XXL Nutrition

Liften in de stal

Bezoekers in dit topic

Woensdagavond nog getraind, voor het eerst in commerciële gym (uit noodzaak).
Viel me vies tegen; wat een individualisme, wat een ego's, chaos, wanorde... Als je jaren doet wat je wil wanneer je wil is dit even wennen.
Uiteindelijk eens wat machines en lichte recup training uitgevoerd.
Laatste dagen zijn zeer slopend geweest wat sport, werk en privé betreft dus ik moest/moet wel even stapje terug nemen.

Vanavond nog eens tennis 2 uur. Morgen of zondag SQ.
 
Wordt er nog gelift Wimmos?
 
Door mijn privé problemen heb ik de laatste 6 weken niet meer volgens schema's getraind, ook niet meer in mn stal maar in basic fit.
Slaaptekort, geen zin om te eten, geen zin om iets te doen hebben me wat genekt, heb toen besloten om in de gym me dan te proberen amuseren ipv ook te forceren.
Wat meer machines als variatie, wat meer high rep op de compounds, en de squats even geskipt en vervangen.
Gevolg is dat ik in betere shape sta, ook door kcal déficit, maar de groove op bench en squat wel kwijt. Beetje jammer voor de inspanningen van de laatste maanden gezien m'n wedstrijd binnen 1 en 2 maand is, denk dat het weinig zin heeft om nog mee te doen maar heb nog niet definitief uitgesloten.
Wel blij met huidige shape.
Gisteren 5x160 dl beltles en zonder magnesium, daarop weinig verloren blijkbaar.

Weet dus nog niet goed welke weg ik opga. Ik train alleszins wel door maar om zware gewichten volgens een schema te tillen, en zeker het squatten, zie ik momenteel tegenop.

IMG_20190816_213438.jpg


IMG_20190814_100509.jpg
 
Inderdaad precies een betere shape :)
 
Vervelend van de problemen thuis man, hopelijk komen jullie er uit. Snap dat systematisch voor een PL wedstrijd trainen niet meer lukt, maar de shape is zeker niet slecht met de 'vrije' training nu. :thumb:
 
Nice shape !!!

Good luck.
 
Je staat er zeker goed bij! Wat is je huidige gewicht nu?
 
Back
Naar boven