AndroidHealthClinic

Liesbreuk (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Socrates

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 jan 2004
Berichten
3.478
Waardering
0
Hoogstwaarschijnlijk heb ik twee leisbreuken (beide kanten)... aan een kant is het bijna zeker.. morgen ga ik naar het ziekenhuis en weet bijna zeker dat ik geopereerd moet worden.. weet iemand hoe lang het herstel duurt en hoe lang ik niet kan trainen?
 
Zijn al meerdere topics over geweest, genoeg ervaringen waarschijnlijk.

Zelf ook een aantal jaartjes terug geopereerd aan een liesbreuk en best wat last van gehad. Maar het schijnt ook afhankelijk te zijn van de manier waarop ze het probleem verholpen hebben. Bij mij hebben ze de buikwand gehecht en bij mijn oom hebben ze een gaasje gebruikt. Hij liep zo het ziekenhuis uit en ik kan nog niet eens m'n sokken zelf aantrekken.

BTW, vergeet niet ff te scheren.
 
Hoe kom je aan die liesbreuk bro?? In ieder geval sterkte..
 
Brutez zei:
Hoe kom je aan die liesbreuk bro?? In ieder geval sterkte..

Weet ik niet :( heb het al een tijdje maar nu begin ik er echt last van te hebben.. ook met trainen is het lastig....
 
maniac zei:
Zijn al meerdere topics over geweest, genoeg ervaringen waarschijnlijk.

Zelf ook een aantal jaartjes terug geopereerd aan een liesbreuk en best wat last van gehad. Maar het schijnt ook afhankelijk te zijn van de manier waarop ze het probleem verholpen hebben. Bij mij hebben ze de buikwand gehecht en bij mijn oom hebben ze een gaasje gebruikt. Hij liep zo het ziekenhuis uit en ik kan nog niet eens m'n sokken zelf aantrekken.

BTW, vergeet niet ff te scheren.

Je hebt gelijk... beetje lui op de vroge ochtend :o

Een beetje afwachten dus... thanx voor de info en ik scheer zo ie zo... :D
 
Socrates zei:
Je hebt gelijk... beetje lui op de vroge ochtend :o

Een beetje afwachten dus... thanx voor de info en ik scheer zo ie zo... :D

Maar hoe snel wordt je al geopereerd? Ik kwam op een wachtlijst te staan.
 
maniac zei:
Maar hoe snel wordt je al geopereerd? Ik kwam op een wachtlijst te staan.

Dat weet ik dus niet.. ik ga morgen naar het ziekenhuis... ik hoop zo snel mogelijk.... maar waarschijnlijk hoor ik het morgen...
 
Socrates zei:
Dat weet ik dus niet.. ik ga morgen naar het ziekenhuis... ik hoop zo snel mogelijk.... maar waarschijnlijk hoor ik het morgen...

Kan we een tijdje duren hoor. Ik hoop voor je zo snel mogelijk.

Heb je er veel last van met trainen enzo?
 
maniac zei:
Kan we een tijdje duren hoor. Ik hoop voor je zo snel mogelijk.

Heb je er veel last van met trainen enzo?

Ik train al 6 weken niet maar ik heb er nu wel erg last van trwijl ik niet train... soms als ik aan het trainen ben dan heb ik er wel last van maar niet altijd.. maar het belemmerd wel.. hoop dat ik zo snel mogelijk geholpen wordt zodat ik deze stop kan gebruiken (met trainen)// anders moet ik weer gaan beginnen met trainen en dan weer stoppen voor de operatie.... maar als ik het zo hoor zal het wel moeten...
 
Ik heb tot aan de operatie gewoon getraind, maar had er ook niet onwijze last van.

Ik vond al een tijdje dat ik een rare bult had zitten, maar soms was die ook weer weg ??? :D Toen hoorde ik m'n oom praten over zijn liesbreuk en dat hij geopereerde moest worden....ik dacht "he zoiets heb ik ook denk"
Even bij de dokter langs en ik bleek dus ook een liesbreuk te hebben.
Werd nog eerder dan hij geopereerd(dankzij mijn huisarts)
 
maniac zei:
Ik heb tot aan de operatie gewoon getraind, maar had er ook niet onwijze last van.

Ik vond al een tijdje dat ik een rare bult had zitten, maar soms was die ook weer weg ??? :D Toen hoorde ik m'n oom praten over zijn liesbreuk en dat hij geopereerde moest worden....ik dacht "he zoiets heb ik ook denk"
Even bij de dokter langs en ik bleek dus ook een liesbreuk te hebben.
Werd nog eerder dan hij geopereerd(dankzij mijn huisarts)

Zo begon het ook met mij... een rare bult die af en toe ook idd weg was... op een gegeven moment kreeg ik er af en toe last van... nu heb ik er eigenlijk al een week constant last van... Hou je er trouwens een groot litteken aan over? Ik heb het namelijk waarschijnlijk aan beide kanten...
 
Socrates zei:
Zo begon het ook met mij... een rare bult die af en toe ook idd weg was... op een gegeven moment kreeg ik er af en toe last van... nu heb ik er eigenlijk al een week constant last van... Hou je er trouwens een groot litteken aan over? Ik heb het namelijk waarschijnlijk aan beide kanten...

Litteken is een paar cm, ongeveer 5. Als je niet pulkt, geneest die misschien beter :D

En tegen de chickies zeg je gewoon dat je je penis hebt laten verkleinen.. :cool:
 
maniac zei:
Litteken is een paar cm, ongeveer 5. Als je niet pulkt, geneest die misschien beter :D

En tegen de chickies zeg je gewoon dat je je penis hebt laten verkleinen.. :cool:

:roflol: ja idd... goeie.. :D
 
Socrates zei:
:roflol: ja idd... goeie.. :D

Heeft trouwens de meeste impact als je een goede 20cm hebt, haha. :D

(slik)"euhh....verkleind??" :eek:

Ach.....ik droom weer....
 
maniac zei:
Heeft trouwens de meeste impact als je een goede 20cm hebt, haha. :D

(slik)"euhh....verkleind??" :eek:

Ach.....ik droom weer....

Ja een beetje raar als ie een cm of 5 is.... ??? verkleind ???
 
Heb het ook gehad ja :) niet echt pretje .. duurde bij mij zo'n 3 weken .. na 1 week kon ik wel fatsoenlijk lopen zonder dat het een beetje pijn deed. Oook met een gaasje gedaan. :) Weekje of 4 na de operatie mag je volgens de doktoren weer zwaar tillen, maar dat is volgens mij alleen dat de hechtingen een beetje blijven zitten en dat het gaasje niet gaat verschuiven
 
Socrates zei:
Ja een beetje raar als ie een cm of 5 is.... ??? verkleind ???

Met 5 cm in volle staat van paraatheid zou ik mezelf laten ombouwen :o
 
maniac zei:
Met 5 cm in volle staat van paraatheid zou ik mezelf laten ombouwen :o

hehehehe...ja idd ja... dan maar als vrouw door het leven.. :D

Thanx voor de info FuzZyBeeR.. 4 weken vind ik toch lang :( zeker na een stop van 6 weken... maar wat moet moet zeg ik dan maar altijd
 
ik heb ook een liesbreuk gehad, maar ik was 6 jr toen ik daar aan geopereerd ben, weet er dus niet alles meer van. ik dacht dat het herstel ongeveer een kleine maand duurde
 
Back
Naar boven