XXL Nutrition

Liefste dagboek.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Geniaal verhaal weer!

Waar zat dat adertje?
 
net naar superhero movie en harold and kumar gekeken en ik moet nog steeds nalachen wat een goede komedies weeral. Waar die regisseurs het allemaal halen.. echt, je moet er geniaal voor zijn :D
 
Lief dagboek,

Heb enorm zin in morgenavond..
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Al 30 jaar lang laten zij vrouwenharten sneller kloppen en bezorgen ze hun vrouwelijke fans een flinke blos op de wangen. The Chippendales zijn nog steeds 's werelds populairste spierbundels, die garant staan voor de Ultimate Girls' Night Out. Ze dansen, zingen, paraderen en verleiden. Steeds in een nieuwe verrassende samenstelling.

De nieuwste energieke show vol onweerstaanbare verleiding, laat niets aan de verbeelding over, en leidt tot verhitte taferelen, rode wangetjes, rondslingerend textiel, opgewonden kreten en hysterische verzuchtingen.

Ze hebben het strippen tot een kunst verheven, waarbij het vrouwelijk publiek in spannende acts veel te zien krijgt van de glimmende lijven.
Haha het fototoestelletje gaat mee :o:D
 
doe maar een vers slipje mee ook :P

:D
 
Zo dat was leuk!! ik ga er wel ff een spec. topic over openen denk ik :D hehehe mooi om te zien dat de vrouwen eens een keer het 'roofdier' spelen ipv de mannen :D
 
Een neef van mij heeft ook in zo'n soort stripgroep gezeten en de vrouwen veranderde tijdens de show van getrouwde preutse nonnen tot geile sletten die hem op stonden te wachten na de show voor een speciale behandeling.
Vrouwen zijn volgens hem nog veel erger dan mannen dus.
Je hebt je toch wel netjes gedragen Sophiej?????
 
Netjes gedragen? Nergens voor nodig toch? :D
 
Flowah is niet voor niks DBB-slet van het jaar 2007/2008 !!!!!!!!!!!!1111
 
Een neef van mij heeft ook in zo'n soort stripgroep gezeten en de vrouwen veranderde tijdens de show van getrouwde preutse nonnen tot geile sletten die hem op stonden te wachten na de show voor een speciale behandeling.
Vrouwen zijn volgens hem nog veel erger dan mannen dus.
Je hebt je toch wel netjes gedragen Sophiej?????

Hahah ik moet eerlijk zijn... Heb met een chippendale gedanst, zijn hoed op gezet met 5 man een paar FOUTE foto's gemaakt :o en vervolgens werden m'n vreindin en ik uitgenodigd voor de afterparty @ hun hotel (was een meet en greet achteraf ;)) Maarja ik moest werken vandaag.. en die gasten gun je dat dan ook weer niet he, heb het wel gevraagd hoeveel chickies ze scoren en ze zeggen dat ze er geen tijd voor hebben maar dat ze wel degelijk opgewacht worden bij hun hotel :roflol: echt prachtig
Welnee joh, ben heel netjes :p en heb een vriend. Maar waarom zou je je netjes gedragen als je vrijgezel bent? :D



:) :kiss:
Idd flower, een beetje hier en daar proeven is niets mis mee ;)
 
Laatst bewerkt:
Wat ik gister toch meemaakte.

Ik was op weg naar de sportschool. Ik was een beetje in gedachten verzonken en wil een rotonde oprijden. Een paar meter voordat ik de rotonde opga rijdt er ineens een auto recht op mij af. Hij kwam van de rotonde af en reed over het 'eilandje' heen zo richting mijn weghelft. Hij reed niet extreem hard en leek ook niet te slippen o.i.d. Toen hij aan mijn kant reed kon ik gelukkig nog net uitwijken in de berm en net van die witte blokjes voor de rotonde ontwijken (waarom zijn die dingen er in hemelsnaam). Die man reed daarna gewoon vrolijk verder naar zijn weghelft en hij ging er weer vandoor.

Volgens mij was die vent mega dronken, anders snap ik er ook niks van. Heel bizar.
 
Je bent ook wel bruut wakker geschud van in je gedachten verzonken.
Die bestuurder deed inderdaad iets heel bizars
 
gvd dagboek
kijk ik nog even zwoel in de spiegel terwijl ik de kleedkamers verlaat en neem visueel afscheid van het fitnesscenter. Ik zag er helemaal opgepompt uit dankzij mijn 1.20 uur durende fullbody workout. Ook de sauna was echt heeeeerlijk aangezien een oudere man een soort japanse munt op de saunakachel had gegooid en ik kreeg er kippenvel van terwijl het +80 graden was en het voelde ongelooflijk lekker verademend fris aan. Ik vraag me trouwens af waar je die geurtjes voor in de sauna koopt. Anyway, op mijn weg naar buiten kruisten mijn ogen plots de ogen van een redelijk mooi meisje op de crosstrainer. Ik hield mijn blik nog een stevige 0.69 seconden langer vast waarop ze even glimlachte en dan verpruts ik het door weg te kijken met mijn blik lichtjes omlaag.. dat vind ik echt niet meer kunnen.. What the hell is wrong with me!!!! Ik beeldde me daarna nog in dat we samen op 1 crosstrainer zaten te crosstrainen à la titanicgewijs. Hoe kan ik dit nu verprutst hebben? ik heb al voor hetere vuren gestaan :o
 
Ja inderdaad wat bezielt je!
 
Niet zo heel moeilijk... je bent homoseksueel. Daar is heel DBB al achter alleen jij nog niet
 
gvd dagboek
kijk ik nog even zwoel in de spiegel terwijl ik de kleedkamers verlaat en neem visueel afscheid van het fitnesscenter. Ik zag er helemaal opgepompt uit dankzij mijn 1.20 uur durende fullbody workout. Ook de sauna was echt heeeeerlijk aangezien een oudere man een soort japanse munt op de saunakachel had gegooid en ik kreeg er kippenvel van terwijl het +80 graden was en het voelde ongelooflijk lekker verademend fris aan. Ik vraag me trouwens af waar je die geurtjes voor in de sauna koopt. Anyway, op mijn weg naar buiten kruisten mijn ogen plots de ogen van een redelijk mooi meisje op de crosstrainer. Ik hield mijn blik nog een stevige 0.69 seconden langer vast waarop ze even glimlachte en dan verpruts ik het door weg te kijken met mijn blik lichtjes omlaag.. dat vind ik echt niet meer kunnen.. What the hell is wrong with me!!!! Ik beeldde me daarna nog in dat we samen op 1 crosstrainer zaten te crosstrainen à la titanicgewijs. Hoe kan ik dit nu verprutst hebben? ik heb al voor hetere vuren gestaan :o

Goeie.. :roflol:
 
Back
Naar boven