MuscleMeat

Ligt het aan mij of is 3000 kcal met zo weinig eten haalbaar?

Bezoekers in dit topic

SuperNoodle

Novice
Lid geworden
6 nov 2016
Berichten
14
Waardering
6
Lengte
1m88
Massa
75kg
Vetpercentage
20%
j643HDu.jpg


Ben een beetje aan het twijfelen aan mezelf of ik niet iets over het hoofd zie. Ik begrijp dat de macro's niet perfect zijn maar is 3000kcal met deze setup werkelijk zo makkelijk haalbaar? Slechts een voorbeeld van een dag, dit eet ik niet 7x per week.
 
maar is 3000kcal met deze setup werkelijk zo makkelijk haalbaar?
Gezien je berekening geef je zelf al antwoord op je vraag.

3000 kcal is helemaal niet moeilijk om aan te komen.
 
Ja. 3000 kcal kan je best makkelijk aan komen. Pindakaas, vet gehakt, noten, noodles. Allemaal producten met veel kcal en weinig volume.
Het lijkt ook enorm weinig omdat je totaal geen groente eet
 
Je eet 1 ui en verder niets van groenten? Ik zou voor wat meer volume voedsel gaan. 150 gram gehakt en verder geen vlees/vis of wisselt dat per dag?
 
Zelf probeer ik vaak pasta tussen door te eten en smoothies te maken met bananen en havermout, hierbij nog proteïne poeder en je bent al goed opweg naar de 3000
 
Ik zou toch ook iets meer groente pakken. 1 ui is een beetje weinig.
 
Groenten wisselen inderdaad wel per dag maar wellicht bij de pasta ook eens wat groenten toevoegen want op dat gebied kom ik over de week wel wat tekort. Denk dat ik over de week ongeveer 400 gram groenten binnen krijg. Wellicht vrij laag maar lijkt me voldoende om de benodigde voordelen eruit te halen?
 
Groenten wisselen inderdaad wel per dag maar wellicht bij de pasta ook eens wat groenten toevoegen want op dat gebied kom ik over de week wel wat tekort. Denk dat ik over de week ongeveer 400 gram groenten binnen krijg. Wellicht vrij laag maar lijkt me voldoende om de benodigde voordelen eruit te halen?

ik zou dat toch per dag naar binnen werken. 400 gram groente per week is vrij weinig.
 
Ik eet veel meer groenten voor de vulling. En gehakt is echt supervet, net als noten en pindakaas. Ik eet nooit gewoon gehakt, alleen extra mager en dan is dat nog 10% vet.

Noten zijn wel gezond maar ook veel kcal , ik eet meestal liever iets anders voor mijn kcals.

Veel kwark, groenten, fruit, mager vlees zoals kipfilet, rosbief etc.
 
Ik eet veel meer groenten voor de vulling. En gehakt is echt supervet, net als noten en pindakaas. Ik eet nooit gewoon gehakt, alleen extra mager en dan is dat nog 10% vet.

Noten zijn wel gezond maar ook veel kcal , ik eet meestal liever iets anders voor mijn kcals.

Veel kwark, groenten, fruit, mager vlees zoals kipfilet, rosbief etc.
Je kan gehakt rullen en dan in een vergietje knallen om nog wat vet kwijt te raken.
 
3000 kcal is peanuts , op dagen dat eten teveel gevraagd is gewoon litertje of 2 volle melk of volle chocomel erbij . easy peasy lemon sqeeuzy
 
Wat zijn groenten? Srsly eet alleen groente tijdens een cut als maagvulling en voor de rest nooit naast een blaadje sla op me hamburger van de McDonald's.
 
Back
Naar boven