MuscleMeat

Liefde en ziek gevoel

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou m'n leven zo niet willen achterlaten.

Maar succes met je keuze kerel!
 
Ik ken het maar al te goed. Elke keer dat ik verliefd ben krijg ik die shit.
Dagelang niet kunnen eten, slapen, trainen etc
Veel plezier op kroatie, maar een chick is het echt niet waard om alles voor op te geven gast.
Denk eerst aan jezelf plz
 
Ik ken het maar al te goed. Elke keer dat ik verliefd ben krijg ik die shit.
Dagelang niet kunnen eten, slapen, trainen etc
Veel plezier op kroatie, maar een chick is het echt niet waard om alles voor op te geven gast.
Denk eerst aan jezelf plz

Jullie begrijpen het verkeerd, ik wil hier toch weg, en nu is mijn kans om hier weg te gaan ook sterk aanwezig. Het leven in kroatie zal anders zijn maar verandering kan toch ook goed zijn.

Hehe wat zal dat meisje balen dat ze er vakantieneukertje er nummer heeft gegeven..

Ik heb mijn nummer gegeven en ik zat al in duitsland toen plots der vriendin mij ging smsen dat ze moest huilen enzo.
 
Jullie begrijpen het verkeerd, ik wil hier toch weg, en nu is mijn kans om hier weg te gaan ook sterk aanwezig. Het leven in kroatie zal anders zijn maar verandering kan toch ook goed zijn.



Ik heb mijn nummer gegeven en ik zat al in duitsland toen plots der vriendin mij ging smsen dat ze moest huilen enzo.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Je weet zelf het beste dat je beter kunt kappen, logisch.

Probleem is dat je ziek bent (verliefd) en de ratio niet op volle toeren draait.

Als je depressief bent moet je geen beslissingen nemen, wanneer je verliefd bent al helemaal niet. Luister naar goede vrienden.
 
haha bts je zit in nakuur/herstel neem ik aan? Ik heb even geen zin om een heel verhaal te gaan houden over relaties etc wat iedereen hier al probeert te doen. Laat ik je dit zeggen. Na je kuur heb je vrij onstabiele en lage hormoon waardes (kan maanden duren). Je gaat serieus rare dingen doen en denken zeker als het in relaties en liefde aan komt. Omdat je je k*t voelt en steun zoekt. Iig om de lange verhaal kort te houden het zit allemaal tussen je hoofd. Ik heb zelf ook dingen gedaan en op bepaalde manier gedacht waarvan ik achteraf dacht jezus wtf bezielde me wel niet. Hou je hoofd erbij gab want je verhaal gaat echt nergens over. Wacht het iig nog een tijdje af voordat je zulke extreme beslissingen gaat maken.
 
verliefdheid is a bitch, ben ik blij dat het me 1 keer is overkomen.

enerzijds: je bent jong en als het niet gaat zoals jij het had verwacht, kan je nog altijd terugkomen. er is nog geen man overboord.
anderzijds: je maakt een beslissing gebasseerd op een gevoel. wacht het nog een paar maanden af..
 
haha bts je zit in nakuur/herstel neem ik aan? Ik heb even geen zin om een heel verhaal te gaan houden over relaties etc wat iedereen hier al probeert te doen. Laat ik je dit zeggen. Na je kuur heb je vrij onstabiele en lage hormoon waardes (kan maanden duren). Je gaat serieus rare dingen doen en denken zeker als het in relaties en liefde aan komt. Omdat je je k*t voelt en steun zoekt. Iig om de lange verhaal kort te houden het zit allemaal tussen je hoofd. Ik heb zelf ook dingen gedaan en op bepaalde manier gedacht waarvan ik achteraf dacht jezus wtf bezielde me wel niet. Hou je hoofd erbij gab want je verhaal gaat echt nergens over. Wacht het iig nog een tijdje af voordat je zulke extreme beslissingen gaat maken.

das al een tijdje geleden, maar had 4 weken na mijn kuur nog nergens last van depressief of futloos, altijd zin om te trainen. Het gaat trouwens al beter en had de titel misschien niet zo moeten noemen en hem bij relatie neer moeten zetten. Nou gaan jullie denken dat ik de hele dag depressief ben.
Het was meer omdat ik haar misschien nooit meer zou zien, vanwege haar ouders, maar het schijnt dat ze er toch uitkomen :)

En uiteraard ga ik nou nog niet! haha, ik wil sowieso nog even hierblijven om aan te zien of ze na een maandje of wat nog wat van me wilt.
En misschien eerst een paar dagen bij der zijn om dan later in de wintervakantie voor 2 weken te blijven, daarna kunnen we altijd nog de knoop doorhakken (en 3,5 maand gaat snel)
 
Laatst bewerkt:
Verliefd zijn sucks, de pijn die je krijgt als het allemaal niet werkt is het allemaal niet waard!
 
Als ze echt van je houdt. Dan maakt het niks uit hoelang ze moet wachten op je, of dat jullie elkaar niet zovaak zien. Tis wel moeilijk maarja...... als het na een tijd nog steeds hetzelfde is, dan zit het echt goed.

Je weet maar nooit wat de toekomst zal brengen... NIETS is zeker.
Denk logisch na en niet blind vd liefde ;)
 
Zit ik ook aan te denken, alleen met dat nieuwe werk heb ik net alle kleren gekregen en weet niet wat slimmer is, hier goed geld verdienen en zekerheid van een baan, of daar heen gaan en misschien minder gaan verdienen maar wel samen kunnen zijn.

Ze zit trouwens in kroatië.
Sportscholen hebben ze er trouwens wel. :)
Ik heb trouwens vaak onenigheid hier thuis dus mijn ouders zal ik niet echt gaan missen ofzo.
het is wel een grote stap uiteraard.


ja en vrienden laat je hier meteen ook vallen, mss wil je ze niet laten vallen maar denk dat het tog zo zal overkomen bij die vrienden.
voor de rest hebker geen ervaring mee
 
wat Gekke Gijs zegt: Skype installeren en gratis tetteren. Ze hebben daar toch ook internet?
 
it sucks man, hopelijk vinden jullie een oplossing voor jullie bijde

men meisje woont 90km van me zie hier dus aleen int weekend
vind dat al zwaar klote
 
it sucks man, hopelijk vinden jullie een oplossing voor jullie bijde

men meisje woont 90km van me zie hier dus aleen int weekend
vind dat al zwaar klote

Dat kan ik ook wel doen :)
 
bij nader inzien zou ik er niet heengaan :P maarja van je fouten leer je he
 
in ieder geval, als je gaat, ga er dan helemaal voor en geniet er vol op van! je bent jong, kunt altijd terug, en zo zie je nog eens wat van de wereld:)
persoonlijk zou ik het niet kunnen, mijn vrienden zo achterlaten, maar daar kijkt iedereen anders tegenaan;)
 
in ieder geval, als je gaat, ga er dan helemaal voor en geniet er vol op van! je bent jong, kunt altijd terug, en zo zie je nog eens wat van de wereld:)
persoonlijk zou ik het niet kunnen, mijn vrienden zo achterlaten, maar daar kijkt iedereen anders tegenaan;)

Vrienden achterlaten of familie zit ik niet zo mee, als ik het er naar mijn zin heb al helemaal niet.
Nooit heimwee hoever weg of hoelang ik ook weg ben.

Als het vastloopt ga ik waarschijnlijk nog naar familie naar afrika dus ik heb altijd nog toekomst haha
Maar als we samen blijven dan gaan we samen :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven