XXL Nutrition

Light Mousse (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

capricik

Advanced Bodybuilder
20 jaar lid
Lid geworden
15 dec 2002
Berichten
964
Waardering
1
Bij de GB heb ik het laatste een Light choco mousse tegengekomen van het merk : Dr. Oetker. Het bevat maar 5gr koolh. per 100 ml, ongeveer -4 eiwitten en -4 vet (het wordt meer een pudding, maar het is jammiee!).

Je maakt het klaar met melk, dus mischien iets voor in de morgend of na de training, in elk geval het is arm aan calorieën en ERG LEKKEERRR.

Oh en het is niet zo ingewikkeld, gewoon het poeder mixen met melk, 2 uur in de koelkast en klaar is kees.

PS: om het gemakkelijker te maken, het pakketje is lichtblauw gekleurd...:wave:
 
Originally posted by capricik
Bij de GB heb ik het laatste een Light choco mousse tegengekomen van het merk : Dr. Oetker. Het bevat maar 5gr koolh. per 100 ml, ongeveer -4 eiwitten en -4 vet (het wordt meer een pudding, maar het is jammiee!).

Je maakt het klaar met melk, dus mischien iets voor in de morgend of na de training, in elk geval het is arm aan calorieën en ERG LEKKEERRR.

Oh en het is niet zo ingewikkeld, gewoon het poeder mixen met melk, 2 uur in de koelkast en klaar is kees.

PS: om het gemakkelijker te maken, het pakketje is lichtblauw gekleurd...:wave:

GB?? supermarkt..maar zegt me niets. enne hoeveel ml bevat een zon pakje?

klinkt iig lekker.. chocolade:lick:
 
Koolhydraten zijn dus 10 gr per 100 gr. Het bevat 2 pakjes, elke pakje meng je met 250 ml. melk. De 10 gr. koolhydraten komen van melk, mischien water in de plaats ? ???

Anyway, hier is een link :

oetker

Kost iets van 1.20€ per verpakking...valt mee.
 
Re: Re: Light Mousse

Originally posted by dandyman


GB?? supermarkt..maar zegt me niets. enne hoeveel ml bevat een zon pakje?

klinkt iig lekker.. chocolade:lick:

GB is een belgisch concern ...

Maar het is van Dr. Oetker dus in een supermarkt zal je dat wel vinden.

greetz
 
Zag toevallig vandaag in iemands boodschappenmand spullen van GB liggen en naar mijn beste weten bestaat GB hier niet. Ik vermoed dat het van de hypergoedkope zuivelboer op de markt was, die zuivel tegen spotprijzen opkoopt :ooit 5 bakken rijstpudding van Nestlé kunnen kopen voor slechts 1 euro per 5 stuks! Kwam goed uit omdat ik net aan carbo-loading ivm een brevet deed.

Ik ben toch huiverig voor dit soort dingen.. als ex-carboholic houd ik me toch liefst verre van carboholische versnaperingen en inmiddels zelfs van light-produkten. Zit nu trouwens wel van een kopje kwark-met-ananas-en-muesli-plus-2-abrikozenkpuree (uitlek) te smullen.

Espi
 
Back
Naar boven