Fitness Seller

Liefste dagboek.. (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

lief dagboek,

Ik zit soms wel eens op zo'n forum, waar ze het zo nu en dan eens hebben over retards en de slappe lul... uhhh ik bedoel de stijve ... , nee ze lachen gewoon graag.

Ben ik nu anders? Ben ik de enige die zo denkt?

Soms voel ik me zo alleen :(
 
lief dagboek,

Ik zit soms wel eens op zo'n forum, waar ze het zo nu en dan eens hebben over retards en de slappe lul... uhhh ik bedoel de stijve ... , nee ze lachen gewoon graag.

Ben ik nu anders? Ben ik de enige die zo denkt?

Soms voel ik me zo alleen :(

???
 
lief dagboek,

Ik zit soms wel eens op zo'n forum, waar ze het zo nu en dan eens hebben over retards en de slappe lul... uhhh ik bedoel de stijve ... , nee ze lachen gewoon graag.

Ben ik nu anders? Ben ik de enige die zo denkt?

Soms voel ik me zo alleen :(

Ok.
 
lief dagboek,

Ik zit soms wel eens op zo'n forum, waar ze het zo nu en dan eens hebben over retards en de slappe lul... uhhh ik bedoel de stijve ... , nee ze lachen gewoon graag.

Ben ik nu anders? Ben ik de enige die zo denkt?

Soms voel ik me zo alleen :(

need some company:eyebrow:
 
Lief dagboek,

Net krijg ik een heel lief complimentje van mijn papa, daar ben ik zo blij mee.. Ik leg mijn Darth Vader net uit dat ik reeds zo'n 2 a 2,5 kilo vet ben kwijt geraakt in 3 weken en dat ik hier heel blij mee ben. Mijn vader vraagt mij hierop of ik het wel even laat weten wanneer hij de psychiater moet bellen.. Zodat ik opgenomen kan worden voor anorexia..

Wanneer mijn vader zulke opmerkingen maakt weet ik zeker dat ik op de goede weg zit! :)
 
Lief dagboek,

Waarom spreekt dat meisje me nou steeds aan op msn terwijl het al een keer is stukgelopen voordat het een relatie kon worden.....anyway heb een nieuw PR op Deadlift gezet :D
 
lief dagboek,

Ik zit soms wel eens op zo'n forum, waar ze het zo nu en dan eens hebben over retards en de slappe lul... uhhh ik bedoel de stijve ... , nee ze lachen gewoon graag.

Ben ik nu anders? Ben ik de enige die zo denkt?

Soms voel ik me zo alleen :(

mij maken ze ook al uit voor retard en ik weet niet eens wat het is :(
wij zitten gewoon op dezelfde golflengte :D
 
Volgens mij ben jij de enige die haar post snapt?:p

ik snap geen vrouwen, zij moeten zich maar aanpassen aan mij zodat ik ze kan snappen :D

maar toch probeer ik hen altijd te snappen :o
wat vaak niet lukt dus
 
ik ook :D die was toch niet zo moeilijk ;)
 
ik snap geen vrouwen, zij moeten zich maar aanpassen aan mij zodat ik ze kan snappen :D

maar toch probeer ik hen altijd te snappen :o
wat vaak niet lukt dus

Haha idd:D

Dat vind ik wel een goed streven van je. Lukt mij niet. Niet bij deze i.i.g.
 
liefste dagboek
vandaag werd ik wakkergebeld door het werk, snappen ze nu niet dat ik ziekteverlof heb en dat verlof een soort vakantie is? ze konden minstens nog een paar uur wachten zodat ik kon uitslapen.
Om 11 uur werd ik nog eens wakkergebeld door mijn moeder omdat het begon te regenen en dat ik de was onmiddelijk moest binnenzetten :o
Zo een perfecte zoon als ik ben sprong ik uit mijn bed om veel te veel treden naar beneden te strompelen en het wasrek binnenzette waarop gans dat ding nog eens in elkaar stuikte en ik heel creatief moest zijn om het omhoog te houden en terwijl weer in elkaar te steken ...
Ik besloot dan nog tot 5 voor 12 verder te maffen om vervolgens op te staan.
Ik omkleedde me en besefte dat ik mijn broek aan het aantrekken was zonder dat ik een boxershort aanhad.. ik wist toen al dat ik het intelligentieniveau voor die dag niet al te hoog moest leggen.
Na mijn eten heb ik mijn benen nog even verder getrimd met een nieuwe bodygroomer aangezien mijn andere gisteren kapot gegaan is tijdens het trimmen. Ik heb nu eenmaal sterke beenharen. Daarna nog een bad genomen zodat ik lekker fris naar het ziekenhuis kon voor een onderzoek en echografietoestanden. Het begon al met een beschamend moment toen ik binnenkwam.. ik moest me inschrijven en een ticket nemen waar dan een nummer opstond voor aan de beurt te komen. Dat toestel was echt zo onduidelijk als het maar kon zijn want er hangde nergens papier aan voor aan te trekken dus dacht ik dat het met een laser was en bewoog ik mijn hand voor dat gleufje heen en weer maar dat ding maakte geen zoemgeluid en er kwam nog altijd geen ticketje uit. Ik legde dan nog even mijn hand erop om dat ding haar hartslag te voelen ofzo maar het ding zal wel dood geweest zijn dus maakte ik aanstalten om gewoon te wachten zonder een ticket. Maar een wachtende vrouw had dit allemaal gezien waarop ze lachend naar mij toeliep en mij holp.. blijkbaar stond er een grote knop op dat toestel zelf maar die knop was zodanig goed gecamoefleerd in een overlopende sticker dat je het echt niet geweten kon hebben... tenminste ik trooste me bij deze gedachte want ik wist dat ik me behoorlijk schaamtelijk gemaakt had.. even later mocht ik naar de echografie waar een dame eerst wat in mijn buik zat te porren en vroeg of het pijn deed, toen ik nee zei begon ze toch even over mijn buik te wrijven.. ik voelde dat ze wat naar onder ging en spande mijn buikspieren nog meer aan omdat ik op dat plekje kriebels had :D ze zei dat het er goed uitzag net toen ik dacht dat ze ging beginnen :( niet dat het mijn type vrouw was en ze moest al 35 geweest zijn ofzo :p haar collega die normaal aan de receptie stond van die afdeling kwam ook even kijken en zei iets van 20 euro toen ze naar mijn *** keek die was dan weer begin de 20 maar ze had echt geeeen kont en ondanks haar mooie blonde haren kon haar gezicht dat ook niet goedmaken dus ging ik het tarief verhogen maar dan bleek dat het over iets anders ging ...
even later moest ik dan bloed laten prikken voor een bloedonderzoek.. ik schoot er plots van in de lach omdat ik het nog wel grappig vond hoe mijn bloed zo snel in die capsules spoot. Mijn perfecte immens zeldzaam AB+ bloed :o prachtig helderrood en o zo bloodt :o
de dokter vond het raar dat ik ervan in de lach schoot.. en vroeg of ik ok was :rolleyes:
eigenlijk heb ik een enorme afkeer van spuitjes en ook het prikje deed geen deugd en ik voel het nu al trekken aan mijn arm als ik hem strek :s maar het bloed trekken zelf vond ik nog aangenaam. Toen spande hij het gaatje even af en keek nog even na of er geen bloed meer uitkwam toen hij er een lakkertje op legde. Ik mocht nog even in een potje plassen en stelde me recht toen er plots nog wat bloed uit mijn arm spoot en er enkele druppels op de grond vielen :p tjah things happen..
na een ellendige 2.30 uur waarvan 2 uur wachten bij verschillende afdelingen en heen en weer geloop mocht ik eindelijk gaan. Dat werd ook tijd want ik moest nog trainen :D
zodra ik thuis kwam heb ik mijn broertje naar de apotheker gestuurd wat ik overigens wel apprecieerde en ben ik zelf onmiddelijk gaan trainen. Wat niet het beste idee was want na een redelijk goeie start van de training had ik de cable cross machine nodig waar een 1.65 meter grote ectomoslim stond. Wat ik op zich helemaal niet erg vond alleen was er dat ene ding.. hoe langer ik keek naar hem hoe meer ik hem begon te haten!!! Minuten vlogen voorbij en ik wachtte en wachtte en echt.. hij bekeek zichzelf in de spiegel en stapte in slow motion tijdens zijn setjes wat rond voor diezelfde spiegel
en echt in Sloooooooooow Moooooooooootion. Alsof dat nog niet erg genoeg was maakte hij zijn borst nog eens extra groot om breder te lijken en spande hij zijn biceps op voor de spiegel om vervolgens weer cable curls te doen met lekker veel gewicht en met de volle beweging van 10 cm... na 10 minuten was hij eiiiindelijk klaar en hij stond daar al zeker 10 minuten dus dacht ik hoera.. now move your ass maar dat deed hij niet :o hij begon dan nog even aan een andere oefening.. en telkens opnieuw dat slowmotionstapje en zijn zwoele blikken in de spiegel... na 20 minuten kon ik er dan toch op en dan ging de training weer wat vlotter.. daarna nog autobestuurders zitten observeren aan de bushalte wat weer heel leuk was :D
 
Liefste dagboek,

Ik heb net heerlijk gekakt.

Zo, dat lucht op.
 
liefste dagboek!!!
ik drink nu een hoegaarden rosée ipv een mojito want ik heb nog steeds geen ijsklontjes
met 10 procent vruchten!!!!
ik hoop dat ik hieruit de nodige vitamines en mineralen uithaal om te herstellen van mijn training :D
 
Liefste dagboek,

Ik heb net heerlijk gekakt.

Zo, dat lucht op.
+1 wauw, met volle verbazing.. maar met feestdagen ga je er natuurlijk ook vanuit dat je boven average zit.
 
Laatst bewerkt:
zijn het feestdagen ? =o
 
jaa mn mama is jarugggggg
 
Back
Naar boven