MuscleMeat

Gevonden LIFTING BELT gewichthef riem (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mister B

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
15 sep 2020
Berichten
1.953
Waardering
2.352
Lengte
1m87
Massa
93kg
Vetpercentage
13%
Taillemaat 85-97 cm (ongeveer)
10 tot 13 mm dik
10 cm breed over de hele riem (behalve waar de gesp erin moet)
Gesp soort maakt niet perse uit...

Omgeving randstad liefst. anders is er altijd nog postNL.

Ben geen pro, dus ik ga er geen 200€ aan uitgeven, maar ik train wel serieus en wil daarom een dikke leren riem.

Ik wordt namelijk knetter van alle opties en dan de verzendtijden van de websites... Bestelling van strengthshop was helemaal niet aangekomen. Dus eventjes hier kijken of er iemand nog eentje heeft liggen :). Ajeto!
 
Mocht je hier via het forum niets vinden, dan kun je hier ons aanbod checken:


Als je geen wedstrijden draait volstaan de Fortex powerlift riemen prima (de uitvoering met Quick-Release sluiting is erg fijn).

Kleine pakketzendingen worden doorgaans ook gewoon weer binnen 1-3 dagen geleverd (alleen grote transportzendingen kunnen vanwege de drukte wel nog wat langer duren) ;)
 
Mocht je hier via het forum niets vinden, dan kun je hier ons aanbod checken:


Als je geen wedstrijden draait volstaan de Fortex powerlift riemen prima (de uitvoering met Quick-Release sluiting is erg fijn).

Kleine pakketzendingen worden doorgaans ook gewoon weer binnen 1-3 dagen geleverd (alleen grote transportzendingen kunnen vanwege de drukte wel nog wat langer duren) ;)
Thanks voor je reactie. Ik ga ook die lifters bestellen.. Maar wat als ik de verkeerde maat bestel? Groetjes
 
Thanks voor je reactie. Ik ga ook die lifters bestellen.. Maar wat als ik de verkeerde maat bestel? Groetjes
Je kunt binnen 30 dagen retourneren (retourkosten zijn wel voor eigen rekening, of je kunt de producten zelf terugbrengen naar ons magazijn in Sittard).
 
Back
Naar boven