XXL Nutrition

Liefde en ziek gevoel (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
zonder dollen, dit wordt 'm niet.. beter richten op een meisje dichter @ home. hier krijg je alleen maar gezeik mee. lange tijd niet zien, elkaar missen, gezeur, enz. enz.
 
maar wat als ik juist die ene vis heb gevonden en nooit meer zo'n uniek exemplaar tegen kom..

zoiets denk je enkel als je 18 bent, been there... net hetzelfde als jou meegemaakt op dezelfde leeftijd...

geloof me maar, er passen meerdere dekseltjes op een potje

zoek je maar een leuke poes uit eigen streek
less troubs, more fun
 
zoiets denk je enkel als je 18 bent, been there... net hetzelfde als jou meegemaakt op dezelfde leeftijd...

geloof me maar, er passen meerdere dekseltjes op een potje

zoek je maar een leuke poes uit eigen streek
less troubs, more fun

idd op die leeftijd denk je meteen de ware te hebben :roflol:
er is idd meer vis in de zee.

je moet het zelf weten natuurlijk maar ik zou of verhuizen of afkappen. heen en weer vliegen lijkt me niet echt praktisch :o
 
Zit ik ook aan te denken, alleen met dat nieuwe werk heb ik net alle kleren gekregen en weet niet wat slimmer is, hier goed geld verdienen en zekerheid van een baan, of daar heen gaan en misschien minder gaan verdienen maar wel samen kunnen zijn.

Ze zit trouwens in kroatië.
Sportscholen hebben ze er trouwens wel. :)
Ik heb trouwens vaak onenigheid hier thuis dus mijn ouders zal ik niet echt gaan missen ofzo.
het is wel een grote stap uiteraard.

Ik zou maken dat ik in Kroatië zit man . Echt waar . Je liefde woont daar en het is buiten dat een prachtig land . Doe eens iets geks en gun jezelf wat . Je hele leven op dezelfde plaats wonen is toch ook maar niets ? Je gaat wsl een dom klusje moeten doen maar naarmate je de taal beter kent zal je wel wat beters omhanden krijgen .
 
Ik zou maken dat ik in Kroatië zit man . Echt waar . Je liefde woont daar en het is buiten dat een prachtig land . Doe eens iets geks en gun jezelf wat . Je hele leven op dezelfde plaats wonen is toch ook maar niets ? Je gaat wsl een dom klusje moeten doen maar naarmate je de taal beter kent zal je wel wat beters omhanden krijgen .

Ben ik niet de enige dus die dat land dus ook prachtig vind:D
 
pics?:cool:
gewoon gaan man en moest ze niet de ware zijn dan kan je nog steeds alle kanten uit met je leven
 
Tja, het is de vraag of je echt je hele leven achter wilt laten voor een meisje. Je hebt daar helemaal niks van zekerheid. En wat als het mis zou lopen met de liefde?
 
Hoe lang ken je haar dan?
 
Tja, het is de vraag of je echt je hele leven achter wilt laten voor een meisje. Je hebt daar helemaal niks van zekerheid. En wat als het mis zou lopen met de liefde?

Ik heb eigenlijk niet veel wat ik hier achter laat, wat vrienden, sportschool, familie (wat ik niet zo'n probleem vind om eerlijk te zijn) en meer ja zekerheid is iets anders maar hier heb ik ook geen zekerheid hooguit dat ik een dak boven mijn hoofd heb. En daar moet ik ook voor betalen (aan mijn ouders:p)
 
Wat maakt het uit man . Je bent 18 , je hebt nog geen verantwoordelijkheden of toch weinig . Ik zou zonder vriendin al in Kroatië gaan wonen . En als het niet lukt , kom je toch gewoon terug of versier je een andere Kroatische schone ?
 
Wat heb je te verliezen als je denkt dat wat word, informeer naar de mogelijkheden om haar hierheen te halen of andersom. Veel succes ermee ;)
 
Ik ga het gewoon proberen, ik trek de stoute schoenen aan :)
 
Wat ga je nu proberen?

Bij haar in de buurt te komen, maar ik moet sowieso nog even wachten want nou is ze zelf niet thuis.

Nadat ze terug is aankomende zondag kan ik het zeker weten:D
Nou peer ik em naar mijn oude werk.

Ciao
 
als ze maar niet met een ander op de keukentafel ligt te ketsen :o
succes met de liefde eh khoop dat je de goede keuze maakt
 
ik zou het dus never nooit doen, want dat gevoel gaat vanzelf wel weer weg. moet je tegenwoordig helemaal naar kroatië voor een leuke meid? ik heb een soortgelijk iets gehad met een frans meisje, toen was ik toevallig ook 18. wilde het liefst meteen naar der toe, maar achteraf is dat gekkewerk natuurlijk!
succes ermee. maar wees er wat meer nuchter in, je bent toch een hollander of niet? :D
 
Ik zie me vriendin 2 x in de week

ok waar woont ze dan

in kroatie !

huh hoe doe je dat dan ?

ja even op en neer met vliegtuig wat dan ?


HARDCORE VERLIEFDHEID
 
Hehe wat zal dat meisje balen dat ze er vakantieneukertje er nummer heeft gegeven..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven