XXL Nutrition

lijnzaad (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

achilles

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
14 feb 2003
Berichten
36
Waardering
0
op lijnzaad olie staat dat het de stofwisseling stimuleert. Maar nu heb ik al een extreem snelle stofwisseling en zou ik liever zien dat ie langzamer gaat, dan kan ik toch beter geen lijnzaadolie nemen? BVD
 
waar haal je dat spul trouwens?
 
@ achilles: ik zou het wel nemen, alleen al omdat het ook je test verhoogd

@beschuit: bij een natuurwinkel of bij de Tuinen.
 
Alles wat je eet stimuleert je stofwisseling in feite. Je lichaam verbrandt calorieen in het opname proces. Maar daarom levert het ook nog wel calorieen.
Lijnzaadolie verhoogd je stofwisseling wel iets meer dan andere vetten, maar heeft ook veel voordelen.
 
@beschuit: lijnzaad kan je in someren denk wel halen in zon natuurwinkel.

als je daar geen kan vinden moet ff naar asten gaan, daar hebben zo zon natuurwinkel (vlakbij de emmapassage).
(daar hebben ze ook dextrose btw)



succes :thumb:
 
Originally posted by burn
Alles wat je eet stimuleert je stofwisseling in feite. Je lichaam verbrandt calorieen in het opname proces. Maar daarom levert het ook nog wel calorieen.
Lijnzaadolie verhoogd je stofwisseling wel iets meer dan andere vetten, maar heeft ook veel voordelen.

en welke zijn die voordelen dan allemaal? :)
 
Bij sommige drogisterijen kan je het ook krijgen, bij ons in de stad wel... Bij de biologische en suikervrije producten die ze vaak ook verkopen.
 
ik vraag me iets af he... als het zo goed is enzo kan die smaak dan echt niet veranderd worden op de een of andere manier want het is gewoon jakkes.

en verschillen de smaken ook per merk?
 
Levertraan is nog beter.. als je van vis houdt, is het minder goor. Zo niet, dan erger, de geur blijft nogal lang aan de vingers zitten, tenzij je goed je handen wast.

Espi
 
Laatst bewerkt:
hoezo zou de geur van levertraan aan je vingers zitten??? Je neemt het toch met een eetlepel??? Ik mors daarbij niet echt op m'n hand ofzo hoor! :)
 
Back
Naar boven