Fitness Seller

Lijnzaad olie 2 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jefro

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
313
Waardering
0
Kan iemand me even de voedingswaarde ( kcal,KH,Eiwit,Vet) van lijnzaadolie doorgeven. Ik ben met een cutschema bezig en zit op me werk, heb dus het flesje niet bij de hand.

Thx,

Jefro
 
gemiddelde voedingswaarde per 100 gr lijnzaadolie :

3800 kj = 900 kcal
eiwit = 0 gr
koolhydraten = 0 gr
vet = 100 gr
voedingsvezel = 0 gr
natrium = 0 gr
vetzuursamenstelling :
verzadigd 8 %
enkelvoudig onverzadigd 17 %
meervoudig onverzadigd 75 %
waarvan linolzuur 15 %
Alpha linoleenzuur ( ALA) 58 %
 
Thx guys,
Die 0, 0, 100 wist ik wel, die 900 had ik nodig.
Wist niet zeker van die 1gr --> 9kcal. duhhh :D
 
Laatst bewerkt:
Mijn vriendje had eens tussen (zijn 3) maaltijden door trek toen hij hier was en vroeg me iets met veel energie. Hij was niet helemaal gecharmeerd van de fles olijfolie die ik hem voorhield .. Idd 100% vet ;)
 
druk hem een stacker achter in zijn keel :D
 
ok hoeveel zit er in een eetlepel (ongeveer) en waar kan ik verdomme die lijnzaadolie kopen (bij de super hadden ze hem niet), misschien ook te bestellen op internet?
 
reformhuizen, natural-food shops, gewoon langs een van die greepeace winkels gaan... :D
 
Geitenwollensokken winkels, waar over het algemeen heel lelijke vrouwen werken. Van die a-coïtusuele types. :eek2:
 
Er is een drogist bij ons in de buurt en daar werken een paar heeeeeeeeeeeeeeeele mooie meiden.

Dat is uiteraard 1 van de redenen om er te shoppen.

maar over het algemeen heeft jefro gelijk.
 
Originally posted by Jefro
Geitenwollensokken winkels, waar over het algemeen heel lelijke vrouwen werken. Van die a-coïtusuele types. :eek2:


Dan benje nog nooit in de geitenwollensokkenwinkel geweest waar ik m'n boodschappen haal :D
 
meeste van die reform winkels werken van die lekkere alto chicks :p

P.S. 1 eetlepel is ong. 10 ml
 
Originally posted by nilsjei1234


naja je krijgt er wel veel energie van he..
Ohw, DAT soort energie, LOL, now I see your point! :D Ik zit maar te denken aan dat ie nodig moet aankomen en vooral niet te veel energie moet verbruiken .. Beh. als ik dat wil dan hè ;) :thumb:
 
een fles olijfolie gaat er bij mij ook niet in hoor. BAH
 
Originally posted by Jefro
Geitenwollensokken winkels, waar over het algemeen heel lelijke vrouwen werken. Van die a-coïtusuele types. :eek2:

In Ede bij die natuurwinkel vind ik dat blondje nogal meevallen :) lekker strak in d'er vel, if you know what i mean :D
 
Originally posted by soulreaver


In Ede bij die natuurwinkel vind ik dat blondje nogal meevallen :) lekker strak in d'er vel, if you know what i mean :D

I know what you mean SR :D.
Maar ze heeft altijd van die rare jurken/kleding aan met zandalen of iets dergelijks, en ze is niet echt een sexy type. Nou hoeven vrouwen van mij niet met korte rokjes te lopen, maar ik zoek toch altijd wel iets sexy in een vrouw, en deze heeft daar weinig van. ( vind ik ).
 
Daar heb je ook weer gelijk in, ik zou er ook niet op vallen, want die manier van kleden trekt me niet en het type vrouw ook niet, maar lelijk is ze niet..
 
Originally posted by ErEf
een fles olijfolie gaat er bij mij ook niet in hoor. BAH
Tuurlijk niet .. Dacht jij dat ik het 1 sec. serieus bedoelde? ??? :D Volgens mij zou je flink aan de race raken als je het echt deed!
 
Back
Naar boven