AndroidHealthClinic

Light Kaas (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

standebull

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
15 mrt 2005
Berichten
85
Waardering
0
Even een vraagje over kaas.

Hoe staan jullie tegenover light kaas?
Er zit natuurlijk vet in 17% met 12% verzadigd bijvoorbeeld, maar wel altijd meer dan 30% eiwit.

Is het wat? Of zijn er redenen om te zeggen moet je absoluut niet doen?

Sjaak
 
vind light cheese vaak net zo lekker als de normale, lekker op m'n ommeletje :meal:
Momenteel helaas niet... ben in de k*t cut.
 
Vind light kaas net plastic. Zit geen smaak aan. En sowieso vind ik 17 gram verzadigd vet nog altijd niet echt geweldig. Ben dus gestopt met kaas in zijn geheel.
 
Zit niks goeds in dus ik laat het er fijn uit..
 
Slankie pittige kaas vind ik prima; smaakt goed en de voedingswaarden:

voedingswaarde per 100 g:
energie: 1071 Kj (255 Kcal)
eiwitten (g): 34,8
koolhydraten (g): 0,0
vetten (g): 12,6
 
Neem eens Cantenaar of gerijpte Milner, zit toch een smaakje aan
 
er zijn verschillende meningen erover, wel ok om te nemen of niet. Maar als je echt behoefte hebt aan kaas, neem het af en toe.
Ik zelf eet alleen cottage cheese, 0% vet, die helaas alleen in de VS te koop is. In die van nld, vind ik ook dat er teveel verzadigde vetten in zit.
 
er zijn verschillende meningen erover, wel ok om te nemen of niet. Maar als je echt behoefte hebt aan kaas, neem het af en toe.
Ik zelf eet alleen cottage cheese, 0% vet, die helaas alleen in de VS te koop is. In die van nld, vind ik ook dat er teveel verzadigde vetten in zit.

Cottage cheese krijg je 100% bij de AH.
Is wel onder een andere naam, kan me nu niet aan herinneren.
 
Ok mensen, bedankt voor jullie reacties . Ik kan er wel wat mee.
Die Milner ga ik eens proberen en die slanki pittig lijkt me ook wel wat als ik is een keertje wat anders wil.

Sjaak
 
Light kaas bevat nog altijd teveel vet.
Ik eet het maar 1x per maand
 
Cottage cheese krijg je 100% bij de AH.
Is wel onder een andere naam, kan me nu niet aan herinneren.

Echt???? Je maakt me blij! Nog blijer als je de merk komt te weten, maar ik ga uiteraard er zelf op zoek naar!

Dank je very plenty idg!
 
ER GAAT NIETS BOVEN EEN LEKKER STUKKIE JONG BELEGEN 48+KAAS
kom op jongens 1 brootdje per dag met 30gram kaas erop kijk je tog niet naar ?
 
Old Amsterdam is the shit :bierbang:


Nee, maar kaas is inderdaad een no-no. Vet is niet slecht voor je lichaam, in tegendeel zelfs, maar vetten uit zuivel is nou niet bepaald het beste.
Mijn tip : als je ooit eens een keertje kaas eer, pak dan gewoon lekker kaas, en geen light rotzooi. (nogmaals , 1x p/week kaas zou prima zijn)
 
pak gewoon normale kaas en pleur dat door je omelet, heerlijk.
 
Back
Naar boven