Fitness Seller

Liefde is een bitch, en liefde maakt je een bitch

  • Topic starter Loo
  • Startdatum
  • Reacties 70
  • Weergaven 3K
  • Volgers 5

Bezoekers in dit topic

Loo

Colossal Veteran
15 jaar lid
Lid geworden
11 okt 2004
Berichten
15.710
Waardering
665
Ik werd toevallig geattendeerd op een openbaar (!) blog in de hyves van een kerel. Het is al een tijdje uit tussen hem en zijn vriendin, en hij gedraagt zich sinds die tijd als een bitch. Maar deze blog slaat alles;

WAARSCHUWING, HET LEZEN VAN ONDERSTAAND STUK TEKST KOST MIN. 5 MINUTEN VAN JE LEVEN;

laatste paar maanden ben ik veel onderweg geweest en heb ik veel meegemaakt.
Maar daar ga ik het nu niet over hebben, de dingen waar ik het wel over ga hebben zijn dingen die ik in mn verleden fout heb gedaan in mn relatie die zoals vele weten alles voor mij betekende.

Ik moet vantevoren al zeggen dat het allemaal mn eigen schuld is geweest maar elk verhaal heeft 2kanten en ik vertel nu mijn kant vanaf het begin.

17januari 2000 de dag dat ik sabina heb leren kennen, ze was mn eerste echt relatie en ik was nog jong en zij ook.
We zijn toen 1,5jaar bij elkaar geweest en toen is het uitgegaan door een stomme reden die ik natuurlijk aan mn eigen heb te danken.
Dit had niets met vreemdgaan te maken we waren nog jong en destijds ging het voor beide wat makkelijker om alleen verder te gaan en dat deden we.
We gingen ieder ons eigen weg maar ik geloof dat we in die 1,5j nog steeds veel voor elkaar voelden.
23september 2003 de dag van mn autoongeluk zoals vele mensen weten ben ik bijna de pijp uit geweest toen en na 1,5maand in coma gelegen te hebben en in totaal 5maanden ziekenhuis gelegen.
Toen ik in het ziekenhuis lag dacht ik heel veel aan sabina omdat ik veel gevoelens voor haar had en ook zij was er kapot van wat er gebeurt was en toen ik terug kwam van het ziekenhuis werd ons contact na 1,5jaar weer verbeterd en uiteindelijk kregen we weer een relatie.

Ik ben van mening dat het hier ook al fout ging door mn eigen schuld.
Toen ik net terug was en weer een beetje kon lopen en uitgaan ,heb ik met 2 exen een nachtje doorgebracht en die tijd had ik nog niets met sabina maar ik voelde wel alleen gevoelens voor haar.
Maar het gebeurde gewoon en de dag erna had ik spijt dat het gebeurd was en ik heb die meiden toen uitgelegt dat ik nog van sabina hou en voor haar wou gaan.
Nu kan je zeggen waarom dan 2keer met 2verschillende meiden en daarop kan ik alleen maar zeggen dat het me overkwam en op het moment dat het gebeurde alleen een moment van lust was.
Maar goed ik durfde het haar niet te vertellen omdat ze juist weer een beetje naar me toe trok en het zag er naar uit dat we weer een relatie kregen en dat kregen we ook.
Mn relatie met haar was in iedereen zijn ogen goed, wij waren het stel dat nooit uit elkaar zou gaan ookal haden we onze akkefietjes en onenigheden.
Helaas begon het al fout doordat ik gelogen heb voordat ik aan de relatie begon maar niemand kan ook tegen mij zeggen dat ik daardoor niet van haar hou.
Ik heb altijd voor haar gekozen Nomather what en zij was voor mij de wereld waarin ik leefde.
Maar goed zoals elke relatie waren er ook mindere dingen en ik ben niet bepaald een lieverd geweest in tijden dat het even niet goed ging en het (uit) was.
Wat in hield dat we ruzie ergens om haden en dat ze me even niet wou zien soms een week soms een dag en soms een maand.
Ze kwam er voor het eerst achter dat ik tegen haar had gelogen met nadine een meisje dat ik op de verjaardag van bianca heb leren kennen.
Het is toen uitgegaan en ik heb toen met nadine gerotzooit maar ondertussen kwam sabina ook nog bij mij en deelden we het bed nog steeds maar officiel was het uit ookal voelde het niet helemaal zo, zij wou niets op dat moment dus het was (uit).
Maar goed op een gegeven moment kregen we weer een relatie en ze kwam erachter dat ik met nadine gerotzooit had en besloot mij te vergeven, en ja dit deed mij nog meer van haar houden ondanks de fouten die ik gemaakt had.
Dit was ongeveer een jaar tot 2jaar geleden maar helaas was er nog meer.
Had ik toen mn bek opgetrokken misschien was het dan anders gelopen maar ik durfde het niet en met de gedachte dat het toch niets betekende verzweeg ik een ander incident dat een jaar daarvoor gebeurd was op de kazerne toen het een maandje uit was.
Destijds was het even uit en heftig ook ,ze wou me een maand lang niet zien of spreken en in de periode ben ik toen samen met een collega een ander wijf gaan nken en we hebben dat toen gefilmt.
Ja dit is misschien erg en zoiets doe je niet als je van iemand houdt maar aan de andere kant was het gewoon lust en geilheid en op dat moment was ik vrijgezel en kom op ik ben ook maar een mens en de kick die het gaf was een kick die je maar weinig heb in je leven.
Maar goed ze had me vergeven voor nadine en we zijn toen nog 2jaar bij elkaar geweest zonder dat het echt verkeerd liep in onze relatie er waren natuurlijk tijden dat het niet lekker liep maar ieder huisje heeft zijn kruisje zullen we maar zeggen.
Toch zat het me dwars dat ze het niet wist wat er op de kazerne gebeurd was en dat uitte zich in omgang met haar en ik was vaak chago en vervelend voor niets maar wat zij niet wist was dat ik er moeite mee had.
Elke keer kleine leugens omdat ik haar niet kwetsen wou en het werd steeds erger.
Zo ben ik vorig jaar toen ik met wouter op vakantie ben gegaan naar cadaques met p. naar de hoeren geweest toen ik daar aankwam.
Sabina en ik haden ruzie over de vakantie want ik wou met haar op vakantie voordat ik naar afganistan moest maar zij had al dr vakantie (besproken) met haar vriendinnen en wou niet met mij gaan.
Ik ben toen met wout aan 1stuk naar spanje gereden zonder breaks en toen we aan kwam s'middags bij p. op de camping kan je je voorstellen dat ik eigenlijk een beetje gebroken was maar diehard als ik ben ging ik toch door tot laat in de avond met de jongens en op het einde vroeg p. me mee naar een hoerentent en ik was zo boos op haar dat ze liever met dr vriendinnen op vakantie was gegaan dan met mij (terwijl ik naar afganistan moest erna) en dus zei ik ja tegen p. en we gingen.
Eenmaal daar aangekomen heb ik p. de doekoe geleent voor een spaanse chick en heb er nog even aan de bar gehangen terwijl hij alvast begon.
Ik voelde me slecht en de meiden vrolijkte me op zoals ze daarvoor betaald worden (dus die kunnen het wel).
Maar ik was ook doodop en ben toen met eentje meegegaan naar een kamertje.
Nu komt er iets waarvoor ik me een beetje schaam,ik kreeg em niet omhoog van die hoer en of het nou door de alcohol kwam van die avond of door de vele uren dat ik al wakker was of gewoon door schuldgevoel omdat ik alleen van sabina hou.
Hoe dan ook het was een duur uurtje en ik liep erna naar buiten waar p. al in de auto zat te wachten en mn macho gedrag kwam weer naar buiten en ik zei tegen p. dat ik haar wel ff goed genomen had.
Ook dit verzweeg ik voor haar en na de vakantie gingen die dingen steeds meer aan me vreten,ik ging mezelf afsluiten van alles en op mn werk ging ook alles steeds minder.
Afganistan kwam eraan en ik zag er steeds meer tegen op,iedereen die me goed kent weet dat ik altijd met veel lof over mn werk sprak en het veel voor me betekende.
Dus als mensen me vroegen over de uitzending die eraan kwam burste ik los van enthousiatme en begon ik te vertellen hoe veel zin ik erin had maar elke keer als sabina erbij was kreeg ik van haar te horen: 'Ik sta wel achter heen en steun hem maar ik vind het niet leuk'.
Ik had al een groot schuld gevoel over de fouten die ik had gemaakt die zij niet wist en besloot uiteindelijk na veel erover nagedacht te hebben om niet naar afganistan te gaan en het leger te verlaten zodat ik een normale baan kon zoeken en huisje boompje beestje kon beginnen met haar.
Ze was inmiddels meer voor mij gaan betekenen dan mn werk.
Dit alles heeft mij zwaar depri gemaakt en ik heb toen 4maanden lang thuis gezeten waarbij ik mezelf afsloot in mn computer en iedereen wegduwde die probeerde te helpen.
Mensen om mij heen en sabina zagen dat het slecht met me ging en dat heeft ook invloed op hun gehad.
3dagen voordat de jongens waarmee ik gewerkt had naar afganistan gingen besloot een collega om sabina te bellen en te vertellen over mij incident op de kazerne met de film.
Dit was voor haar de druppel of een reden om het uittemaken en welke van de 2 het was weet ik nog steeds niet.
maar goed toen zij dat wist heeft ze het uigemaakt en ik was er stuk van maar ik ging weer naar mn werk omdat ik eraan wou werken en in het begin heeft sabina me nog heel veel geholpen toen het slecht met me ging en daar ben ik haar dankbaar voor.
Ik kon er slecht mee handelen en in het leger blijven was inmiddels geen optie meer en hier in zeist werd ik ook teveel ermee geconfronteerd.
Dus toen heb ik mn koffers gepakt en ben naar ibiza vertrokken waar ik bij mn tante heb gelogeerd en mn neef geholpen heb in zijn bar.
Ik ben hun heel dankbaar en ik hoop dat ze een beetje hulp aan me hebben gehad ookal was ik destijds niet helemaal mezelf.
Na een maandje begon ik iedereen te missen en besloot ik terug te gaan om vervolgens met wouter nog een keer op vakantie te gaan.
In de 3weken dat ik in nederland was toen ik terug kwam van ibiza heb ik geprobeert om contact te zoeken met sabina en eigenlijk probeerde ik dat al heel lang ook toen ik in ibiza was stuurde ik afentoe een mailtje en ik heb haar toen 1keer gebelt om te kijken hoe het met haar ging.
maar het was vergeefs en in die tijd heb ik in een dronken bui aan een vriendin van haar verteld wat er in spanje gebeurd was en ook dat wist sabina toen nog niet.
Toen ben ik met wouter naar spanje gegaan om daar ff met mn beste maat te chillen en dat deed me goed.
Na 2weken is wouter naar huis gegaan en ik ben nog 2weken gebleven omdat ik simpelweg geen zin had om naar nederland terug te gaan en weer geconfronteerd te worden met mn eigen fouten.
Maar ja ik ben geen millionair en mn geld begon op te raken dus ik ging weer terug en begon werk te zoeken wat makkelijker ging dan ik dacht en mn eerste sollicitatie bij havana was meteen raak en ik kon meteen beginnen.
Toen ik terug kwam wou ik met sabina praten omdat ik alles geprobeerd had om haar los te laten maar niets lukte me en er waren nog teveel dingen die ik op mn hart had.
Ze bleef me ineerste instantie negeren maar op een gegeven moment gaf ze me toch de kans om tegen haar te praten.
Maar op een voorwaarde en dat was als haar zusje erbij was,je kan nagaan dat ik dat liever niet wou maar haar argument was dat haar zusje toch alles te horen kreeg en ik wou haar toch spreken dus ik ging accoord ermee.
Het was een lastig gesprek en er kwam veel aan de orde maar ik kon niet alles zeggen en met chantal erbij voelde ik me ongemakkelijk en toen ze me confronteerde met het feit dat ik in spanje ook naar de hoeren was geweest,loog ik omdat ik bang was voor de reactie en ook omdat chantal erbij was aangezien zij haar mening al klaarhad en ik net zo goed gelijk op het vuur gegooit kon worden.
Liegen is niet goed maar ik heb het nooit gewilt en het overkwam me,ik ben geen getrainde leugenaar en ik lieg niet bewust en ik heb ook alleen maar gelogen over wat er gebeurt was maar de dingen die ik voor haar voelde en tegen haar zei waren wel gemeent elk woord ervan.
Ik heb nog een tijdje geprobeert om contact met haar te zoeken en zelfs in een dronkenbui naar haar huis gereden om erover te praten, mn schuldgevoel was zo groot dat ik alles probeerde om het goed te maken maar alles werkte averechts en ik werd een last voor haar.
Ik heb het nooit slecht bedoeld en mijn liefde voor haar was echt ookal maak ik fouten en loog ik 1ding stond vast en dat was dat ik van haar hield en ondanks alles altijd voor haar koos.
Maar nu begin ik intezien dat elk verhaal 2kanten heeft en ik ben weer mezelf zoals ik vroeger was maar dan wijzer en liegen doe ik niet meer daarom deze blog zodat alles eruit is.
Sabina heeft nu een nieuwe vriend en ik neem het haar niet kwalijk ik hoop alleen dat ze gelukkig wordt alleen 1ding zint me nog steeds niet en dat is het feit dat ze een keer tegen mij gezegt heeft dat ze het toch al wou uit maken voordat ze het allemaal te horen kreeg van die collega van mij.
Ik vraag me nu ook sterk af of ze niet al langer die nieuwe vriend van haar leuk vond toen het zo slecht met me ging in die 4maanden, ik was niet bepaald een leuke vriend die 4maanden en ik had geen aandacht voor haar en liet haar links liggen omdat ik het te druk had met mn eigen problemen.
Sabina is niet een meisje dat vreemd zou gaan dat wil ik niet zeggen maar ik denk wel dat in die periode er al wat was begonnen tussen haar en die vriend ookal was het maar een lichte flirt.
3weken nadat het uit was had ze al gekust met hem en dat heeft ze me toen ook verteld toen ik haar vroeg destijds.
De manier waarop ze het zei wist ik al genoeg want die lach op dr gezicht sprak boekdelen,ik was haar kwijt al voordat ze het allemaal wist.
Hoe dan ook ik ben nu weer vrijgezel en ik leef weer een beetje en krabbel langzaam overeind.
Uiteindelijk komt het wel goed ik heb mn auto ongeluk niet overleeft om de rest van mn leven ongelukkig te zijn en me druk te maken over haar,ik hou nog van dr ik zou liegen als ik dat ontken maar ik hoop dat zij gelukkig wordt met dr nieuwe vriend en ik red mezelf wel.
Hoe dan ook ik moet dit even kwijt want ik wil geen leugenaar meer zijn en geen geheimen meer hebben voor niemand niet.
Hoe dan ook ik ben het kwijt en nu ga ik me richten op de toekomst, hard werken nieuwe ervaringen opdoen en lekker mezelf blijven.
Iedereen die me heeft gesteunt in de tijd dat het niet goed ging bedankt en bedankt dat niet iedereen me oordeelt voor de dingen die ik heb gedaan.
Ik heb dan wel gelogen tegen haar maar mn liefde voor haar was echt,ik hoop dat niemand haar iets kwalijk neemt want de enige die hier schuld aan heeft ben ik maar ik heb ervan geleerd en niet alleen dat ik niet moet liegen maar ook dat liefde niet altijd betekend dat het altijd goed gaat en dat je soms dingen moet slikken van elkaar.
Hierbij laat ik het even en mochten mensen vragen hebben of dingen niet snappen dan sta ik open voor vragen om die te beantwoorden.
Ciao
yoet
 
Laatst bewerkt:
goed gek als je dat leest :roflol:
 
Zou je die waarschuwing wat duidelijker aan willen dikken? Gelukkig ben ik halverwege gestopt.
 
die blog is dus geschreven door die kennis van jou?
 
GET A (new) LIFE.
Come on.. had niet stom gedaan.. uh OF doe het, en hou het voor jezelf, hoeven wij het niet te lezen :p!

Levia
 
sorry loo ik heb het geprobeerd te lezen. Maar na 1/4 deel werd ik al gek. Echt k*t, vaag en oninstressant geschreven. Samenvatting?

anyway, never talk about your love problems with anyone. 20% doesn't care and the other 80% is glad you have them and nobody can help you out.
 
die blog is dus geschreven door die kennis van jou?

Nee als het een kennis van mij was had ik hem wel met de platte hand in z'n gezicht geslagen, want dat verdien je als je als een bitch zo'n blog gaat plaatsen.

Die gast komt om in zelfmedelijden omdat het uit is en z'n ex een nieuwe vriend heeft.
 
Laatst bewerkt:
sja, hij heeft zich gedragen als een pussy en deze blog is ook een beetje pussy, maar sommigen verwerken zo hun problemen.
 
sja, hij heeft zich gedragen als een pussy en deze blog is ook een beetje pussy, maar sommigen verwerken zo hun problemen.

Het is een schreeuw om aandacht
 
Het is uit,dus niet verder over zeuren of nadenken,zonde van je tijd.Verder gaan met je leven!
 
Ik wacht nog op een krachtige analyse van Marky, misschien citeer ik hem dan wel als reactie op dat blog.
 
sorry loo ik heb het geprobeerd te lezen. Maar na 1/4 deel werd ik al gek. Echt k*t, vaag en oninstressant geschreven. Samenvatting?

anyway, never talk about your love problems with anyone. 20% doesn't care and the other 80% is glad you have them and nobody can help you out.


+1...raak de draad kwijt
 
Het is een schreeuw om aandacht
denk dat dat wel meevalt, hij heeft het er gewoon moeilijk mee, het maalt in z'n hoofd en hij wil het graag publiekelijk maken om ervanaf te zijn en er niet constant mee te lopen.
 
wat een k*tverhaal, ben na 20 regels gestopt :roflol:
 
leuk verhaal. maar volgens mij was 1 die vriendin een k*t hoer
2 die gast moet een andere vriendin zoeken
3 hij moet starten met trainen en discipline krijgen.
4 aanmelden op dbb zodat hij vrienden krijgt
 
+1...raak de draad kwijt
meneer heeft wat domme dingen gedaan, wilde graag z'n ex terug, had een knipperlichtrelatie met haar en doete ondertussen anderen. inmiddels heeft ie z'n leven gebeterd en is ie blij voor haar, maar vraagt ie zich af of zij niet ook vreemd ging toen ze wat hadden.
 
leuk verhaal. maar volgens mij was 1 die vriendin een k*t hoer
2 die gast moet een andere vriendin zoeken
3 hij moet starten met trainen en discipline krijgen.
4 aanmelden op dbb zodat hij vrienden krijgt

inderdaad, als hij zo'n topic had geopend dan had hij wel 50 virtuele klappen met platte hand in het gezicht gehad.

DBB, were bitches turn into real men
 
Phew, dat was een hele klus om uit te lezen. (eerste helft: "Het was uit, het was aan, ik ging vreemd, ik had een leugen." -REPEAT!) :')

Iets zegt me dat hij hoopt Sabrina met deze blog terug te krijgen. En als je een leugen hebt en je wilt hem misschien gaan vertellen (want je weet dat het aan je gaat knagen) doe het dan meteen. En houdt anders je bek erover. :p

ps: vreemdgaan is zwak, moeilijk je lichaam de baas blijven..
 
maar LOO als je nou ff dat hyves adres hier post. kunnen we hem allemaal even steunen
 
Back
Naar boven