MuscleMeat

Ligandrol (LGD4033) en Ibutamoren (MK-677) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Janhepke

Novice
Lid geworden
26 mei 2016
Berichten
11
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
111kg
Vetpercentage
10%
Beste BB'ers,

Na 8 jaren naturel te hebben getraind ben ik nieuwsgierig geraakt naar SARMS. Mijn keuze is gevallen op de bovenstaande SARMS gezien de geringe bijwerkingen.
Ik wil graag enkele vragen aan jullie stellen:
Wie heeft er ervaring met 1 of alle 2 de SARMS?
De mening zijn verdeeld over de duur van de cycle, hoelang duurt jullie cycle van zowel de Ligandrol als de MK-677?
En de dosering?

Mijn stats:
25 jaar
188cm
105kg
11% vp

185 bench
290 dl
220 sq

Groet,

Janhepke
 
Geen ervaring, ben wel benieuwd naar de reacties, dus in.
 
Beste BB'ers,

Na 8 jaren naturel te hebben getraind ben ik nieuwsgierig geraakt naar SARMS. Mijn keuze is gevallen op de bovenstaande SARMS gezien de geringe bijwerkingen.
Ik wil graag enkele vragen aan jullie stellen:
Wie heeft er ervaring met 1 of alle 2 de SARMS?
De mening zijn verdeeld over de duur van de cycle, hoelang duurt jullie cycle van zowel de Ligandrol als de MK-677?
En de dosering?

Mijn stats:
25 jaar
188cm
105kg
11% vp

185 bench
290 dl
220 sq

Groet,

Janhepke
Erg nette stats en lifts. Ik heb geen verstand van SARMs maar denk dat je meer zal hebben aan een basic eerste test-only kuur, de kans dat je daar heel veel last zal krijgen van ernstige bijwerkingen is ook gering.

Waarom SARMs überhaupt? Alleen vanwege de milde bijweringen of bang voor de naald?
 
Zeer nette stats voor een natty. Ik heb een LGD cycle gedaan, maar achteraf aan mijn bloods te zien denk ik dat het een partij oude pro-hormonen was ipv LGD. Niet 100% zeker, maar aangezien mijn leverwaarden nog steeds compleet anders waren 4 maanden later en mijn oestrogeen van de midden-range naar de onder-range was gedoken (ook nog 4 maanden later) was dat de conclusie waar ik tot ben gekomen.
Oftewel: Kijk uit wat je koopt.. Maar ik persoonlijk heb geen flauw idee hoe je het moet laten testen.. Suggesties van anderen misschien?
 
12 weken op 10mg LGD-4033 is een mooie startkuur. Nakuur 4 weken Clomifeen.
 
Back
Naar boven