XXL Nutrition

Lijnzaadolie goed voor droogtrainen ? (Cutten) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Elmar

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2002
Berichten
1.493
Waardering
1
Ik heb een vraagje ik ga binnekort al beginnen met droogtrainen en ik heb nog wat flesjes lijnzaadolie liggen maar helpt het om droger te worden of kan ik het liever laten staan?
 
Onverz. zijn zelfs belangrijk aandeel in een cuttingdieet, zorg ervoor dat je verbruik op een dag hoger ligt als je inname, dan zal je afbvallen.. laat 15-20% uit vetten bestaan, liefst onverzadigd uiteraard, 30-40% uit eiwit en de rest koolhydraten..
 
eej elmar ... tijd niet geweest hier ??
 
nou nou, maar is het goed voor droogtrainen, omdat ik vaak lees dat lijnzaadolie helpt voor een dieet.
 
Volgens de meeste dieet gurus helpt het de vet oxidatie te verbeteren....echter het blijven kcal dus neem het mee in je kcal inname.

(ik denk dat 2 eetlepels voor de gemiddelde sportende man voldoende is in de cut fase)
 
Originally posted by man_of_magic
Volgens de meeste dieet gurus helpt het de vet oxidatie te verbeteren....echter het blijven kcal dus neem het mee in je kcal inname.

(ik denk dat 2 eetlepels voor de gemiddelde sportende man voldoende is in de cut fase)

Ja doe ik ook 1 el 's ochtends en 1 el 's avonds
 
Originally posted by man_of_magic
Volgens de meeste dieet gurus helpt het de vet oxidatie te verbeteren....echter het blijven kcal dus neem het mee in je kcal inname.

(ik denk dat 2 eetlepels voor de gemiddelde sportende man voldoende is in de cut fase)

Ja idd door die 2 el. ga je toch ook weer aardig wat kcal ophoog!

maar :who:
 
Werk zeker goed. Mijn stofwisseling reageerd er ook heel hefig op. Ga er van zweten als een gek.
 
Originally posted by Zwier
Werk zeker goed. Mijn stofwisseling reageerd er ook heel hefig op. Ga er van zweten als een gek.

Zweten vind ik meestal wel jammer alleen tja als je er meer mee verbrand who cares! :D
 
Ik vind het ook super irritant. Daarom neem ik in me bulk enkel 1 eetlepel voor ik ga slapen.
 
Probeer es een deo, Zwier!
 
Niet alle deos helpen! :spaz:
 
Jefro heleboel mensen hebben dit probleem. Ik heb de duurste deo s gehad met antritranspiratie enzo werkt wel even maar niet lang. En het heeft gewoon iets met gewichtt training te maken want ook jongens die niet goed eten hebben er last van.

Nadat ik bijna alles keer verander had kwam ik erachter dat het van de lijnzaad kwam. Ook vrij logisch omdat vetinname zorgt dat je lichaam meer gaat verbranden en daardoor meer gaat transpireren.
 
Jefro heleboel mensen hebben dit probleem. Ik heb de duurste deo s gehad met antritranspiratie enzo werkt wel even maar niet lang. En het heeft gewoon iets met gewichtt training te maken want ook jongens die niet goed eten hebben er last van.

Nadat ik bijna alles keer verander had kwam ik erachter dat het van de lijnzaad kwam. Ook vrij logisch omdat vetinname zorgt dat je lichaam meer gaat verbranden en daardoor meer gaat transpireren.
 
Originally posted by Zwier

Nadat ik bijna alles keer verander had kwam ik erachter dat het van de lijnzaad kwam. Ook vrij logisch omdat vetinname zorgt dat je lichaam meer gaat verbranden en daardoor meer gaat transpireren.
Toch vind ik het niet zo logisch. Natuurlijk zal je stofwisseling worden verhoogt door lijnzaadolie, maar dit gebeurt bij elk voedingsmiddel. Daarbij hebben juist vetten de minst thermogenische werking.
 
Zonder lijnzaad heb ik al al heel snel last van transperatie! :(
 
Back
Naar boven