XXL Nutrition

Liefde is een bitch, en liefde maakt je een bitch

Bezoekers in dit topic

Als voorwaarde mag de auteur van dit abominabele klad, stellen dat z'n ambiance eerst 4 shots espresso tot zich neemt.
 
maar LOO als je nou ff dat hyves adres hier post. kunnen we hem allemaal even steunen

Nee kan ik niet maken, al jeuken m'n vingers om ff een link te posten :D
 
Nee kan ik niet maken, al jeuken m'n vingers om ff een link te posten :D

klopt. al blijft hyves openbaar en is het dus legaal als je toch overweegt om het te posten
 
geen care om dit allemaal te gaan lezen man
 
Phew, dat was een hele klus om uit te lezen. (eerste helft: "Het was uit, het was aan, ik ging vreemd, ik had een leugen." -REPEAT!) :')

Iets zegt me dat hij hoopt Sabrina met deze blog terug te krijgen. En als je een leugen hebt en je wilt hem misschien gaan vertellen (want je weet dat het aan je gaat knagen) doe het dan meteen. En houdt anders je bek erover. :p
ps: vreemdgaan is zwak, moeilijk je lichaam de baas blijven..

so true.

Hij wil haar terug.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]



:roflol:
 
Vind het best beschamend Loo, dat deze leegheid een plaats inneemt in je denken. Jij gaat lekker je eigen weg, festivals af en op vrouwen tour. Dan ga je je toch niet bezig houden met dit soort socialite dramatiek? Is net zo low-liferig als een fan zijn van een BN'er.
 
Beetje een sukkel/loser lijkt me.
 
Hahaha die kerel was helemaal het noorden kwijt denk ik :roflol:

Mijn vragen:

Hoeveel keer waren ze samen en weer uit elkaar?
Hoeveel chicks heeft hij gebald wanneer ze uit elkaar waren?
Hoe komt het dat iemand zo dom is om steeds dezelfde fout te maken? (deze ezel stoot zich 20 keer aan dezelfde steen)
Hoe komt het dat iemand zoveel -dt fouten kan schrijven?
 
inderdaad, als hij zo'n topic had geopend dan had hij wel 50 virtuele klappen met platte hand in het gezicht gehad.

DBB, where bitches turn into real men

een relatie is een aanvulling op je leven, niet je leven :)
 
heb stukje gelezen echt triest die kerel, zijn vriendin leest nu zijn blog samen met haar nieuwe vriend en komen niet meer bij van het lachen

die ene heeft hem gekraakt
get over it
vrouwtjes genoeg niet blijven stilstaan
 
Vind het best beschamend Loo, dat deze leegheid een plaats inneemt in je denken. Jij gaat lekker je eigen weg, festivals af en op vrouwen tour. Dan ga je je toch niet bezig houden met dit soort socialite dramatiek? Is net zo low-liferig als een fan zijn van een BN'er.

Dit is gewoon een voorbeeld van iemand die spijt kreeg van 'een beetje rondnken' tussedoor toch maar weer naar zijn ex kroop om er vervolgens maar weer op rond te nken en weer schuldgevoel kreeg. Klinkt alleen wel een beetje of dit de enige maal is dat hij verliefd is geweest.

Shit hapens en hij heeft het toch echt allemaal zelf gedaan. Eerst denken en dan doen, hij is nog helemaal gek op haar en na al dat verzwijgen denkt hij met een publieke afgang als dit alles weer op de rails te krijgen.

Liefde maakt meer kapot dan je lief is.
 
Dit is gewoon een voorbeeld van iemand die spijt kreeg van 'een beetje rondnken' tussedoor toch maar weer naar zijn ex kroop om er vervolgens maar weer op rond te nken en weer schuldgevoel kreeg. Klinkt alleen wel een beetje of dit de enige maal is dat hij verliefd is geweest.

Shit hapens en hij heeft het toch echt allemaal zelf gedaan. Eerst denken en dan doen, hij is nog helemaal gek op haar en na al dat verzwijgen denkt hij met een publieke afgang als dit alles weer op de rails te krijgen.

Liefde maakt meer kapot dan je lief is.

Beter haalt die jongen zijn blog weg, zoekt een nieuw neukerdje, en vergeet zo zijn ex. Mischien een vakantie in spanje bij de hoeren een idee:D
 
Back
Naar boven