MuscleMeat

Lieve body-experts, kijk even voor deze dame

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Toet

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
14 okt 2004
Berichten
12
Waardering
0
Hallo sterke mannen en vrouwen,

ik heb advies nodig van mensen die verstand hebben van steroïden. Er is veel info op het internet, met veel tegenstrijdigheid. Ik kom er niet meer uit.
wie wil er even zo lief zijn om hier naar te kijken en advies te geven?
Ik wil 5 kilo afvallen, liefst vet.
Dit woog ik altijd, tot ik een schildklierprobleem kreeg (wat inmiddels weer over is), maar waar ik wel die extra kilo's aan over heb gehouden. :(
Ook heb ik twee jaar lang op en af CEA-stacks gebruikt, maar nu lijkt het effect daarvan helemaal verdwenen te zijn. Ik heb er echter nooit meer dan één op een dag gebruikt.

Feiten:
ik ben een vrouw van 30 jaar, geen kinderen
1.68 lang, weeg 58 kilo, vetpercentage 18%
veel individuele duursporten (sport elke dag ca. 1 uur)

Dieten kost me geen enkele moeite, maar daar val ik niet van af. Ik eet al praktisch geen vet, weinig koolhydraten en veel eiwitten.

Nu wil ik steroïden gebruiken. Ik heb al Cytomel en clenbuterol, maar ik weet niet in welke doseringen ik moet gebruiken en welk schema voor mij handig is. Ik wil ook best andere dingen kopen en gebruiken, maar ik weet niet welke. ???

Dus mijn vraag is concreet: welke middelen moet ik gebruiken, hoe lang en hoe veel om ca. 5 kilo (vet) kwijt te raken?

En zijn er ook middelen om mijn sporttraining (geen wedstrijden oid) langer vol te houden?

:o En alsjeblieft (hoe goed bedoeld ook) geen gepreek over ongezond e.d. Ik ben oud en wijs genoeg om zelf de risico's in te schatten en bereid deze te nemen. Door mijn 'overgewicht' voel ik me verschrikkelijk onprettig. Ik wil weer lekker in mijn vel zitten. Dat is zo belangrijk voor me dat ik daar erg ver voor wil gaan.

Graag jullie adviezen!
 
Sorry ,maar toch een preek..
weet je wat cytomel(t3) is? een schildklierhormoon en wat kan je daar van krijgen schildklier problemen.Zou dus zeker van de t3 afblijven zeker als je al schildklier problemen heb gehad..
Clenbuterol kan je wel gebruiken.Clen en t3 zijn alle twee geen a.s.
Heb je al eens geprobeerd om te gaan fitnessen..
 
Toet zei:
Hallo sterke mannen en vrouwen,

ik heb advies nodig van mensen die verstand hebben van steroïden. Er is veel info op het internet, met veel tegenstrijdigheid. Ik kom er niet meer uit.
wie wil er even zo lief zijn om hier naar te kijken en advies te geven?
Ik wil 5 kilo afvallen, liefst vet.
Dit woog ik altijd, tot ik een schildklierprobleem kreeg (wat inmiddels weer over is), maar waar ik wel die extra kilo's aan over heb gehouden. :(
Ook heb ik twee jaar lang op en af CEA-stacks gebruikt, maar nu lijkt het effect daarvan helemaal verdwenen te zijn. Ik heb er echter nooit meer dan één op een dag gebruikt.

Feiten:
ik ben een vrouw van 30 jaar, geen kinderen
1.68 lang, weeg 58 kilo, vetpercentage 18%
veel individuele duursporten (sport elke dag ca. 1 uur)

Dieten kost me geen enkele moeite, maar daar val ik niet van af. Ik eet al praktisch geen vet, weinig koolhydraten en veel eiwitten.

Nu wil ik steroïden gebruiken. Ik heb al Cytomel en clenbuterol, maar ik weet niet in welke doseringen ik moet gebruiken en welk schema voor mij handig is. Ik wil ook best andere dingen kopen en gebruiken, maar ik weet niet welke. ???

Dus mijn vraag is concreet: welke middelen moet ik gebruiken, hoe lang en hoe veel om ca. 5 kilo (vet) kwijt te raken?

En zijn er ook middelen om mijn sporttraining (geen wedstrijden oid) langer vol te houden?

:o En alsjeblieft (hoe goed bedoeld ook) geen gepreek over ongezond e.d. Ik ben oud en wijs genoeg om zelf de risico's in te schatten en bereid deze te nemen. Door mijn 'overgewicht' voel ik me verschrikkelijk onprettig. Ik wil weer lekker in mijn vel zitten. Dat is zo belangrijk voor me dat ik daar erg ver voor wil gaan.

Graag jullie adviezen!
Wat zijn verder je maten om een goeie inschatting te krijgen??????????????

Maar goed zal geen preek houden want zo als je zegt je bent oud en wijs genoeg.

Week 1 t3 opbouwen tot max 50 mcg in 4 dagen.
Week 2 tot 8 ______50 mcg per dag.
Week 9 beginnen met afbouwen vanaf 50 mcg tot 12.5 mcg met stapjes van 2 dagen.
Dus 50 ___50___ 37.5___37.5___25___25___12.5____12.5___ en stoppen.
Zou clenbuterol nemen week 1___3___5___7___9____begin met 0.02 tot max 0.08 per dag.
Je moet voelen aan je lichaam dat als je er aan gewent bent dat je hem weer iets opvoert.
Doormiddel van warm zijn en licht trillen .
Als dat weg is voer je hem iets op.
En als je voeding goed is zoals je zegt dan zal het best wel goed komen .
Je zou eventueel ook nog week 2_____4___6_____8 efendrine kunnen nemen 50 mg.

Hoop dat je hier wat aan heb, ken er meer die dit gedaan hebben en hadden zeker goeie resultaat.

Groetjes en succes Adrbeest.

ps. hou ons op de hoogte.
 
Harold w. zei:
Sorry ,maar toch een preek..
weet je wat cytomel(t3) is? een schildklierhormoon en wat kan je daar van krijgen schildklier problemen.Zou dus zeker van de t3 afblijven zeker als je al schildklier problemen heb gehad..
Clenbuterol kan je wel gebruiken.Clen en t3 zijn alle twee geen a.s.
Heb je al eens geprobeerd om te gaan fitnessen..

Ik weet precies wat T3 is. Bij mij ging het om een ontsteking van de schildklier, die allang weer over is. En fitness? Ik houd dat niet vol omdat ik het niet leuk vind. Dat is voor mij geen optie. Maar ik sport erg veel.

En dat ik clen kan gebruiken dat weet ik, maar ik weet niet hoe veel en hoe vaak. Dat was de vraag.
 
Tja, als je helemaal niet afvalt van dieten en training, zou het mischien handig zijn dat eerst eens door anderen onder de loep te laten nemen?

Maar hoe kan je trouwens de risico's van iets inschatten waar je (te) weinig van weet? :)
 
adrbeest zei:
Wat zijn verder je maten om een goeie inschatting te krijgen??????????????
Ik weet niet zeker of dit een serieuze vraag is, maar ik zal hem maar beantwoorden. Maat 36, S of van boven naar beneden 88-64-91.

Heel erg bedankt voor het schema.
En bedoel je dan Efedrine als stack of los?
 
MrJ zei:
Tja, als je helemaal niet afvalt van dieten en training, zou het mischien handig zijn dat eerst eens door anderen onder de loep te laten nemen?

Maar hoe kan je trouwens de risico's van iets inschatten waar je (te) weinig van weet? :)

Ik heb me medisch helemaal laten nakijken en ik ben kerngezond. Ook ben ik bij een sportdietiste geweest en volg al anderhalf jaar lang een sportdieet. Zij zegt dat ik absoluut niet minder moet gaan eten, omdat dat erg ongezond is.

En ik weet nu wel alles van de bijwerkingen en effecten van T3 (Cytomel) en clen, maar niet de juiste doseringen etc. voor iemand van mijn lengte en gewicht e.d. Dat is waarom ik het hiet vraag.
 
Toet zei:
Ik weet niet zeker of dit een serieuze vraag is, maar ik zal hem maar beantwoorden. Maat 36, S of van boven naar beneden 88-64-91.

Heel erg bedankt voor het schema.
En bedoel je dan Efedrine als stack of los?
Nou het was wel een seriueze vraag maar niet voor de schema.
Maar de schema is goed.
Nee bedoel echt efendrine 50 mg niet stackers en die dingen daar zit maar heel weinig efendrine in.

Groetjes
 
Toet zei:
Ik heb me medisch helemaal laten nakijken en ik ben kerngezond. Ook ben ik bij een sportdietiste geweest en volg al anderhalf jaar lang een sportdieet. Zij zegt dat ik absoluut niet minder moet gaan eten, omdat dat erg ongezond is.

Maar waarom laat je je voedingsschema en trainingsschema hier niet checken? Ik heb het gevoel dat daar nog best (veel) meer uitgehaald kan worden.

Maar goed, je bent oud en wijs genoeg...


En ik weet nu wel alles van de bijwerkingen en effecten van T3 (Cytomel) en clen, maar niet de juiste doseringen etc. voor iemand van mijn lengte en gewicht e.d. Dat is waarom ik het hiet vraag.

Aha.
 
wat doe je eigenlijk voor sport
toet
 
wie wil er even zo lief zijn om hier naar te kijken en advies te geven?
Ik wil 5 kilo afvallen, liefst vet.

Antwoord: Voor zo'n bescheiden doel een trap onder je reet, een serieus dieet en wat meer motivatie.
Dit riekt naar wat hier ook wel gebeurt vóór de zomer, maar dan bij de jongetjes:
'Effe snel wat spieren scoren, wat moet ik nemen voor 5kg droge massa erbij? Geef me de namen van de drugs en hun toepassing en je maakt deze beachboy-cumming blij! :)

Nee Toet zo gaat het niet. Als je 5kg puur vet wil verliezen, trek je dieet es na en ga es wat extremer dieten. Ik heb mollige fitnessmeiden zien veranderen in keiharde lichamen dankzij een strict en rigoreus dieet.

Die stackers, ephies en dergelijke werken tijdelijk, een dieet zet een basis voor altijd.
 
Ik sluit me geheel aan met de mening van deze meneer boven mij.....

En ik denk dat je toch maar moet gaan fitnessen gewoon even je eigen er over heen zetten in combie met een goed dieet heb je die 5kg er zo af (wat ik best veel vind gezien je gewicht!!!)


Als je aan de AAS gaat is het weer een hulp middel dan is de kans erg groot dat het er weer aan komt...

Zou je zo vrij willen zijn om je dieet eens te plaatsen ?
 
adrbeest zei:
Wat zijn verder je maten om een goeie inschatting te krijgen??????????????

Maar goed zal geen preek houden want zo als je zegt je bent oud en wijs genoeg.

Week 1 t3 opbouwen tot max 50 mcg in 4 dagen.
Week 2 tot 8 ______50 mcg per dag.
Week 9 beginnen met afbouwen vanaf 50 mcg tot 12.5 mcg met stapjes van 2 dagen.
Dus 50 ___50___ 37.5___37.5___25___25___12.5____12.5___ en stoppen.
Zou clenbuterol nemen week 1___3___5___7___9____begin met 0.02 tot max 0.08 per dag.
Je moet voelen aan je lichaam dat als je er aan gewent bent dat je hem weer iets opvoert.
Doormiddel van warm zijn en licht trillen .
Als dat weg is voer je hem iets op.
En als je voeding goed is zoals je zegt dan zal het best wel goed komen .
Je zou eventueel ook nog week 2_____4___6_____8 efendrine kunnen nemen 50 mg.

Hoop dat je hier wat aan heb, ken er meer die dit gedaan hebben en hadden zeker goeie resultaat.

Groetjes en succes Adrbeest.

ps. hou ons op de hoogte.


Meer dan 9 weken t3???? en afbouwen moet toch veel langer? en t3 zonder as kost je wel meer dan alleen vet volgens mij.
En iemand die la wat aan zijn of haar schildklier heeft gehad moet volgens mij helemaal niet aan de t3!
 
@red
quote :
Meer dan 9 weken t3? en afbouwen moet toch veel langer? en t3 zonder as kost je wel meer dan alleen vet volgens mij.


dat je langer moet afbouwen ben ik met je eens
en dat 9 weken te lang is ben ik ook met je eens
maar dat je er altijd AS naast zou moeten gebruiken is onzin, zeker bij een dosis van 50 mcg


on topic :
ik ben het met de heren hierboven eens dat het absoluut onnodig is om voor 5 kilo vetverlies zulke zware hulpmiddellen te gebruiken, zeker omdat als je stop met die middellen het verloren vet 2 keer zo hard terugkomt als het tegenzit

verder kan je niet zomaar even een inname schema van t3 geven aan iemand via internet, dit kan alleen een huisarts na meerdere malen bloedprikken (als je er 1 kan vinden die eraan wil meewerken natuurlijk)

groetjes
 
Bovendien, is 18% vet zooo veel voor een vrouw?
Mag mssch iets minder zijn, maar dik zou ik het toch niet noemen...


Vrouwen zeggen vaak dat ze dieeten en het niet werkt. Tot je in detail gaat kijken, en er heel wat fout zit. Ik denk aan de soorten voeding waarmee je aan je kcals en ei/kh/v komt, structuur vh dieet etc.
Het kan namelijk niet dat je een paar maand onder je onderhoudsgrens eet en niets afvalt. Dan moet er toch ergens iets fout zitten, energie haalt je lichaam niet uit de lucht...

On-topic: T3 laten vallen, clen kan wel. Kijk anders ook eens naar Dani's anavar log.
 
red zei:
Meer dan 9 weken t3???? en afbouwen moet toch veel langer? en t3 zonder as kost je wel meer dan alleen vet volgens mij.
En iemand die la wat aan zijn of haar schildklier heeft gehad moet volgens mij helemaal niet aan de t3!
Ten eertse t3 begint pas goed te werken naar zo,n week of 4 a 5 .
En je kan makelijk afbouwen in 1 a 2 week.
En als je goed leest heeft ze een ontsteking gehad aan haar schiltklier.
Het is niet dat ze een slechte functionerende schiltklier heeft die te weinig hormoon aanmaakt.
En die spierafbraak valt ook wel mee als je maar goed eet er bij.

Maar commetaar geven is niet zo moeilijk, maar hoe zal jij het doen als ervaren t3 gebruiker????????????

Heb het zelf meerdere malen zelf gebruik en ken er meerdere dus spreek uit ervaring en laatst mijn bloed laten testen en was gezonder dan gezond.

Maarja iedereen is anders.
 
verder kan je niet zomaar even een inname schema van t3 geven aan iemand via internet, dit kan alleen een huisarts na meerdere malen bloedprikken (als je er 1 kan vinden die eraan wil meewerken natuurlijk)

groetjes[/QUOTE]
En je kan wel naar een huisarts gaan maar dan krijg je ten eerste niks want die houd met bloedonderzoeken in de gaten dat je weer op normale hormoon huishouding zit.
En dat is bij haar het geval zegt ze.
Je gaat pas afvallen als je overdoseert met die hormoon dus waarom moet je je bloed laten prikken om in de gaten te houden?
Enigste wat je ken doen is voor en na je kuur bloedprikken laten prikken om te kijken of je schiltklier goed is herstelt.
Denk je dat er onderzoeken zijn gedaan en schema's zijn dat je bij een bepaalde dosering in je lichaaam begint af te vallen.
Dus afvallen zit daar niet bij.
En wat denk je wat er in de body buikdingswereld allemaal gedaan wordt daar ken je een hele dieren tuin mee laten groeien.
Zulke doseringen komen in de wetenschap helemaal niet voor.
 
En toch snap ik de nadruk niet die hier gelegd word op T3 schema's enz, simpel zat om een kuurschema in elkaar te flansen maar wat heeft het voor nut, wie bewijst dat haar dieet 100% oke is.

Wat dat betreft sluit ik me ook bij DBC aan dat dat een 1e vereiste is, bovendien, wat voor nut heeft het om stackers zomaar te gebruiken als je nog te vet bent maar verder kerngezond. Een gezond lichaam valt ook af zonder stacks en dat soort middelen.

Bovendien zie ik in zn al geheel het nut niet in van die dingen, wanneer je kcal tekort te groot is verneuk je lichaam toch, dus moet je meer eten terwijl je een thermogene supp neemt om het tekort niet te extreem te maken, ofwel er een roid naast gebruiken. Maargoed dat is mijn visie op het gebruik van zulke supplementen.

Post eerst dat voedingsschema eens ik vind het nog veel te vroeg om te kuren met t3, clen, ephedra of wat dan ook.
 
en nou ga ik eten de groeten
 
Ik zou mijn vorige post moeten wijzigen ivm het niet goed lezen van de openingspost, maar ik laat em lekker staan misschien heeft er nog iemand commentaar op mijn mening :)

18% is niet extreem laag voor een vrouw maar het is wel slank, het hangt uiteraard van je dieet verleden af of je nu nog succes boekt met een goed dieet, misschien zou enige tijd vaker refeeden of even niet dieeten alweer voor vooruitgang zorgen.

Voor de rest van de vraag kan Dani misschien raad geven wanneer ik me niet vergis zat die in een soortgelijke situatie, waar vervolgens niemand negatief commentaar op gaf.. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven