- Waardering
- 1
Ik heb een vraagje ik ga binnekort al beginnen met droogtrainen en ik heb nog wat flesjes lijnzaadolie liggen maar helpt het om droger te worden of kan ik het liever laten staan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg de onderstaande video om te zien hoe u onze site als webapp op uw startscherm installeert.
Note: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site via de ingebouwde Safari-browser.
Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame
Veel plezier! 💪🏋♂️
Volg het forum via Google Nieuws
Originally posted by man_of_magic
Volgens de meeste dieet gurus helpt het de vet oxidatie te verbeteren....echter het blijven kcal dus neem het mee in je kcal inname.
(ik denk dat 2 eetlepels voor de gemiddelde sportende man voldoende is in de cut fase)
Originally posted by man_of_magic
Volgens de meeste dieet gurus helpt het de vet oxidatie te verbeteren....echter het blijven kcal dus neem het mee in je kcal inname.
(ik denk dat 2 eetlepels voor de gemiddelde sportende man voldoende is in de cut fase)
Originally posted by Zwier
Werk zeker goed. Mijn stofwisseling reageerd er ook heel hefig op. Ga er van zweten als een gek.
Toch vind ik het niet zo logisch. Natuurlijk zal je stofwisseling worden verhoogt door lijnzaadolie, maar dit gebeurt bij elk voedingsmiddel. Daarbij hebben juist vetten de minst thermogenische werking.Originally posted by Zwier
Nadat ik bijna alles keer verander had kwam ik erachter dat het van de lijnzaad kwam. Ook vrij logisch omdat vetinname zorgt dat je lichaam meer gaat verbranden en daardoor meer gaat transpireren.