AndroidHealthClinic

lijnzaadolie, wat voor een voordeel haal jij eruit ?

Bezoekers in dit topic

LangeMan

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
4 aug 2003
Berichten
7.426
Waardering
24
Lengte
1m98
Massa
127kg
Vetpercentage
15%
ik merk dat lijnzaadolie een geweldig effect heeft op me spijsvertering,
vooral nu ik net gestopt ben met blowen.

mijn eetlust is veel beter sinds ik het gebruik
normaal als ik stop met blowen ben ik een week lang misselijk en eet
ik niks , maar ik eet na 2 dagen niet te blowen als een normaal mens
keb alleen niet veel honger, maar gelukkig niet meer misselijk na een maaltijd

verder ondervind ik dat ik minder depressief ben wanneer ik lijnzaadolie gebruik

dus mijn voordelen uit lijnzaadolie :
-betere spijsvertering/eetlust
-beter humeur

wat zijn jouw voordelen ?
 
Ik neem het voor de goede vetten. Merk verder geen directe voor of nadelen..
 
Ik neem geen lijnzaadolie maar visolie maar we geven wel lijnzaadolie aan onze paarden voor een glanzende huid. Het is zeker al goed voor je huid en het gaat idd lekker vlot op de plee.
 
mijn huid is net zo glanzend als de paarden van anak
 
Ik merk dat ik in de winter minder last heb van kapotte (gesprongen) lippen en weet bijna zeker dat dit door de lijnzaadolie komt.
 
het werkt vooral voordelig in de cut. Ik moet zwaar kotsen van die zooi.....ik heb van alles geprobeerd, het is niet anders..... :mad:
 
ramonovietsj zei:
het werkt vooral voordelig in de cut. Ik moet zwaar kotsen van die zooi.....ik heb van alles geprobeerd, het is niet anders..... :mad:
Doe het gewoon met een lepel, 1 slok even afzien en meteen doorspoelen met een heel glas water. De korte pijn.
 
Waar kun je het goedkoop krijgen eigenlijk?
 
Zelda zei:
Waar kun je het goedkoop krijgen eigenlijk?

Ik koop het bij de tuinen. 2,49 per flesje.
 
TongPo zei:
Ik merk dat ik in de winter minder last heb van kapotte (gesprongen) lippen en weet bijna zeker dat dit door de lijnzaadolie komt.

yep, ditto. Dat was mij inderdaad ook opgevallen toen ik het een poosje achterwege had gelaten... meteen gebarsten lipen en toen ik weer begon met inname was het snel voorbij. Alleen daarom al.
 
Ik neem het al heel lang, dus ik zou niet weten wat voor voordeel ik eruit haal :D Misschien ook wel dat m'n kak er wat makkelijker uitglijd:D
 
Santoz zei:
Doe het gewoon met een lepel, 1 slok even afzien en meteen doorspoelen met een heel glas water. De korte pijn.

zo doe ik het ook altijd, werkt het makkelijkste

Ik merk alleen dat, zelfs met het zelfde merk, de smaak erg kan verschillen
per flesje. keb er nu een open die echt super smerig is
maar ja, ik haal er veel voordeel uit

ik hoop dat ik, net als TongPo, zachtere lippen zal krijgen
want die zijn nu al een dik half jaar naar de klote
het zal wel weer door het blowen komen :(

ben nu in dat hotelletje in mierlo, nu de derde dag gestopt :D
 
Als de smaak super smerig is is de olie waarschijnlijk oud en ranzig geworden. Het zou het beste zijn als de flesjes ook in de winkel donker en koel bewaard werden, maar helaas. Koop niet te veel in het voren.

Ik drink het trouwens direct uit de fles. Naspoelen met water kan ervoor zorgen dat de olie in je maag bovenop het water komt te liggen zodat het sneller opboert. Beter is het vlak voor je ontbijt te nemen, door die halve kilo yoghurt en muesli komt echt niks meer doorheen (zelfs levertraan niet).
 
@ Jay: succes dude!

ik hoop dat het idd voor gebarsten lippen helpt. K heb hier eigenlijk met name in de zomer last van ('gezegend' met een stel wat vollere lippen: drogen snel uit: pats tijdens het eten en je brood kleurt rood)
K gebruik nu eindelijk lippenbalsem (purol) en die werkt ook erg goed.
 
ik merk het vooral in kracht als ik een tijdje geen (goede) vetten genomen heb
 
ik neem lijzaadolie 1000mg van de tuinen en omega 3 visolie 1000mg van de tuinen.
het grootste verschil zit in mijn ontlastingspatroon: voorheen 1 maal per dag heden 4 maal per dag komt mede door hoger kcal intake.

Nadeel van lijnzaadolie is voor mij dus grote uitgave toiletpapier;)
 
anak zei:
Ik neem geen lijnzaadolie maar visolie maar we geven wel lijnzaadolie aan onze paarden voor een glanzende huid. Het is zeker al goed voor je huid en het gaat idd lekker vlot op de plee.

je bedoelt glanzende vacht?

als je huid ervan gaat glanzen, dan is het volgens mij vloeibare radioactieve olie... :D
 
Jay Impol zei:
zo doe ik het ook altijd, werkt het makkelijkste

Ik merk alleen dat, zelfs met het zelfde merk, de smaak erg kan verschillen
per flesje. keb er nu een open die echt super smerig is

Ja inderdaad, maar staat er bij mij ook uitdrukkelijk op "kan afhankelijk van de oogst van smaak verschillen"
 
marz01 zei:
ik neem lijzaadolie 1000mg van de tuinen en omega 3 visolie 1000mg van de tuinen.
het grootste verschil zit in mijn ontlastingspatroon: voorheen 1 maal per dag heden 4 maal per dag komt mede door hoger kcal intake.

Nadeel van lijnzaadolie is voor mij dus grote uitgave toiletpapier;)

lol :P

gewoon opsparen tot je een lange drol uitkakt :D:D
 
Back
Naar boven