MuscleMeat

LIJNZAADOLIE waar te koop (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tommyboy

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
18 mrt 2004
Berichten
4.757
Waardering
83
Lengte
1m79
Massa
88kg
Vetpercentage
13%
Ik kom nooit in de supermarkt maar mijn mammie zegt dat ze dat nooit gezien heb enzo .. en ze zegt: moet je dat niet op je lijf smeren. ik zeg: nee dat moet ik in me shake pleuren. oh oh oh ja je doet maar jongen zei ze.
dus de stupid question: waar koop ik die stuff :cool:
 
bij de natuurwinkel

staat ook wel eens als flaxseedoil te koop.

en niet in je shake gooien, maar zo hoppa, eetlepeltje achterover gooien twee keer per dag en spoelen met water of melk.
 
jullie zullen onderhand wel denken komt peoples ook weer aan met zijn domme k*tvragen maar goed.

Waar dient Lijnzaadolie voor? :o
 
jo builder B bedankt eej. ga vanmiddag als ik nog tijd heb even langs DE TUINEN.
 
dat weet ik ook niet maar het moet :p ;) ;) :p :D
ik denk gezonde vetten. (momenteel eet ik voor een leuk bfje maar heb geen enkele groei door tekort aan vet denk ik )
 
hahaha, tja het voor mij ook een raadsel....
 
nee dat moet het zijn peoples maar ik zit te wachten tot iemand het komt verbeteren maar het is rustig nu :cool:
 
Het is idd ter aanvulling van je vetten. Lijnzaadolie bestaat voor een groot deel uit meervoudig onverzadigde vetzuren...oftwel omega-3 vetten. Dit zijn essentiele, gezonde vetten. Vet is o.a. goed voor de hormoonhuishouding.
Das dus de reden dat een te laag vetpercentage spiergroei niet bevordert.
Verder heeft lijnzaadolie ook een laxerende werking...poepen gaat dus makkelijker...en das handig...zeker in de bulk! :p

Succes ermee dus!
 
Laatst bewerkt:
qwert55 zei:
Het is idd ter aanvulling van je vetten. Lijnzaadolie bestaat voor een groot deel uit meervoudig onverzadigde vetzuren...oftwel omega-3 vetten. Dit zijn essentiele, gezonde vetten. Vet is o.a. goed voor de hormoonhuishouding.
Das dus de reden dat een te laag vetpercentage spiergroei niet bevordert.
Verder heeft lijnzaadolie ook een laxerende werking...poepen gaat dus makkelijker...en das handig...zeker in de bulk! :p

Succes ermee dus!


ik moet even lachen want toen ik 19 was en begon met trainen dacht ik nog : ik mag niet schijten want dan heb ik voor niks gegeten ??? :p
 
Kijk hier hebben we wat aan!! Thnx voor de uitleg!! het is gelijk een stuk duidelijker!! :)
 
elke goede reform zaak heeft het wel op voorraad naast bb'ers zijn er maar weinig mensen die het kopen..op de markt stan er bij ons ook kraampjes waar je het kan kopen..of beste jongen, je doet het helemaal zelf..koop een zak lijnzaad (niet duur) en malen die handel!
 
Tommyboy zei:
ik moet even lachen want toen ik 19 was en begon met trainen dacht ik nog : ik mag niet schijten want dan heb ik voor niks gegeten ??? :p

Hahaha...kerel! Dat meen je niet?!! :p

Das wel het geval bij kotsen! Als je het mij vraagt!
 
Back
Naar boven