AndroidHealthClinic

Liever geen bbers in reebok roeselare

  • Topic starter jody
  • Startdatum
  • Reacties 65
  • Weergaven 5K
  • Volgers 3

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat heb ik vakaer zien gebeuren, meestal wordt het good old squatrek dan vervangen door een mega luxe legpress en dat soort rare kapriolen, ik wens je veel plezier :rolleyes:
nope, heb het lijstje gezien met nieuwe apparaten/banken/gewichten en tis een verbetering :)
 
vind dit nogal ondankbaar nogmaals :rolleyes:
 
Ben blij dat ze bij mij heel erg openminded zijn voor al het publiek. Er wordt rekening gehouden met casuals, vrouwvolk en bodybuilders (let wel, dumbbells van 1 tot 60KG)

Maarja die zogenaamde healthcenters springen nu idioot snel uit de grond. Er zijn nog maar weinig echte sportscholen in dat land aanwezig.
 
Ben blij dat ze bij mij heel erg openminded zijn voor al het publiek. Er wordt rekening gehouden met casuals, vrouwvolk en bodybuilders (let wel, dumbbells van 1 tot 60KG)

Maarja die zogenaamde healthcenters springen nu idioot snel uit de grond. Er zijn nog maar weinig echte sportscholen in dat land aanwezig.
in nl?
 
er is niemand geweigerd, dus bullshit deze thread nogmaals
Waarom zou de thread bs zijn, er wordt alleen gezegd hoe ze er tegenover bodybuilders staan, lijkt me niet dat je over zoiets gaat liegen. Slotje dan maar, omdat de persoon zelf erom vraagt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven