Fitness Seller

Lijnzaadolie goed voor droogtrainen ? (Cutten)

Users who are viewing this topic

Elmar

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
16 okt 2002
Waardering
1
Ik heb een vraagje ik ga binnekort al beginnen met droogtrainen en ik heb nog wat flesjes lijnzaadolie liggen maar helpt het om droger te worden of kan ik het liever laten staan?

Soulreaver

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
9 okt 2002
Waardering
0
Onverz. zijn zelfs belangrijk aandeel in een cuttingdieet, zorg ervoor dat je verbruik op een dag hoger ligt als je inname, dan zal je afbvallen.. laat 15-20% uit vetten bestaan, liefst onverzadigd uiteraard, 30-40% uit eiwit en de rest koolhydraten..

KaLe

Mommy's little monster
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
8 okt 2002
Waardering
412
Lengte
1m69
Massa
95kg
eej elmar ... tijd niet geweest hier ??

Elmar

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
16 okt 2002
Waardering
1
nou nou, maar is het goed voor droogtrainen, omdat ik vaak lees dat lijnzaadolie helpt voor een dieet.

man_of_magic

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
8 okt 2002
Waardering
4
Lengte
1m85
Massa
90kg
Vetpercentage
25%
Volgens de meeste dieet gurus helpt het de vet oxidatie te verbeteren....echter het blijven kcal dus neem het mee in je kcal inname.

(ik denk dat 2 eetlepels voor de gemiddelde sportende man voldoende is in de cut fase)

Elmar

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
16 okt 2002
Waardering
1
Originally posted by man_of_magic
Volgens de meeste dieet gurus helpt het de vet oxidatie te verbeteren....echter het blijven kcal dus neem het mee in je kcal inname.

(ik denk dat 2 eetlepels voor de gemiddelde sportende man voldoende is in de cut fase)

Ja doe ik ook 1 el 's ochtends en 1 el 's avonds

Elmar

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
16 okt 2002
Waardering
1
Originally posted by man_of_magic

Ja idd door die 2 el. ga je toch ook weer aardig wat kcal ophoog!

maar :who:

TNHC

Advanced Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
9 okt 2002
Waardering
0
Werk zeker goed. Mijn stofwisseling reageerd er ook heel hefig op. Ga er van zweten als een gek.

Elmar

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
16 okt 2002
Waardering
1
Originally posted by Zwier
Werk zeker goed. Mijn stofwisseling reageerd er ook heel hefig op. Ga er van zweten als een gek.

Zweten vind ik meestal wel jammer alleen tja als je er meer mee verbrand who cares! :D

TNHC

Advanced Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
9 okt 2002
Waardering
0
Ik vind het ook super irritant. Daarom neem ik in me bulk enkel 1 eetlepel voor ik ga slapen.

Jefro

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
9 okt 2002
Waardering
0
Probeer es een deo, Zwier!

Elmar

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
16 okt 2002
Waardering
1
Niet alle deos helpen! :spaz:

TNHC

Advanced Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
9 okt 2002
Waardering
0
Jefro heleboel mensen hebben dit probleem. Ik heb de duurste deo s gehad met antritranspiratie enzo werkt wel even maar niet lang. En het heeft gewoon iets met gewichtt training te maken want ook jongens die niet goed eten hebben er last van.

Nadat ik bijna alles keer verander had kwam ik erachter dat het van de lijnzaad kwam. Ook vrij logisch omdat vetinname zorgt dat je lichaam meer gaat verbranden en daardoor meer gaat transpireren.

TNHC

Advanced Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
9 okt 2002
Waardering
0
Jefro heleboel mensen hebben dit probleem. Ik heb de duurste deo s gehad met antritranspiratie enzo werkt wel even maar niet lang. En het heeft gewoon iets met gewichtt training te maken want ook jongens die niet goed eten hebben er last van.

Nadat ik bijna alles keer verander had kwam ik erachter dat het van de lijnzaad kwam. Ook vrij logisch omdat vetinname zorgt dat je lichaam meer gaat verbranden en daardoor meer gaat transpireren.

burn

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
22 okt 2002
Waardering
17
Originally posted by Zwier

Toch vind ik het niet zo logisch. Natuurlijk zal je stofwisseling worden verhoogt door lijnzaadolie, maar dit gebeurt bij elk voedingsmiddel. Daarbij hebben juist vetten de minst thermogenische werking.

Elmar

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
16 okt 2002
Waardering
1
Zonder lijnzaad heb ik al al heel snel last van transperatie! :(

Bovenaan