XXL Nutrition

lijnzaadolie en dextrose (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Giovani

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
22 apr 2003
Berichten
8
Waardering
0
Ik ben al dagen van alles en nog wat aan het lezen hier en twee woorden komen vaker voor:

Lijnzaadolie,
Dextrose


Wat is het eigenlijk?
Waar is het voor/ wat moet het doen?

Heeft iemand er ook ervaring mee?

Greetz
 
lijnzaadolie is een omega3 vet die lichaam nodig heeft. het is uitermate goed voor je stofwisseling en tevens verhoogd het je testosteron.

dextrose is een snelle koolhydraat (suikers) voor snelle opname van bijv. whey eiwit en/of creatine.
 
In lijnzaad zit meerdere soorten omega's in , bij mij zit er omega 6, omega 3, omega 9 .
En het is voormij nieuw dat het testosteron verhogend is, weer wat geleerd vandaag
 
werkt het ook?

Krijg je er kilo's van bij, heb ik gelezen?
 
Originally posted by Giovani
werkt het ook?

Krijg je er kilo's van bij, heb ik gelezen?

dextrose is een simpele enkelvoudige suiker dus daar kom je wel van aan ja. maar daar is t niet in ons doeleinde niet voor bedoeld. dextrose(druivesuiker) zorgt voor een insulinepiek die je NA je training nodig hebt om de deuren naar je spiercellen eerder en sneller open te zetten zodat de whey daar eerder geraakt. Na training schreeuwen je spiren om energie. eerst wordt de dextrose opgenomen ivm verbruikt glycogeen waarna je whey wordt gebruikt waar t voor bedoeld is..naar je spieren te gaan voor herstel van je spierproteinen. dextrose is dus de brandstof waar je lichaam naar verlangt zodat de eiwittenniet voor die doeleinden worden gebruikt

tevens wordt dextrose gebruikt als transpotmiddel in bepaalde creatines om zodoende ook de opname van creatine te bevorderen.

lijnzaadolie bebat onv vetzuren die idd voordelen bieden op je test.gehalte dus ook indirect op je spiergroei. tevens verhoogt t de stofwisseing waardoor t het hele jaar door van nut kan zijn. bulk en cutfase.
 
Back
Naar boven