mij uit de telefoon centrale te halen :mad: Ik gelijk ff gebeld dat ze mij er ff uit moesten halen en ben daarna weer lekker me bedje ingedoken en mij nog een aantal keer omgedraaid totdat ik om half 12 eens wakker werd. Lekker hoor een beetje uitslapen :D Ik weet niet hoe ik er aan kom maar ik heb een beetje pijn in mijn onderrug :mad: ... Vanavond weer trainen ik heb er zin in, ik hoop alleen geen last te hebben van mijn rug.

Tot morgen lief dagboek :cool:

:D
 
Back
Naar boven