AndroidHealthClinic

Lijnrechter uit Playboy op knieën voor voetbalbond (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bart82

DBB Goeroe
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
12 mei 2003
Berichten
8.593
Waardering
13
Lijnrechter uit Playboy op knieën voor voetbalbond

[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]

De Braziliaanse grensrechter Ana Paula Oliveira smeekt de voetbalbond om opnieuw wedstrijden te mogen vlaggen. Ze werd in juli van de FIFA-lijst geschrapt nadat ze naakt in de Playboy verscheen.

Ana Paula Oliveira (29) is in ongenade gevallen nadat ze poseerde voor Playboy. Ze wordt sindsdien alleen opgeroepen voor wedstrijden in de lagere klassen.

Nu smeekt de populaire grensrechter de voetbalbond om weer wedstrijden in de eerste klasse te mogen vlaggen.

Eerder dit jaar was de Ana Paula Oliveira al voor drie wedstrijden geschorst nadat ze in de bekerwedstrijd Botafogo-Figueirense enkele bijzonder omstreden beslissingen nam. (anp/hln)



Zo heb je tenminste nog eens iets interessants te bekijken tijdens zo'n voetbalwedstrijd :o

OT: lijkt me geen geldige basis om haar te "degraderen"
 
Misschien wil ze op dit forum komen vlaggen.... en andere dingen behalve kaarten uitdelen, blowjobs bijvoorbeeld... die van eric zijn niet zo goed :(
 
Lijnrechter uit Playboy op knieën voor voetbalbond

[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]

De Braziliaanse grensrechter Ana Paula Oliveira smeekt de voetbalbond om opnieuw wedstrijden te mogen vlaggen. Ze werd in juli van de FIFA-lijst geschrapt nadat ze naakt in de Playboy verscheen.

Ana Paula Oliveira (29) is in ongenade gevallen nadat ze poseerde voor Playboy. Ze wordt sindsdien alleen opgeroepen voor wedstrijden in de lagere klassen.

Nu smeekt de populaire grensrechter de voetbalbond om weer wedstrijden in de eerste klasse te mogen vlaggen.

Eerder dit jaar was de Ana Paula Oliveira al voor drie wedstrijden geschorst nadat ze in de bekerwedstrijd Botafogo-Figueirense enkele bijzonder omstreden beslissingen nam. (anp/hln)



Zo heb je tenminste nog eens iets interessants te bekijken tijdens zo'n voetbalwedstrijd :o

OT: lijkt me geen geldige basis om haar te "degraderen"

Zegt wel genoeg denk ik.
Dat ze in hogere klasse niet meer mag fluiten omdat ze in Playboy stond, is onzin vind ik
 
God kolere....waar kan ik haa rbestellen voor eerste klas football?
 
ze heeft er een nieuwe fan bij zeg :D
 
Lekker wijfie.
 
ze mag wel met mijn vlaggenstok spelen..
 
ik stel voor dat ze gewoon ff tussenuit gaat en een paar jaartjes in nl komt werken :cool:
 
Op der knieën :roflol: zo heb ik ze ook het liefst...
 
idd dubbelzinnige koptitel:) ze mag er wezen sweet Jesus:eek:
 
Idd, ze mag er zeker wezen. Lekker ding!
 
lekker kippetje :P

aan haar lipjes te zien heeft ze al menig fluitje achter haar kiezen gehad :lick:
 
sjezus wat een idioten daar bij de fifa. kom op zeg wat is er mis met een paar mooie foto's. stelletje preutse middeleeuwse denkers daar.
 
ik ga voetballen denk ik .. :heart:
 
Back
Naar boven