Fitness Seller

Liefste dagboek.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lief dagboek,

Ik irriteer me rot aan de ziekegolf van buikgriep. Het halve kantoor.. en mijn familie heeft last van winderigheid, buiksteken, koorts en misselijkheid. Sinds het weekend heb ik ook een beetje buiksteken gekregen en wordt er met de gedachte dat ik misschien beroerd ben in mijn weekendje weg ook niet vrolijker van. Waar ik wel vrolijk van wordt is dat ik morgen ga lessen.. richting het examen gebied voor 1,5 uur :D ik ben echt benieuwd, heb er zin in.:D

slaap lekker.

Train jij eigenlijk wel?
 
gisteren een leuke namiddag met een leuke meid gehad, iemand waar ik een tijdje mee gemaild heb, al heel de tijd gezegd tegen elkaar, we moeten eens afspreken, maar nooit de tijd gevonden. Dus gisteren dan maar eens afgesproken, en ook in real life ging het babbelen heel vlot, zo vlot dat het te snel tijd was om door te gaan, had nog toegezegd om naar maanrock te gaan. Met spijt moeten doorgaan, leuk dat ze onmiddellijk een berichtje stuurde dat ze zich ook had geamuseerd, dat ze het heel leuk vond.
En nu vandaag blij verrast dat ze weer een mailtje had gestuurd, nogmaals te zeggen dat ze het heel leuk had gehad gisteren...
Op naar snel een volgende keer hopelijk :)
 
gisteren een leuke namiddag met een leuke meid gehad, iemand waar ik een tijdje mee gemaild heb, al heel de tijd gezegd tegen elkaar, we moeten eens afspreken, maar nooit de tijd gevonden. Dus gisteren dan maar eens afgesproken, en ook in real life ging het babbelen heel vlot, zo vlot dat het te snel tijd was om door te gaan, had nog toegezegd om naar maanrock te gaan. Met spijt moeten doorgaan, leuk dat ze onmiddellijk een berichtje stuurde dat ze zich ook had geamuseerd, dat ze het heel leuk vond.
En nu vandaag blij verrast dat ze weer een mailtje had gestuurd, nogmaals te zeggen dat ze het heel leuk had gehad gisteren...
Op naar snel een volgende keer hopelijk :)

Is er al gedoet?


Gisteren mijzelf behoorlijk geamuseerd op een klein minpuntje na.
Wat later in de middag met mijn camera in de luxe loungestoelen op het bordes gezeten met mijn camera in de aanslag.
Dit om de ontlastingbruine hoog op leeftijd zijnde Italiaantjes te fotograferen op een behoorlijke afstand in hun natuurlijke habitat.
De mooiste plaatjes maak je immers als men het niet verwacht:D
Na het avondeten de camera weer opgehaald en richting de piazza vertrokken waar bijna elke avond wel wat te doen is met straat artiesten, fontein show etc,etc.
Nadat er een knakker met fakkels bezig was, kwam er een knakker a la Jovanotti met een vrij leuke act.
Kinderen, volwassen alles werd betrokken in de show!
Soms een beetje grof, soms lachwekken, maar bovenal geen zak van te verstaan :roflol: al hadden we wel enig idee over het hoe en wat.
Hoogtepunt was toch denk ik dat deze kerel met zijn zwarte cape een peuter bedekte met dit doekje en het kind al rennende naar de andere kant van het plein bracht, waar vervolgens het kind het op een krijsen zette en weer terug huppelde naar moeders.
Uiteraard achtervolgt door de man met zijn cape.
Na het ontbijt richting haven voor nog wat meer portretfotootjes en dan zal het langzaam aan wat drukker gaan worden met allerlei nationaliteiten want de eerste training voor de MotoGP laat niet lang meer op zich wachten.
Voor de vrijdag word het gruwelijk warm dus de nodige liters vocht zullen rijkelijk vloeien.
Als 31 graden in Nederland heet is dan is 31 graden hier helswarm, ondanks dat je hier aan de kust zit.
Nu eerst even douchen en dan ontbijten.

Ciao
 
wat een dol dwaze vakantie perikelen.
 
lief dagboek,
het is weer een tijd geleden dat ik je heb gesproken. het weer is k*t en ik heb een stijve derde been. dilemma dus..
ik heb trouwens net ff een dvd speler voor mijn mama gekocht, lief he:).

nou dat was het wel weer,

luv ya, kus:)
 
lief dagboek,
het is weer een tijd geleden dat ik je heb gesproken. het weer is k*t en ik heb een stijve derde been. dilemma dus..
ik heb trouwens net ff een dvd speler voor mijn mama gekocht, lief he:).

nou dat was het wel weer,

luv ya, kus:)

wat ben jij intiem met je dagboek, krijg je er een harde van ja? :D
 
lief dagboek

vandaag probeerde ik een lege keukenrol over mijn harde pimel heen te schuiven, het ging niet en ik was gedwongen de erectie iets te laten afzwakken. Toen lukte het wel maar me lul kreeg het een beetje benauwd en moest overgeven, toen had ik geen zin meer.
Ps. Vaseline is k*t om eraf te wassen

doei
 
lief dagboek

vandaag probeerde ik een lege keukenrol over mijn harde pimel heen te schuiven, het ging niet en ik was gedwongen de erectie iets te laten afzwakken. Toen lukte het wel maar me lul kreeg het een beetje benauwd en moest overgeven, toen had ik geen zin meer.
Ps. Vaseline is k*t om eraf te wassen

doei

:eek:
 
lief dagboek

vandaag probeerde ik een lege keukenrol over mijn harde pimel heen te schuiven, het ging niet en ik was gedwongen de erectie iets te laten afzwakken. Toen lukte het wel maar me lul kreeg het een beetje benauwd en moest overgeven, toen had ik geen zin meer.
Ps. Vaseline is k*t om eraf te wassen

doei

:roflol:
 
Back
Naar boven