MuscleMeat

Lief dagboek

Bezoekers in dit topic

Dani

Freaky Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
3 sep 2003
Berichten
6.967
Waardering
50
Lengte
1m64
Massa
58kg
Vetpercentage
16%
In navolging van DBC01's post in de draad 'wat doe je nu'. Het eerste enige echt DBB dagboek. Leef je uit en hou het -een beetje- netjes. Zoals het hoort doe ik de aftrap :D

-------------------------------------------------------------

Donderdag 14 juli 2005, 19.37

Lief dagboek,

Net terug van mijn rondje ploegen op de racefiets. Heb een ruim rondje genomen, ben iets meer dan een uur onderweg geweest. Zweet gutst van mijn lijf. :cool:
Kantoor was ook om te stikken vandaag. Zat te plakken in mijn stoel. Voor de productiviteit is het ook killing, vooral heel veel zitten nixen.
Om een uurtje of 4 dumpte de vrouw vd baas de kids op kantoor. Briljante zet, not. Ik begrijp heel veel maar hier kon ik zelfs nix mee.
Morgen laatste dag, dan even een weekje vrij (Bijkomen van het nixen hehehe). Nu eerst ff douchen en eten. Daarna interview van morgenochtend voorbereiden. Om 09.00 mijn eerste afspraak :eek:

D.
 
:)

Donderdag, 14-7-2005 19:43


Lief dagboek ;)

Heb vandaag heerlijk buiten gewerkt heb immers vakantie en aangezien mijn ouwe een nieuw kantoorpand heeft gekocht kon ik het terrein eromheen eens opknappen. Eerst even wat aanwijzingsborden geplaatst (wat een klotezooi btw:P).
Lekker op me ontblote bovenlijf waardoor mijn bovengedeelte inclusief mijn zwembandje lekker bruin kunnen worden...
Ga zo lekker trainen (20:00) heb er zin in alleen hoop dat de airco het weer doet
:eek: anders drijf je weg uit de gym...
Morgen weer heerlijk buiten werken met de gedachten die afdwalen naar al die zwetende ventjes achter hun bureau :D :p .....

Tot morgen? ;)
 
Donderdag, 14-7-05

Wakker geworden, ontbeten. Naar werk, en maaltijden gegeten onder werk. Beetje geslapen op werk. Naar huis. Gerukt. Dagboek typen... :cool:
 
lieve sq(u)atje (dagboek moet toch naam hebben? :D)

Vandaag laatste dag school. Twee toetsen gemaakt, beide gehaald waarvan één met een 10. Praktijktoets gehechte wond verzorgen. Daarna heb ik even helemaal NIKS gedaan, biertje gedronken en buiten gezeten met een fijn rokertje. Vandaag niks meer aan mijn hoofd. maar t bloed kruipt waar het niet gaan kan dus toch paar setjes chinups, BOR's en OH presses gedaan. Daarna kreeg ik het gouden idee van een 'trainingsplatform in onze achtertuin, waar ik een mooi begin mee heb gemaakt. Backyard workout baby!
Vandaag vroeg naar bed, morgen om 7 uur beginnen :D

tot de volgende keer.
 
KaLe zei:
Donderdag, 14-7-05

Wakker geworden, ontbeten. Naar werk, en maaltijden gegeten onder werk. Beetje geslapen op werk. Naar huis. Gerukt. Dagboek typen... :cool:

KaLe een dagboek vul je wat inhoudelijker in, dit is meer een memo en nog een ranzige ook :roflol:

Stiekem tvp, duck schrijft het dagboek voor het slapies doen zoals dat hoort :wave:
 
Hey @ duck...
waar blijft jouw bijdrage?
 
Lief dagboek 14-07-2005

Vandaag heb ik me (weer) verslapen, volgens mij kunnen ze er niet meer om lachen bij mij op kantoor :D
Bij ons op het werk breng de melkboer 2x per week zijn spullen en nu lieve dag boek heb ik hem zo gek gekregen dat hij voortaan 7 pakken magere melk voor mij meeneemt en 10 pakken kwark.

Ook heb ik een nieuwe (grotere) koelkast op mijn kantoor staan die heb ik stiekem geruild met die uit de kantine, hier pas veel meer in en ook kan ik nu allemaal ijs meenemen.

Vandaag heb ik de vriezer thuis ook maar even weer bij gevuld en heb 25kg aan kip filet ingeslagen (Gratis :D dat heb je als je in een slachterij werkt :p) Gelukkig was mijn schoonmoeder op visite zodat deze alles in boterhamzakjes kon doen.

tot morgen lief dagboek.

Grts Steve
 
Donderdag, 14-7-05

Wakker geworden om 7.30 door een stel debielen die hadden besloten om het huis te restaureren en m'n halve muur eruit aan het boren waren. Daarna heb ik me even lekker afgetrokken. Rond 10.00 weer gaan slapen tot ongeveer 12.00.
Daarna zag ik dat een smsje had gekregen van een vriendin, die naar het strand wilde. Gezellig met zn 2-en naar het strand tot ongeveer 18.30. Ik kwam thuis, lekker gegeten en nu ben ik lekker muziek aan het luisteren en een beetje aan het chillen. Ik ga zometeen naar een paar vrienden toe, beetje xbox-en en slap ouwehoeren over vrouwen.
Tot morgen!

Tractortje
 
Donderdag 14-7-2005

Lief Dagboek,

Vandaag ging de wekker om 7:30u ik moest weer aan het werk. Vandaag mijn eenerlaatste dag op het ziekenhuis. Al van een hoop collega's afscheid genomen. Wat zal ik het zwaar krijgen en wat zal ik die lieve patienten van me missen. Maargoed het is niet anders. Eerst lekker zes weken vakantie en dan weer terug naar de praktijk.
Na mijn werk lekker in de tuin gelegen in de hangmat en natuurlijk ff in slaap gevallen. Daarna lekker gegeten en een beetje pingelen op mn gitaar.
Ook natuurlijk weer ff het forum bezocht. Kijken of er nog zielige mensen zijn in het blessure en gezondheid gedeelte die ik wat hulp kan bieden met mijn kennis.

Slaap zacht voor straks,
The_Oak
 
Lief dagboek,

Ik heb vandaag de hele dag gewerkt :mad:

Houdoe dagboek.
 
Lief dagboek,

Ik wil een onzintopic sluiten. Helaas is die gestart door een medemoderator. :(

Ik schraap nog wat moed bij elkaar om het topic dicht te gooien.

Ik ga nu even mijn bil als dartboard gebruiken.

X-jes

J.
 
Donderdag 14-7-2005

Lief Dagboek / hallo forumleden,

vanochtend wat verslapen. en tot 13.00 alleen maar gegeten, biceps workout en wat afgewassen. Daarna 1,5 uur naar het (aangelegde) strand. Ff eten en zwemmen aldaar en toen naar mn werk gefietst. Mocht lekker vroeg weg en heb ook lekker zitten eten, was om 18.30 thuis. Toen wat gegeten weer en ontspannen, om 20.30 ff boodschappen gedaan en direct daarna door naar de gym. Heerlijke benen-workout, en sinds tijden niet misselijk! Heb helemaal een doorweekt onderbroekje, van het zweet vunzigerds. Nu ff msn-en met supermod Mr. Jaap; hij geeft mij allemaal tips hoe ik net zo'n mislukt uilskuiken als hem kan worden in het leven. Wat een apekop.
Nou dat was het dan wel weer,

tot morgen,
Boogie

ohja, vast ook nog wel ergens tussendoor de gesteven winterpeen 'gepoot', maar dat zeg ik niet hardop lief dagboek, want op dit forum lopen veel leuke meisjes rond :)
 
Lief dagboek,

vandaag ben ik man geworden, ik heb namelijk een balkje :o
je kunt het wriemelen, uittrekken & erin duwen, allemachtig :eek:

'k heb gehoord dat er een andere vloeistof in m'n slaap zou kunnen komen :eek:
wel te rusten :D


tot morgen,

je geile slet
 
Tractortje zei:
Donderdag, 14-7-05

Wakker geworden om 7.30 door een stel debielen die hadden besloten om het huis te restaureren en m'n halve muur eruit aan het boren waren. Daarna heb ik me even lekker afgetrokken.

:roflol:
 
Lief dagboek,

Ik wil dit niet meer. Ik ga mijn kop nu in een gasoven stoppen. Vaarwel. Jij was de enige die mij ooit begrepen hebt. Als ik verstok en de laatste adem zich uit mijn longen perst, vervuild door het ovengif, zal ik terugdenken aan onze mooie tijd. De tijd die voorbij is.

Death makes angels of us all and gives us wings where we had shoulders smooth as ravens claws
 
Laatst bewerkt:
Lief dagboek

Ik gaat lekker slapen.... morgen weer TE vroeg uit :eek:
is dit vakantie?:(:mad:
tot slot kun je even aan man-mountain vragen of de mosselen gesmaakt hebben?
 
Lief Dagboek,

ik praatte heel leuk met een ware marokkaan. Maar opeens was hij weer offline zonder iets te zeggen. Dat bevestigt maar weer eens hun leugenachtige karakter!
 
boogie zei:
Lief Dagboek,

ik praatte heel leuk met een ware marokkaan. Maar opeens was hij weer offline zonder iets te zeggen. Dat bevestigt maar weer eens hun leugenachtige karakter!

Lief dagboek

wat is die boogie tog weer :roflol:
 
Lief dagboek,

Ik ben vandaag pas om 7.00 me bed ingedoken (heb de hele avond doorgewerkt) en kwam er om 15.00 weer uit omdat ik niet kon slapen in een bezwete bed door de hitte.... Heb even wat gegeten en ben toen gaan trainen. Vandaag heb ik borst en biceps gedaan (de Breezah spiergroepen)... daarna even langs de appie hein om wat voedsel te halen. Toen ik thuis kwam was het eten al voor me klaargemaakt.... Om een uurtje of 20.00 ben ik even achter het internet gegaan en sindsdien ben ik online.... ga nu lekker slapen en morgen ga ik lekker lueren en nix doen. Moet nog wat dingetjes afmaken want volgende week ga ik op vakantie.

Dag lieve dagboek.... als jij er niet was dan zou ik diep ongelukkig zijn. Ik hou van je...
 
Back
Naar boven