MuscleMeat

Light weight baby! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MrJ

10 year + member
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
28 jan 2003
Berichten
18.436
Waardering
185
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Yeah,

Zojuist met 6x 160kg gesquat!


Ik ga de laatste tijd weer lekker vooruit.

"Deze gast gaat huge worden!" ;) :D
 
goed man! keep up the good work.

ps.

die opmerking blijft mooi ;) haha
 
tnx! I keep trying! :)

Die opmerkingen roeleren ja. :p

Iemand anders heeft in z'n sig "Dit lichaam heb ik gemaakt door mensen te verpletteren.... etc". Ook schitterend. :D
 
Maar had je het zonder mijn LIGHT WEIGHT!! LIGHT WEIGHT BABY!! ook gered??

Gefeliciteerd Jerommeke. Blijf ons motiveren he!
 
AB-SO-LUUT niet Vikkel! :p

"Light weight!" zal de komende jaren onze sportschool rulen! :D

Tuurlijk, als jij mij andersom blijft motiveren met je 7x 120kg benchpress! Nog steeds top hoor! :thumb:
 
nog eentje uit het rijtje... 'praatjes vullen geen gaatjes'

jimmy die ook HUGE gaat worre!!!!!!


watch me in a year!!!!!!! have no fear... jimmy is here!!!

jimmy... die de alcohol heeft afgezworen... TEST BABY TESTTTTTTTTTTTTTTTT
 
Netjes man, en ik was al trost na deze week 6*135 gedeadlift te hebben... Got a long way to go...
 
We hebben allemaal (op een enkeling na) nog a long way to go. :)
 
idd, gister wel 130 gebankt :)

vandaag ff 150 setje deadliften (hoop ik ;) )

Yeah Baby, Ligtweeeiiigghhhhhttttt!!!!
 
ik heb me 1rm 185kg deadlift laatst gehaald. was ik ook erg blij mee. Zker als ik me bedenk dat ik pas net een 5 a 6 maanden deadlift :)
 
Originally posted by zoutzak
idd, gister wel 130 gebankt :)


hoelang train je al?

deze week 95 gebankt, volgende week ga ik voor de 100

ben nu iets meer dan 2 maanden aan het trainen en wil wel is weten of ik goede progressie maak...

nog iemand die 2 maanden traint oid?

ben is benieuwd...

:)


oh ja...

Light Weight Baby!!!

:D
 
Hangt ook af van wat voor een techniek je gebruikt .... voor mij werkt een strikte techniek het beste;

Rustig vloeiend aanspannen (plm 1 sec)
Kort vasthouden in een positie waar er nog net spanning op de spier staat (plm 1 tel)
Rustig vloeiend ontspannen (plm 2 sec)
Kort vasthouden in een positie waar er nog net spanning op de spier staat (plm 1 tel)

Met een dergelijke strikte techniek kun je niet zoveel gewicht halen (vooral bij dingen als squats en bankdrukken).
 
Originally posted by Shadum
Hangt ook af van wat voor een techniek je gebruikt .... voor mij werkt een strikte techniek het beste;

Rustig vloeiend aanspannen (plm 1 sec)
Kort vasthouden in een positie waar er nog net spanning op de spier staat (plm 1 tel)
Rustig vloeiend ontspannen (plm 2 sec)
Kort vasthouden in een positie waar er nog net spanning op de spier staat (plm 1 tel)

Met een dergelijke strikte techniek kun je niet zoveel gewicht halen (vooral bij dingen als squats en bankdrukken).

Precies!

+1 inzichtvol

:)
 
Originally posted by Shadum
Hangt ook af van wat voor een techniek je gebruikt .... voor mij werkt een strikte techniek het beste;

Rustig vloeiend aanspannen (plm 1 sec)
Kort vasthouden in een positie waar er nog net spanning op de spier staat (plm 1 tel)
Rustig vloeiend ontspannen (plm 2 sec)
Kort vasthouden in een positie waar er nog net spanning op de spier staat (plm 1 tel)

Met een dergelijke strikte techniek kun je niet zoveel gewicht halen (vooral bij dingen als squats en bankdrukken).

???

heb altijd al op die manier gebencht, dat explosieve "smijten" vind ik maar niks.

enneuh kan niet beloven dat ik het in 4 sec geklaard krijg hoor, tanden op mekaar en terug naar boven met dat ding!

:D
 
Originally posted by bart82


???

heb altijd al op die manier gebencht, dat explosieve "smijten" vind ik maar niks.

enneuh kan niet beloven dat ik het in 4 sec geklaard krijg hoor, tanden op mekaar en terug naar boven met dat ding!

:D

Er zijn genoeg mensen die het niet allemaal zo nauw nemen ! .... maar eeehmmm 2 maanden .... In jouw geval kunnen we het toeschrijven aan je 'onervarenheid' in mij geval verwijs ik je door naar mijn psychiater ;)
 
Originally posted by Shadum


Er zijn genoeg mensen die het niet allemaal zo nauw nemen ! .... maar eeehmmm 2 maanden .... In jouw geval kunnen we het toeschrijven aan je 'onervarenheid' in mij geval verwijs ik je door naar mijn psychiater ;)

is dat een bekwame kerel die psychiater?

:D


enneuh onervaren... van m'n 15 tot 19 jaar heb ik in de gym doorgebracht, was wel fitnessen ipv BB, was dus wel droog maar gespierd :no: ... woog toen ook zo'n 70kg bij 1m90.
heb 2 jaar stilgelegen, dan ook bijgekomen tot 84kg, en ben nu terug begonnen maar dan nu wel hardcore BB.
Nu zit ik zo rond de 89kg...

:)
 
Originally posted by bart82


hoelang train je al?
ik bank sinds september ongeveer.
daarvoor ong maandje of 6 met machines.
 
Originally posted by bart82


is dat een bekwame kerel die psychiater?

:D


enneuh onervaren... van m'n 15 tot 19 jaar heb ik in de gym doorgebracht, was wel fitnessen ipv BB, was dus wel droog maar gespierd :no: ... woog toen ook zo'n 70kg bij 1m90.
heb 2 jaar stilgelegen, dan ook bijgekomen tot 84kg, en ben nu terug begonnen maar dan nu wel hardcore BB.
Nu zit ik zo rond de 89kg...

:)

'k weet niet .... heeft erg last van gyno .... joekels van borsten !
 
Originally posted by zoutzak

ik bank sinds september ongeveer.
daarvoor ong maandje of 6 met machines.

mooi!

:thumb:
 
gister weer eens de 100 kilo gehaald met machine (banken)... 5x ofzo... wordt eens tijd om een trainingsmaatje te zoeken en dan aan de slag met losse gewichten + halters... + cutten.. want dat bulken is leuk om je kracht van terug te krijgen... maar het zet ook vet aan als de tering... dus na de zomer maar eens gaan voor het echt zwaar trainen... en nu ff concentreren voor de cutfase... en dan...

yeap yeap lightweight baby!!!
 
Back
Naar boven