AndroidHealthClinic

Liefde voor BB (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nicodemus6

Competitive Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
25 feb 2003
Berichten
2.026
Waardering
5
Ik weet niet wat ik heb, maar sinds een tijdje nu ik serieus ben begonnen bb'en ben ik niet meer weg te kloppen van mn sport..
Ik denk steeds aan alternatieven, nieuwe oefeningen, ik surf het web af op zoek naar nieuwe artikels ivm bb.. Ik kan er niet genoeg van krijgen.. Maar het meeste waar ik naar SNACK!! Is een NIEUWE week, met een NIEUWE maandag, ik kan haast niet wachten en ik zit op hete kolen..

IK WIL MET GEWICHTEN SMIJTEN!! :lifter:

Hebben jullie dit ook? Of ben ik weer zo'n naieve beginneling? ;)
 
Ik snap het en ik heb het zeker ook zo gehad! Maar kijk uit dat je niet geobsedeerd raakt, zorg dat je naast BB ook nog andere intresses hebt waar je tijd aan beteed en waar je aan kan denken.... ontwikkel je niet alleen op het gebied van BB!
 
Originally posted by HardcoreMF
Ik snap het en ik heb het zeker ook zo gehad! Maar kijk uit dat je niet geobsedeerd raakt, zorg dat je naast BB ook nog andere intresses hebt waar je tijd aan beteed en waar je aan kan denken.... ontwikkel je niet alleen op het gebied van BB!

hahaha maar natuuurlijk... Ben niet ziek ofzo hoor ;)
 
Nee ....ik hou wel van een beetje waarschuwen haha....zelf hier en daar namelijk wat fouten gemaakt!! ;)
 
Originally posted by Bracke
Ik weet niet wat ik heb, maar sinds een tijdje nu ik serieus ben begonnen bb'en ben ik niet meer weg te kloppen van mn sport..
Ik denk steeds aan alternatieven, nieuwe oefeningen, ik surf het web af op zoek naar nieuwe artikels ivm bb.. Ik kan er niet genoeg van krijgen.. Maar het meeste waar ik naar SNACK!! Is een NIEUWE week, met een NIEUWE maandag, ik kan haast niet wachten en ik zit op hete kolen..

IK WIL MET GEWICHTEN SMIJTEN!! :lifter:

Hebben jullie dit ook? Of ben ik weer zo'n naieve beginneling? ;)

Ik weet precies wat je bedoelt, BB is erg verslavend en eerlijk gezegd ben ik verslaafd aan.Nieuwe maandag ik ken dat gevoel ook, me training is de hoogtepunt van mijn dag, ik word ook steeds extremer op het gebied van sets, oefeningen etc, ben simpelweg ook nooit tevreden.


Maar je krijgt er ook zo ongeloofelijk veel voor terug dat het allemaal dubbel en dwars waard is,,,:grin:
 
Re: Re: Liefde voor BB

Originally posted by Levrone@


Ik weet precies wat je bedoelt, BB is erg verslavend en eerlijk gezegd ben ik verslaafd aan.Nieuwe maandag ik ken dat gevoel ook, me training is de hoogtepunt van mijn dag, ik word ook steeds extremer op het gebied van sets, oefeningen etc, ben simpelweg ook nooit tevreden.


Maar je krijgt er ook zo ongeloofelijk veel voor terug dat het allemaal dubbel en dwars waard is,,,:grin:

KNow the feeling.. Wat de sets betreft.. Ik wil er steeds meer doen, ik wil steeds verder en harder en zwaarder gaan. Ik wil de koning van de zaal zijn, iedereen ver achter me laten. De training is ook een hoogtepunt in mn dag.. Ik neem mn training altijd serieus en gebruik elke seconde nodig.. Ik verkwist ook niet graag tijd en kracht.. Maandag is een nieuwe dag, met een nieuwe bracke, die hopelijke nieuwe zwaardere gewichten kan bijhangen op de benchpress ;)
 
Originally posted by HardcoreMF
Ik snap het en ik heb het zeker ook zo gehad! Maar kijk uit dat je niet geobsedeerd raakt, zorg dat je naast BB ook nog andere intresses hebt waar je tijd aan beteed en waar je aan kan denken.... ontwikkel je niet alleen op het gebied van BB!
helemaal mee eens, zorg dat je altijd meerdere interesses/bezigheden hebt....
 
Op dit moment is de trainig zeker het hoogtepunt van de dag.

Gisteren heeft mijn weegschaal voor het eerst 83 kg aangegeven. Was een emotineel moment ;) En we zijn er nog lang niet, gelukkig maar :)
 
Originally posted by Bracke
[Hebben jullie dit ook? Of ben ik weer zo'n naieve beginneling? ;) [/B]


Je zegt het al maat!Naieve beginneling ~LOL
 
komt door alle hormonen en endorfines enzo die in je lichaam vrijkomen na/tijdens een training... Daarnaast resultaat is een goede beloning voor hard werken.... en resultaat kan ook verslavend werken...
Sjakie, kijk je uit dat je niet overtraind raakt.. hoe verslaven het ook is... rust heb je ook nodig...

grtz
 
Welcome to the club Bracke.

de training is ook idd de hoogtepunt van mijn dag. zodra ik opsta heb ik de training al in mn kop zitten. De hele dag ben ik al bezig om mn training te visualiseren en ik kan dan ook niet wachten om weg te gaan richting de sportschool. Eenmaal aangekomen is t dan wel vaak klote als je de oefening die je in gedachten had om mee te beginnen bezet is. Dan baal ik echt verschrikkelijk.

Ondanks dat ik al een tijdje op een plateau zit dat ik niet echt qua kracht en masse vooruitga (wat wel frustrerend is) heb ik nog steeds geen negatief beeld. Ik blijf enthousiast om te trainen.
Dit is wel eens anders geweest toen ik 6 dagen per week trainde, toen was t voor mij meer een verplichting.

Ook van mijn trainingsmaatje moet ik sinds twee weken elke keer als ik m zie aanhoren dat hij helemaal verslaafd is. Waarop ik hem voor gek verklaar:D

Conclusie: Bracke is HARDCORE:lifter: :thumb:
 
ik ben er ook de hele dag mee bezig. Zorg wel dat ik mijn andere dingen doe, maar ik blijf er mee bezig. Gezonde verslaving, dat wel (zonder AS natuurlijk)
 
Originally posted by dandyman
Welcome to the club Bracke.

de training is ook idd de hoogtepunt van mijn dag. zodra ik opsta heb ik de training al in mn kop zitten. De hele dag ben ik al bezig om mn training te visualiseren en ik kan dan ook niet wachten om weg te gaan richting de sportschool. Eenmaal aangekomen is t dan wel vaak klote als je de oefening die je in gedachten had om mee te beginnen bezet is. Dan baal ik echt verschrikkelijk.

Ondanks dat ik al een tijdje op een plateau zit dat ik niet echt qua kracht en masse vooruitga (wat wel frustrerend is) heb ik nog steeds geen negatief beeld. Ik blijf enthousiast om te trainen.
Dit is wel eens anders geweest toen ik 6 dagen per week trainde, toen was t voor mij meer een verplichting.

Ook van mijn trainingsmaatje moet ik sinds twee weken elke keer als ik m zie aanhoren dat hij helemaal verslaafd is. Waarop ik hem voor gek verklaar:D

Conclusie: Bracke is HARDCORE:lifter: :thumb:


Ik zou het niet beter kunnen zeggen.. "Ik visualiseer ook mn training" voordat ik ga trainen.. Ik probeer de ultieme combinaties, the best way te vinden.. Maar idd ik pluk er vruchten van en dat is idd erg verslavend.. Maar euh.. Dandyman, als je nu gewoon je eiwitten opkrikt dan hebben je spieren toch geen ander keus om te groeien?? Eet es eiwitten tot je erbij neervalt, je zal zien dat je zult groeien..

Conclusie.. Dandyman en Bracke zijn HArdcore :lifter: :lifter:
 
Nou ik zit nu in een dilemma. Ik ben sinds ik dit forum bezoek veel wijzer geworden omtrent voeding en zo. Maar t punt is dat ik voor de zomer mn buikspieren zichtbaar wil hebben. Dit betekent dus dat ik niet ga bulken. Ik krik mn eiwitten ook al op tot ong. 2,5 gramp/kilo. Weeg 75 kilo en eet zon 30 gram per maaltijd * 6 = 180 kilo eiwitten per dag.
zit nu heel laag in mn kh want ik wil erst de buikspieren toonbaar hebben (was mn wens toen ik met trainen begon) en vanuit die basis wil ik zekers gaan bulken maar dat zal na de zomer worden.

Baal wel ja want ik wil zekrs wel gaan groeien maar ook mn abs toonbaar hebben. Mn bf% zit ik nu opn 13,8%. gemeten met zon stuur waar ik niet op vertrouw aangezien ik denk wel iets lager te zitten, maar ik wil eerst lekker droog worden en dan groeien

En idd.. Dandyman en Bracke zijn HArdcore :lifter: :lifter:

edit: 180 kilo = 180 gram natuurlijk:D
 
Laatst bewerkt:
Liefde voor BB...

Bij mij is het liefde voor BBers, haha...
Nee de sport is inderdaad ook erg indrukwekkend.
 
Als ik deze smiley zie heffen, krijg ik er gewoon zin in!!!
Bekijk hem nou es :),

Zie hem gaaaan :lifter:
 
Haha die Bracke
Ja zekers, maar als ik ooit zon smilie bij mij op de sportschool een halter omhoog zie liften dan stop ik gelijk met BB:D

zie ik hem echter op de leg press dan niet natuurlijk;)
 
En dan savonds lekker in je bedje je training nog eens over doen in gedachte. Foutjes op sporen en kijken wat je zwaarder en beter had kunnen doen.

Laatst had ik zelfs gedroomd dat ze al klaar waren met onze sportschoolverbouwing. Overal ijzer, halters en dumbels. De jym was omgetoverd tot hardcore ijzerhandel! Als een klein kind in een snoepwinkel liep ik door de sportschool met open mond te kijken naar alle nieuwe hardcore apparaten. Damn wat baalde ik toen ik wakker werd en wist dat het allemaal maar een droom was...
 
Echt wel joh! Weet je hoe erg het is wakker te worden met de gedachte van een hack squat om dan naar je gym te gaan en daar in een kapotte leg extension te stappen...?

nou, ERG!!!
 
Back
Naar boven