MuscleMeat

Liefde voor je gym (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gratis gekoeld/gefilterd water
Club verbeteringsprogramma
Stamkroeg sfeer, ken iedereen daar
24/7 open
Koffie apparaat
 
BasicFit:
  • Met dezelfde pas in verschillende gyms kunnen trainen.
  • Mijn locatie is 24/7 open.
  • Dumbbells tot 50kg.
  • Hier en daar staat er wel wat leuk apparatuur tussen.
  • Veel cable stations.
  • Lage prijzen.
 
Dumbbells tot 80 kg
Beste apparatuur
Fijne sfeer
Je hoeft nooit te wachten op een apparaat en als het bezet is kun je gewoon meedoen
Ik wist niet eens dat ze tot zo ver gingen :roflol:
 
Zelden meer dan 5 mensen aanwezig.
Sympathieke eigenaar.
Lekker dichtbij.
 
Dichtbij
Ruime parkeerplekken
Zeer ruime openinstijden
Koel water
Schone wcs
Schoon apparatuur

(Bijna)alle apparatuur (Geen decline/hack squat)
Db tot 50kg
5 kabelstations
Goede relaxte sfeer
Mensen helpen elkaar met spotten
Weinig tot geen sociale media influancers/selfies

Betaal wel bijna 45€ pm
 
De enige reden waarom ik bij deze gym train is dat het dichtbij m'n werk is en dat het ruim is (mits het geen piek uur is). Verder niks eigenlijk Zijn geen betere gyms in de buurt. :emo:
 
Dichtbij, voldoende power/squatracks en ruime openingstijden :)
 
Waardeer eigenlijk maar weinig in mijn gym ; alles veel te dicht op elkaar, kut muziek en altijd zoeken naar schijven.

Blijf er echter wel lekker trainen ; goed bevriend met de eigenaar, ook tijdens lockdown doortrainen, redelijke machines en om de hoek.
 
Over het algemeen prima sfeer, hoog ''ons kent ons'' gehalte. Relatief kleine gym dus het voelt nog persoonlijk. Alhoewel het wel minder wordt. Sinds de lockdowns toch aardig wat leden verloren die ze proberen terug te werven met aanbiedingen. Maar op die aanbiedingen komen vooral pubers af die meer in de weg lopen dan serieus trainen. Ze spreken mij dan wel weer aan met u, en maken meteen ruimte als ik vraag of ze een apparaat nog lang bezet houden. Dat maakt het iets minder vervelend. :thumbup: Begrijp wel dat de eigenaar zulke snotapen nodig heeft om financieel het hoofd boven water te houden..
 
De sportschool hier heeft kinderopvang, echt relaxed met die kleine keutels!
 
Waardeer eigenlijk maar weinig in mijn gym ; alles veel te dicht op elkaar, kut muziek en altijd zoeken naar schijven.

Blijf er echter wel lekker trainen ; goed bevriend met de eigenaar, ook tijdens lockdown doortrainen, redelijke machines en om de hoek.
Zo goed dus niet anders was die bende wel geregeld in die kut gym
 
Zo goed dus niet anders was die bende wel geregeld in die kut gym

Touché :roflol:

Probleem is hij wil alles aanbieden, dus veel apparaten en daardoor alles beetje opgepropt.
Zoeken naar schijven is meer doordat vrijwel alles plate loaded is en 'men' niet goed opruimt.

Grootste voordeel is dus dat het om de hoek ligt en vrijwel alles wat je kunt bedenken aanwezig is.
 
Touché :roflol:

Probleem is hij wil alles aanbieden, dus veel apparaten en daardoor alles beetje opgepropt.
Zoeken naar schijven is meer doordat vrijwel alles plate loaded is en 'men' niet goed opruimt.

Grootste voordeel is dus dat het om de hoek ligt en vrijwel alles wat je kunt bedenken aanwezig is.
Kwantiteit boven kwaliteit?
 
Back
Naar boven