Fitness Seller

lijnzaad+dextrose (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet wel iets wat ik zelf erg lekker vind :)

Wraps, daarin wat sla met knoflook en dan Quorn™ Shoarma reepjes

echt super lekker

of Quorn™ Pangang stukjes met zilvervlies of witte rijst en dan nog wat groente dingentjes erdoor

is ook lekker

of Quorn™ schnitzel met appelmoes
 
gewoon die Wraps bij de burger king met Kip enzo
die zijn pas lekker en goed voor je!!
 
Geef mij maar echte shoarma en schnitzels... lekker stuk dood dier :rolleyes:
 
Vlees is erg slecht voor je

Ik heb geen aandelen

Maar vlees is erg slecht voor je. En als je vegetarisch bent, blijf je er jonger uitzien dan als je het wel eet. En dan zijn er nog veel meer dingen.

maar doe lekker wat jezelf wilt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Re: Vlees is erg slecht voor je

Originally posted by TrainingFreak
Ik heb geen aandelen

Maar vlees is erg slecht voor je. En als je vegetarisch bent, blijf je er jonger uitzien dan als je het wel eet. En dan zijn er nog veel meer dingen.

maar doe lekker wat jezelf wilt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat is er slecht aan vlees dan? Waarom leeft een vegetarier langer?

Mager vlees levert goede eiwitten waar wij zo'n beetje alle essentiele aminozuren uit kunnen halen. Wat bij plantaardige producten meestal niet het geval is. Alleen zit er aan vlees vaak een hoop verzadigd vet.
Dat is dan weer ongezond, maar ik mag er denk ik wel van uitgaan dat een bb'er dat niet echt vaak zal eten.
 
lees het boek jesaja effect, en zoek naar betrouwbare bronnen op het internet
 
Ik vind het hele vegetarische gebeuren absoluut niet samengaan met sport en bb.. ik krijg altijd het idee dat vegetariers en veganisten je dat alles door de keel willen duwen.. de mens heeft altijd gegeten wat voor handen was, vroeger was dat bij de eskimo's bv. alleen vis.. in onze huidige wereld hebben we echter alles voor handen en op elk tijdstip per jaar.. al ons voedsel is bewerkt, enz. en dat maakt het slecht. vlees is absoluut niet slecht, het is een hele goede volledige eiwitbron.. Mocht ik echter door het eten van vlees ipv. 90 maar 87 worden, tjsa, jammer maar helaas..

weet je wat slecht is: roken, overmatig drinken, drugs, te vet zijn, suiker... moet ik nog even doorgaan??
 
Idd.

Vlees is mijn ogen gewoon goed. Zou niet weten waarom niet.

Maar onderbouw je zelf eens TF, want alleen een boek gaan lezen schiet ik niet zo heel veel mee op. Een korte verklaring zou het duidelijker maker.

En idd, vegetarisch zijn en sport gaat niet goed samen vind ik. Het kan natuurlijk wel. Maar het zal altijd beter zijn om wel vlees te eten etc.
Hoewel vegetarisch op zich een stuk beter mogelijk is dan een veganist. Als je totaal geen dierlijke producten eet, tja.....

Maar net wat SR zegt, dingen die in de huidige maatschappij "normaal" zijn, die zijn slecht....
 
Originally posted by soulreaver
Ik vind het hele vegetarische gebeuren absoluut niet samengaan met sport en bb.. ik krijg altijd het idee dat vegetariers en veganisten je dat alles door de keel willen duwen.. de mens heeft altijd gegeten wat voor handen was, vroeger was dat bij de eskimo's bv. alleen vis.. in onze huidige wereld hebben we echter alles voor handen en op elk tijdstip per jaar.. al ons voedsel is bewerkt, enz. en dat maakt het slecht. vlees is absoluut niet slecht, het is een hele goede volledige eiwitbron.. Mocht ik echter door het eten van vlees ipv. 90 maar 87 worden, tjsa, jammer maar helaas..

weet je wat slecht is: roken, overmatig drinken, drugs, te vet zijn, suiker... moet ik nog even doorgaan??

ga maar door hoor, die dingen wist ik wel al, maar ga maar door met noemen aub
 
Originally posted by TrainingFreak
lees het boek jesaja effect, en zoek naar betrouwbare bronnen op het internet
Onzin, geen onderzoek zegt dit. Verder is de mens een alleseter, al van in de prehistorie. Dus begin nu niet ineens over vegetarische BS want dat raakt nog kant nog wal.

O ja, ik verteer vlees en dierlijke bronnen veel gemakkelijker dan plantaardig voedsel, zegt m'n dokter, ondervind ik zelf ook. Dit heeft te maken met je maag- darmstelsel.

Dit gaat trouwens helemaal nergens meer over, de thread ging over lijnzaad en dextrose. Thread gesloten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven