XXL Nutrition

Shocking News Lieve Camelus

  • Topic starter LM
  • Startdatum
  • Reacties 192
  • Weergaven 23K
  • Volgers 32

Bezoekers in dit topic

Ik denk dat ik hem in eerste instantie met een hand bij zijn keel had gegrepen om hem vervolgens een duw te geven. Beetje standaard move van mij om te laten zien dat ik best wil knokken maar de keus aan hem geef om nog weg te lopen.

Zelfs ik kom nog wel eens in dat soort situaties, mijn vriendin gaat soms liever niet met mij mee, omdat ik heel slecht mijn bek kan houden :D
Maar ik ga ervan uit dat de ander ook een grens heeft. De laatste tijd denk ik wel eens, hij zal maar psychische zijn en een mes hebben, ... dan is die grens er waarschijnlijk niet.
 
Waar ik nu aan denk kan ik hier echt niet vertellen man :roflol:

Haha, dat was mijn concentratieblik. Maar gelijk heb je, ik hoor vaker dat ik boos of arrogant kijk.. maar ik kan ook lachen ;)

Precies. Als je het zo bekijkt dan reageer ik gezien de omstandigheden normaal. Maar ik kan best wel driftig overkomen zeg maar, is ergens wel jammer dat ik dit moest laten zien. Waarschijnlijk was er niets gebeurd indien ik niets had gezegd, maar het ging mij net allemaal te lang door.

Onrecht. Daar kan ik inderdaad heel slecht tegen. Jij hebt voor dit soort dingen in behandeling gezeten?

Dat speelde ook in mijn achterhoofd. Was wel het type ik trek een mes wanneer ik niet winnen kan. Maar doseren vind ik lastig, het is of niets doen of volop erin gaan. Denk ook dat een andere aanpak geen effect zou hebben.






Ik denk dat ik hem in eerste instantie met een hand bij zijn keel had gegrepen om hem vervolgens een duw te geven. Beetje standaard move van mij om te laten zien dat ik best wil knokken maar de keus aan hem geef om nog weg te lopen.
Bij een gevaarlijke tegenstander (gewapend, bedreven in vechtsport, groot en fors, gestoord) lijkt me dat, ehm, gevaarlijk.
 
Zelfs ik kom nog wel eens in dat soort situaties, mijn vriendin gaat soms liever niet met mij mee, omdat ik heel slecht mijn bek kan houden :D
Maar ik ga ervan uit dat de ander ook een grens heeft. De laatste tijd denk ik wel eens, hij zal maar psychische zijn en een mes hebben, ... dan is die grens er waarschijnlijk niet.
Waarschijnlijk ben jij zo'n ouwe die dat enkel doet bij 12 jarigen omdat je dan wat koppen groter bent en je stoer voelt.

dat denk ik gewoon.
 
Zelfs ik kom nog wel eens in dat soort situaties, mijn vriendin gaat soms liever niet met mij mee, omdat ik heel slecht mijn bek kan houden :D
Maar ik ga ervan uit dat de ander ook een grens heeft. De laatste tijd denk ik wel eens, hij zal maar psychische zijn en een mes hebben, ... dan is die grens er waarschijnlijk niet.

Ik hou wel van een beetje knokken. Vroeger veel aan judo, teakwondo en thaiboksen gedaan. Maar tegenwoordig gaat het ver, mes trekken, pistool....of kopschoppen dat soort fratsen.
 
Waarschijnlijk ben jij zo'n ouwe die dat enkel doet bij 12 jarigen omdat je dan wat koppen groter bent en je stoer voelt.

dat denk ik gewoon.
Jouw denkertje is kapot.
Ik spreek iedereen aan, tenzij ik van te voren weet dat het geen nut heeft of gevaarlijk kan worden.
Bijna niemand is het gewend om aan gesproken te worden op zijn gedrag, en meestal laat ik wel een escape of maak ik een grapje met ondertoon.
Tijdje geleden een buffe gast aangesproken op de sportschool, blijf nou van die gewichten af, haal ze ergens anders. Hij is nog steeds boos op mij, boeit me helemaal niets.
 
Bij een gevaarlijke tegenstander (gewapend, bedreven in vechtsport, groot en fors, gestoord) lijkt me dat, ehm, gevaarlijk.

Fysiek gezien had ik hem makkelijk kunnen hebben. Maar het was geen lieverdje.

Oja...dat had ik jaren geleden ook eens geflikt. Turkse jongen zat mijn meisje lastig te vallen in een kroeg. Ik kwam erbij en hij agressief doen. Mijn hand die naar zijn keel ging en toen waren we aan het meppen. Hij werd eruit gezet ik mocht binnen blijven. Uurtje later ofzo ging de tent sluiten, voor de deur stond hij te wachten. Had alleen niet gezien dat al zijn matties er ook bij stonden. Blijkbaar ben ik ko gegaan maar kan daar niets van herinneren.
 
Ik hou wel van een beetje knokken. Vroeger veel aan judo, teakwondo en thaiboksen gedaan. Maar tegenwoordig gaat het ver, mes trekken, pistool....of kopschoppen dat soort fratsen.
Hier in het oosten is dat niet zo, maar komt hier nog wel naar toe denk ik. Ik heb in het verleden 5jaar als portier gewerkt, nooit hoeven vechten. Kon het altijd met praten oplossen. Judo en beetje kick boxen gedaan, beide 2 jaar.
 
Zou je ook nog zo fel zijn moest je niet zo'n goed fysiek hebben?
Ja, zit in de persoon, en heeft niets met groot te maken. Roids kunnen je wel daadkrachtiger maken, waardoor je eerder handelt.
 
Zou je ook nog zo fel zijn moest je niet zo'n goed fysiek hebben?

Ja. Vroeger woog ik een kg of 58. Er waren er maar weinig die wat durfden te doen. Dat keelgrijpen stamt daar ook vanaf. Vroeger was dreigen en bluffen voldoende. Ik was bekend in de buurt. De laatste jaren kennen ze mij niet meer en krijg ik gewoon klappen als ik dat flik :roflol:
 
Fysiek gezien had ik hem makkelijk kunnen hebben. Maar het was geen lieverdje.

Oja...dat had ik jaren geleden ook eens geflikt. Turkse jongen zat mijn meisje lastig te vallen in een kroeg. Ik kwam erbij en hij agressief doen. Mijn hand die naar zijn keel ging en toen waren we aan het meppen. Hij werd eruit gezet ik mocht binnen blijven. Uurtje later ofzo ging de tent sluiten, voor de deur stond hij te wachten. Had alleen niet gezien dat al zijn matties er ook bij stonden. Blijkbaar ben ik ko gegaan maar kan daar niets van herinneren.
Had dat verhaal hier al eens gelezen, je kan het gelukkig nog (gedeeltelijk) navertellen.
 
Fysiek gezien had ik hem makkelijk kunnen hebben. Maar het was geen lieverdje.

Oja...dat had ik jaren geleden ook eens geflikt. Turkse jongen zat mijn meisje lastig te vallen in een kroeg. Ik kwam erbij en hij agressief doen. Mijn hand die naar zijn keel ging en toen waren we aan het meppen. Hij werd eruit gezet ik mocht binnen blijven. Uurtje later ofzo ging de tent sluiten, voor de deur stond hij te wachten. Had alleen niet gezien dat al zijn matties er ook bij stonden. Blijkbaar ben ik ko gegaan maar kan daar niets van herinneren.

Je bevindt je wel in goed gezelschap, wijlen Franco Columbu greep lastposten ook vaak bij de keel volgens eigen zeggen. In zijn boek "Coming on strong" (Duitse versie: "Stark werden") is ook te lezen dat hij drie troublemakers in de gym in Duitsland waar hij indertijd trainde en werkte, zo erg toetakelde dat hij moest vluchten en onderduiken voor de politie.
 
Laatst bewerkt:
lieve lieve lieve camelus


even een wat kritische post tussen de camelus verheelijking en camelus kontelikkers door.
de aanleiding is de reactie die je in ons joostje zijn topic plaatst.
voor diegene die het willen lezen, ga maar even naar joost zijn voormalige trainingslog, kan hem niet citeren want het log is gesloten.
mijn vraag is eigenlijk alleen, waarom je dat plaatst, en kom niet af met van neem het met een korreltje zout of je moet alles niet zo serieus nemen.
nee, dit was een buitengewoon lage actie van jou,
1) je weet dat die jongen niet lekker in zijn vel zit
2) je weet da hij 18-19 jr is
3) je zag dat hij zich had uitgeschreven, en dan nog even voor dat je weet dat het log sluit zo een opmerking plaatsen.
deze actie moet je vervullen van trots.

ik snap godverdomme niet dat er niet 1 of een paar van die moderators die we schijnen te hebben, JUIST daar NIET op reageren.
 
lieve lieve lieve camelus


even een wat kritische post tussen de camelus verheelijking en camelus kontelikkers door.
de aanleiding is de reactie die je in ons joostje zijn topic plaatst.
voor diegene die het willen lezen, ga maar even naar joost zijn voormalige trainingslog, kan hem niet citeren want het log is gesloten.
mijn vraag is eigenlijk alleen, waarom je dat plaatst, en kom niet af met van neem het met een korreltje zout of je moet alles niet zo serieus nemen.
nee, dit was een buitengewoon lage actie van jou,
1) je weet dat die jongen niet lekker in zijn vel zit
2) je weet da hij 18-19 jr is
3) je zag dat hij zich had uitgeschreven, en dan nog even voor dat je weet dat het log sluit zo een opmerking plaatsen.
deze actie moet je vervullen van trots.

ik snap godverdomme niet dat er niet 1 of een paar van die moderators die we schijnen te hebben, JUIST daar NIET op reageren.
Heel dat log van Joost terug gelezen, niets aan de hand.
Ik denk niet dat Joost hier niet meer komt vanwege commentaar, negatief of positief. Hij traint voor zich zelf, en heeft m.i. geen motivatie van ons nodig.
Vreemd verhaal, Droopyy. Je wekt hiermee de indruk dat je Kameel even op de vingers wilt tikken.
 
lieve lieve lieve camelus


even een wat kritische post tussen de camelus verheelijking en camelus kontelikkers door.
de aanleiding is de reactie die je in ons joostje zijn topic plaatst.
voor diegene die het willen lezen, ga maar even naar joost zijn voormalige trainingslog, kan hem niet citeren want het log is gesloten.
mijn vraag is eigenlijk alleen, waarom je dat plaatst, en kom niet af met van neem het met een korreltje zout of je moet alles niet zo serieus nemen.
nee, dit was een buitengewoon lage actie van jou,
1) je weet dat die jongen niet lekker in zijn vel zit
2) je weet da hij 18-19 jr is
3) je zag dat hij zich had uitgeschreven, en dan nog even voor dat je weet dat het log sluit zo een opmerking plaatsen.
deze actie moet je vervullen van trots.

ik snap godverdomme niet dat er niet 1 of een paar van die moderators die we schijnen te hebben, JUIST daar NIET op reageren.
Naar posts van gesloten logs kan je gewoon linken.
 
Heel dat log van Joost terug gelezen, niets aan de hand.
Ik denk niet dat Joost hier niet meer komt vanwege commentaar, negatief of positief. Hij traint voor zich zelf, en heeft m.i. geen motivatie van ons nodig.
Vreemd verhaal, Droopyy. Je wekt hiermee de indruk dat je Kameel even op de vingers wilt tikken.
je snapt heel het punt ( 1-2-3 ) niet, maar dat geeft niet.
jij denkt wat jij denkt
en ik denk wat ik denk
maar, iemand voor downie uitmaken is gewoon niet ok.
net zoals een hele grappige tering opmerking maken over een bepaald (ook jonger) lid zijn vermeende gyno is ook niet ok ( was jij toch ron, of niet?)

leg nou eens uit wat er vreemd is aan mijn verhaal, zonder er je eigen verhaal van te maken
ik lees hier iets op het forum waar ik vragen bij heb, en ik stel die vraag hier, niet meer en niet minder.
 
Back
Naar boven