AndroidHealthClinic

lijntje tussen je borst

Status
Niet open voor verdere reacties.

mkmk

Novice
Waardering
0
ik heb een vraag ik heb al redelijke borstspieren,maar afstand tussen borstspieren is groot,
de aanhechting van spieren zit ver van elkaar...

hoe krijg ik binnenkant van mijn borst ook dikker zodat ik zo'n lijntje krijg?
het is vooral onder- binnenkant van borst...

bij mij zit die aanhechting ook ver van elkaar, kan je niet veel aan doen.
Onderkant borst kan je met decline benchen/flys accentueren.
Binnenkant borst is imo niet te accentueren. Maar hier is er discussie over.

Dat lijntje is een combinatie van borstbeen een aanhechting. Geen van beiden is om te zetten in spier en dus niet te trainen.

Als je wilt dat het minder wordt zal je je gewoon moeten richten op de rest van de spier. Als deze dikker wordt wordt het lijntje vanzelf minder.

Maar als je van nature een groot deel van je borstbeen ziet (sommigen hebben en hel driehoek) dan moet je er niet op rekenn dat het ooit weggaat

(zoek ook eens op het forum naar binnenkant borst)

Dat lijntje is een combinatie van borstbeen een aanhechting. Geen van beiden is om te zetten in spier en dus niet te trainen.

Als je wilt dat het minder wordt zal je je gewoon moeten richten op de rest van de spier. Als deze dikker wordt wordt het lijntje vanzelf minder.

Maar als je van nature een groot deel van je borstbeen ziet (sommigen hebben en hel driehoek) dan moet je er niet op rekenn dat het ooit weggaat

(zoek ook eens op het forum naar binnenkant borst)

ja ik heb dat +-.. heet dat niet een "kiekenborst" in de volksmond of heb ik het nu over iets anders.

Ik heb hetzelfde probleem. Bij mij is de aanhechting gewoon recht het ligt alleen uit elkaar.

Ik baalde er op een gegeven moment best wel van maar als ik soms van die driehoeken zie ben ik blij met mijn uit elkaar liggende aanhechtingen.

Flinke borst spieren zullen het "beekje" verkleinen maar hij zal er altijd blijven. Hiermee bedoel ik meer dan bij een "normale" borst.

Echt heel boeiend is het verder niet, als je er echt mee zit moet je gewoon arnie vragen over hoe hij zijn borst opbouwde.

Thijs

vorige keer was het een beekje, nu een lijntje... whats next? een streepje? het-dal-tussen-de-bergen? stay tuned

Wat hebben vrouwen het dan soms makkelijk, je doet een goede push up aan en het heet een cleavage. :p

Al zijn we nu best flauw ten opzichte van de topic opener. Sorry voor dat, maar dit was zo'n mooie open deur. Zoekfunctie en je vind meer. ;)

Zucht.. topic 87947324 over binnenkant borst.
Binnenkant borst kun je niet isoleren en daarmee uit :P

Je kan het niet goed trainen ;) of wat de mensen er van zeggen, maar ik train binnenkant borst, en ik heb wel wat hij wilt hebben ;)

gewoon cable crossovers en aan het eind van de beweging goed squeezen zodat je je pecs als het ware naar elkaar toe drukt.

Juist, binnenkant borst trainen.

Close-palm push-ups
Dumbbell pullover
Medium-grip bench presses
Close-grip bench presses
Barbell pullover
Close-grip incline bench presses

Paar oefeningen!

Suc6

Heb je ook een paar oefeningen voor de buitenkant ?

En als je toch bezig bent ik zoek nog wat oefeningen die m'n last meer belasten aan de binnenkant, dus niet onder m'n oksel, maar bij m'n wervelkolom

:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven