AndroidHealthClinic

Liefste dagboek.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Knap hoor, ik heb ondertiteling nodig want de dialogen zijn niet al te makkelijk. :)

En ja, ik hou echt van die film (je hebt het over de Leonardo DiCaprio/Claire Danes-versie, of niet?). :heart: Had hem al een paar jaar niet gezien, nu laatst dan weer twee keer en nu ben ik geobsedeerd. :P

ja ondertiteling heb ik ook nog nodig, maar ik vind dat oudengels wel cool.
ken maar een paar beroemde scenes uit mijn hoofd, bv die aan het zwembad (romeo oh romeo...) :D

edit: ik heb hem nog eens opgezet, die beginscene is zo goed :roflol:
 
Laatst bewerkt:
liefste dagboek,

Vandaag draag ik voor het eerst mijn felblauwe armband waarop staat geschreven "VeryImportantPerson" Deze zat vorige week bij een brief die ik gekregen heb van een zeer goede vriendin. Er zat ook nog een foto bij en nog iets wat ze zelfgemaakt had :o
Van zodra ik terug naar school ga ben ik van plan hem dagelijks te dragen want hij betekend wel erg veel voor mij. Ik hoop dat hij niet snel kapot gaat want hij is van een soort rekbaar rubber en ik moet er nu al aan trekken om hem af te krijgen want hij geraakt maar net rond mijn pols :p Eigenlijk staat hij mij niet omdat ik van dat mannelijk armhaar heb maarjah wat doe je eraan hé.. Het is nu al 2 weken later en ik heb nog steeds niet teruggeschreven laat staan dat ik iets leuks heb om erbij te steken :o Achja als ik al terug schrijf is dat ook positief, volgens mij had ze al lang een brief terug verwacht maarja ik heb zo weinig levensspirit de laatste tijd dat ik er niet aan toe kom. Zeker na die miserabele weken op het werk. Vandaag hebben ze me trouwens boven gezet voor opleiding op de halfautomaten ofzo wtfuuuuck. Het lijkt wel dat ze me tijdelijk willen promoveren :roflol: zeker na mijn zwakke prestaties de laatste 2 weken snap ik niet wrm ze dat zouden doen en gisteren had ik er al bijna helemaal de brui aan gegeven. Ik was zo kapot dat ik bijna flauw viel en het tempo waarop ik werkte was dan ook maar magertjes :D so what, shit happens en over het algemeen moet ik toch van mijzelf zeggen dat ik al heeeeeeel mooi werk geleverd heb daar en dat mijn kwaliteit wrs de meesten daar ver overtreft en eer ik op de halfautomaten mijn aantal stuks per dag kan maken zitten we al weer een week verder en volgende week is wrs mijn laatste week ofwel de week erna dus had ik toch liever dat ze mij gewoon beneden lieten staan want eer je de halfautomaten gewoon bent en er je voordeel uit haalt zit je al weer een tijdje verder + ze gaan me wrs nog eens haten omdat ze mij opgeleid gaan hebben voor niets :D want ik heb nog niet laten weten dat ik er mee ga stoppen. Misschien moet ik dat toch maar eens zeggen zodat ze er iemand anders kunnen zetten want als ik er in de toekomst nog een vakantiejob doe..
ik weet eigenlijk niet wat ik moet doen. Daarnet kwam mijn moeder boos, halfwenend binnen en zei me dat ik zo snel mogelijk mij een appartementje moest zoeken om alleen te gaan wonen.. Hoe deze nieuwe evolutionaire gedachte ontstaan is weet ik ook niet.. ik heb er alleszinds nix mee te maken want ik had mijn moeder nog niet eens gezien vandaag. Ik dacht eerst dat ze ging zeggen: hey sven, leuk dat je thuis bent, ga je vandaag nog weg? hé ik zie dat je waterfles bijna op is, zal ik even een nieuwe fles water komen brengen? Is het goed dat ik morgen in de plaats van frietjes voor jou een kippebil koop met wat rijst en ananas en dat ik je morgen naar anderlecht breng met de auto zodat je naar de wedstrijd kan tegen Gent, uiteraard weet je al dat anderlecht gaat verliezen. Ik zal je na de wedstrijd dan terug komen oppikken. Ja tuurlijk doe ik dat graag voor je, een beetje plezier in je leven mag toch wel haha.. maar nee weet je wat ze zei: dat ik tegen ten laatste nieuwjaar een appartement moet gevonden hebben om er te gaan wonen en dat ik vanaf nu elke dag 2 keer de schotels moest afdrogen. Ik vroeg of dat met een haardroger mocht maar dat vond ze niet grappig en begon weer het klassieke niet-eindigende zinnetje te zeggen dat dit zo niet langer kon, in ontelbaar veel alternatieve woorden zonder dat je te weten komt wat er niet langer kan dus zei ik dat ik dat al gehoord had en wonderbaarlijk nam ze vrede met mijn antwoord en was ze na het nog een paar keer gezegd te hebben na amper 3 minuten al uit mijn kamer :o
Ik roepte nog voor de grap na dat ik me al ingeschreven had op school alhoewel ik dat pas volgende week ga doen en ze begon weer te roepen en dergelijke maar ik verstond er toch nix van aangezien ze niet meer in mijn kamer was. Ze begrijpt het niet dat ik haar dan niet meer kan horen, zelfs al doe ik nog zo hard mijn best en ga ik met mijn oor aan mijn deur luisteren, ik hoor haar wel maar hoor niet wat ze zegt, ze heeft dit zelf nog niet door en denkt dat ik gewoon zeg dat ik haar niet hoor omdat ik haar niet wil horen.. nee mama, ik hoor je ECHT niet!!!
Verder heb ik dus zoals reeds ergens gezegd citroenijs gekocht maar het is vieze omdat er stukjes citroenschil inzitten :( bah, ik schenk het volledig gratis en voor niets weg aan mijn moeder, ik vraag me af of ik die 4 euro en een kluts nu mag aftrekken van mijn huur, verder breng ik een stuk of 3 flessen water mee voor mijn zus dus zou ik dat ook moeten kunnen inbrengen in mijn huur vind ik. Al zou ze dat hypocriet vinden van me :rolleyes: zal ik dan ook maar extra veel huishoudelijke klusjes doen zodat ik die ook kan inbrengen in mijn huur en gewoon geen huur meer moet betalen. Ik weet dat ik nu mijn realistische verwachtingen overtref dus ga ik maar een mojito maken zonder munt en zonder ijs, wat leef ik toch in een werelds paradijs.. alhoewel mijn moeder zegt dat ik in een hotel leef. Ik vraag me af hoeveel negatieve sterretjes het dan heeft. Eigenlijk heb ik amper iets verteld over vandaag maar mijn dag verdient echt wel een 8/10 zonder het werk inbegrepen. Ik heb het gevoel dat ik tegen vanavond 1001 gevoelens door elkaar ga hebben. Welke dat zijn weet ik nu nog niet en welke gaan overheersen ook niet. Mijn hoofd is gewoon vol van alles en er komt nix uit dat een besluit wil trekken over iets en net als ik een besluit wil nemen stopt dat balkje in mijn hoofd op 99 % dan crasht het systeem en keer op keer weer. Moest ik een computer zijn dan delete ik gewoon het virus "moeder" en ging alles zoals het zou moeten gaan. De gast die me vandaag trouwens opleidde op de halfautomaten is 24 en werkt al een jaartje bij dat bedrijf en hij gaat ook opnieuw een opleiding volgen. Is dus ook 1 van zijn laatste weken daar :p maar hij heeft dat verdiende geld natuurlijk helemaal voor zichzelf.. het vergelijken met andere mensen is gewoon hard. Zeker omdat 99 % van de mensen denkt dat je rijk bent als je zegt dat je al een jaar werkt en dat je nu wel een heel leuk studentenleven kan hebben en een autootje kan kopen enzo.. ja .. heeeeel zeker ja !! laat me met rust over de weerspiegeling van jouw leven met een ingebeelde 1 jaar werkervaring. Toedeloe dagboek
dag
..
boek,
ik
zie
je
morgen
weer?
Date?
be on time :o
loveya :D
 
liefste dagboek,

Vandaag draag ik voor het eerst mijn felblauwe armband waarop staat geschreven "VeryImportantPerson" Deze zat vorige week bij een brief die ik gekregen heb van een zeer goede vriendin. Er zat ook nog een foto bij en nog iets wat ze zelfgemaakt had :o

het mag duidelijk zijn, dit is je kans om te nken
 
El_SMurfo probeert een cockring om zijn pols te rollen :roflol:
 
Lief dagboek,
a lief dagboek.. de heideweek is voor een Edenaar net carnaval. Niet qua verkleden en qua klemzuipen.. Maar het is gewoon een hele week prachtig feest en iedereen is ook te vinden in t uitgaansleven.

Herinner me nog vorig jaar.. liep ik stage als directiesecretaresse bij de gemeente.. ik zou maar eventjes kijken met een vreindin en voor 11-en terug zijn.. Ben nog nooit zo dronken geweest geen flauw idee hoe laat ik thuis was. iets van 7u?

Herinner me nog wel dat ik wel naar huis ben gegaan om mn pinpas op te halen want de 50,- was op :$ en dat ik terug kwam was het feest op het plein afgelopen, dus toen zijn we maar de kroegen ingegaan.. Hebben onderweg naar huis wildgeplast op een kruispunt en echt NIET meer recht kon lopen !! Slingerde serieus met meters!! Het lukte maar niet om de hand van mn vriendin vast te pakken, we botsten dan teleksn tegen mekaar aan. Toen ik thuis kwam probeerde ik stilletjes de trap op te gaan... maar natuurlijk valt alles wat er maar om te vallen is in mijn kamer om.. bureaustoel.. lamp.. ikzelf.. toen kwam mn mama om mijn kamer en die was WOEDEND wauw.. de eerste keer ooit dat ik heb moeten bekennen dat ik dronken was. De dag erna moest ik naar m'n werk lopen.. (8u) en ik had zo'n koppijn dat ik maar met mijn ogen dicht naar t werk ben gaan lopen. Iedereen lag dubbel op de afdeling, en gelukkig was mijn baas er niet. Dit jaar valt het samen met mijn 20e B-day.. Gaat leuk worden!:D

Vandaag heb ik mijn sportschool weer overgeslagen, maar dat maak ik morgenochtend wel goed.. Vanuit het werk ben ik gelijk doorgegaan naar de AH om daar 2 flessen canei een krat Hertog Jan en een heeele hoop bakspul te halen :D
Morgen dan heb ik ook vegetariërs, dus met de standaard kaas en worst variatie kan ik niet aankomen.. Daarom ga ik koekjes bakken, en zoete broodjes en cakejes enneh.. morgen rest van de taart halen, de kwarktaart doe ik zelf. Wat chips enzo erbij eerst rijlessen doen en dan komen de eerste gasten om 18u al :eek: gaan we de heideoptocht bekijken.. heb er zin in!! dat is van 7 tot 9 uur.. dan druppelt de rest binnen en wanneer de drank op is trekken we door naar 'het plein'. Hoef geen zuip festijn dus heb iets van 40 bier en 2 flessen wijn voor 10 man.. das genoeg vind ik. nouja.. had nog rooie bessen jenever van vorig jaar.. als de sfeer er goed inzit gaan we twister spelen dus dat wordt wel humor.. :D
 
Wat een verhalen :o
 
die zoete koekjes mag je wel hier af komen leveren ;)

Ik houd het ook altijd maar op een kleine mededeling :P als ik wat te melden heb ben ik vaak te gefrustreerd of te moe om het helemaal op te schrijven :D
 
Lief dagboek,
a lief dagboek.. de heideweek is voor een Edenaar net carnaval. Niet qua verkleden en qua klemzuipen.. Maar het is gewoon een hele week prachtig feest en iedereen is ook te vinden in t uitgaansleven.

Herinner me nog vorig jaar.. liep ik stage als directiesecretaresse bij de gemeente.. ik zou maar eventjes kijken met een vreindin en voor 11-en terug zijn.. Ben nog nooit zo dronken geweest geen flauw idee hoe laat ik thuis was. iets van 7u?

Herinner me nog wel dat ik wel naar huis ben gegaan om mn pinpas op te halen want de 50,- was op :$ en dat ik terug kwam was het feest op het plein afgelopen, dus toen zijn we maar de kroegen ingegaan.. Hebben onderweg naar huis wildgeplast op een kruispunt en echt NIET meer recht kon lopen !! Slingerde serieus met meters!! Het lukte maar niet om de hand van mn vriendin vast te pakken, we botsten dan teleksn tegen mekaar aan. Toen ik thuis kwam probeerde ik stilletjes de trap op te gaan... maar natuurlijk valt alles wat er maar om te vallen is in mijn kamer om.. bureaustoel.. lamp.. ikzelf.. toen kwam mn mama om mijn kamer en die was WOEDEND wauw.. de eerste keer ooit dat ik heb moeten bekennen dat ik dronken was. De dag erna moest ik naar m'n werk lopen.. (8u) en ik had zo'n koppijn dat ik maar met mijn ogen dicht naar t werk ben gaan lopen. Iedereen lag dubbel op de afdeling, en gelukkig was mijn baas er niet. Dit jaar valt het samen met mijn 20e B-day.. Gaat leuk worden!:D

Vandaag heb ik mijn sportschool weer overgeslagen, maar dat maak ik morgenochtend wel goed.. Vanuit het werk ben ik gelijk doorgegaan naar de AH om daar 2 flessen canei een krat Hertog Jan en een heeele hoop bakspul te halen :D
Morgen dan heb ik ook vegetariërs, dus met de standaard kaas en worst variatie kan ik niet aankomen.. Daarom ga ik koekjes bakken, en zoete broodjes en cakejes enneh.. morgen rest van de taart halen, de kwarktaart doe ik zelf. Wat chips enzo erbij eerst rijlessen doen en dan komen de eerste gasten om 18u al :eek: gaan we de heideoptocht bekijken.. heb er zin in!! dat is van 7 tot 9 uur.. dan druppelt de rest binnen en wanneer de drank op is trekken we door naar 'het plein'. Hoef geen zuip festijn dus heb iets van 40 bier en 2 flessen wijn voor 10 man.. das genoeg vind ik. nouja.. had nog rooie bessen jenever van vorig jaar.. als de sfeer er goed inzit gaan we twister spelen dus dat wordt wel humor.. :D


En de rest van de nacht laat jij je in al je gaten verwennen?
 
ik kom ff kijken of er wel lief tegen Sophiej wordt gedaan..
 
:roflol: gaten... verwennen... ja, dat is lief genoeg :roflol:
 
En zo niet wat wou je dan gaan doen?
Een bek trekken alsof je moet schijten woehoe word al bang.

ik heb over het algemeen al gescheten, nog vóór dat ik gekke bekken ga trekken ;)
 
Back
Naar boven