MuscleMeat

Lijk ligt 7 maanden op balkon! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Peoples

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
22 jan 2004
Berichten
12.072
Waardering
239
Lengte
1m86
Massa
116kg
Een 42-jarige man uit het Duitse Halle is gisteren door een rechtbank veroordeeld tot elf jaar cel wegens de moord op zijn buurvrouw. De man vermoordde de 39-jarige vrouw in november 2003 en bewaarde haar ontzielde lichaam zeven maanden lang op zijn balkon.

Het lijk werd door de politie gevonden op aanwijzing van enkele omwonenden. Zij hadden de agenten gewaarschuwd omdat in hun appartementencomplex een doordringende geur van ontbinding hing.

(bron: fok.nl)
 
Bah, smeerlap...
 
wtf
Is dat nu hoe je een misdaad tracht weg te steken? Je legt het lijk op het balkon??
Hoe dom zijn mensen nu in vredesnaam?
 
gatverdamme, niet wijs
 
Heb je soms een foto?
 
Gadver.. :kots: sommige mensen sporen echt niet.
 
mosfet zei:
wtf
Is dat nu hoe je een misdaad tracht weg te steken? Je legt het lijk op het balkon??
Hoe dom zijn mensen nu in vredesnaam?

Zeg eerlijk, als je in een flat woont is het een stuk moeilijker om een lijk weg te werken. (altijd wel kans dat er iemand je ziet)
 
CoD zei:
Zeg eerlijk, als je in een flat woont is het een stuk moeilijker om een lijk weg te werken. (altijd wel kans dat er iemand je ziet)

In stukken snijden, in een vuilniszak doen en bij het vuil gooien. Wie gaat dat merken?
 
Tractortje zei:
In stukken snijden, in een vuilniszak doen en bij het vuil gooien. Wie gaat dat merken?


We hebben een ervaringsdeskundige in ons midden!!! :D
 
Dan vraag ik me af in wat voor flat die man woonde, of in wat voor buurt?
7 maanden stinken en rotten en geen kat (nuja, geen mens) die het opmerkt? Right.
 
Ik had dat lijk gewoon van het balkon afgeggooit met een flink boog zodat het lijkt
alsof het niet van mijn balkon afkwam :P
 
LangeMan zei:
Ik had dat lijk gewoon van het balkon afgeggooit met een flink boog zodat het lijkt
alsof het niet van mijn balkon afkwam :P
Maar als het je buurvrouw is komen ze automatisch op jouw etage uit :)
 
Gewoon in de fik steken, komen ze er nooit achter!(wel kans dat je eigen appartement foetsie is maar ach..dat moet niet baten..
 
Tractortje zei:
In stukken snijden, in een vuilniszak doen en bij het vuil gooien. Wie gaat dat merken?

Waarschijnlijk niemand. Maar dat hij haar vermoordde wil nog niet zeggen dat hij helemaal psychisch is imo. Iemand in stukken snijden doe je in ieder geval niet 'zomaar' lijkt me.

Maar ja, beter een paar keer overgeven dan héél wat jaren zitten.

CitizenDildo zei:
Gewoon in de fik steken, komen ze er nooit achter!(wel kans dat je eigen appartement foetsie is maar ach..dat moet niet baten..

Denk dat ze er nog steeds achterkomen. Men stuurt het lichaam gewoon naar Rijswijk ter onderzoek. En dan komt men er waarschijnlijk wel achter ;)
 
CoD zei:
Waarschijnlijk niemand. Maar dat hij haar vermoordde wil nog niet zeggen dat hij helemaal psychisch is imo. Iemand in stukken snijden doe je in ieder geval niet 'zomaar' lijkt me.

Maar ja, beter een paar keer overgeven dan héél wat jaren zitten.



Denk dat ze er nog steeds achterkomen. Men stuurt het lichaam gewoon naar Rijswijk ter onderzoek. En dan komt men er waarschijnlijk wel achter ;)

Mag jij mij eens gaan uitleggen hoe ze een verkoolt hoopje as onderzoeken
 
Yzord zei:
Maar als het je buurvrouw is komen ze automatisch op jouw etage uit :)

tja opzich had ie haar beter op haar eigen balkon neer kunnen leggen dan :P
 
Back
Naar boven