AndroidHealthClinic

lijnzaadolie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ZoutZak

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
9.198
Waardering
50
Lengte
2m
Massa
110kg
ik vroeg me af of er niet een aangemare manier is om lijnzaadolie binnen te krijgen dan zomaar een eetlepel te nemen, want ik kots deze vaak gelijk weer uit. en aangezien de smaak ook et wensen overlaat vroeg ik me af of er een slimmere manier is om dit binnen te krijgen. misschien met een beetje brood?
wat doen jullie hiermee, of krijgen jullie het wel allemaal makkelijk weg?

mvg, michel
 
Ik heb het nooit met een lepel geprobeerd, en ben het ook niet van plan ook :D
Ik gooi sochtends altijd een eetlepel lijnzaadolie door mijn whey shake en bij het avondeten 2 eetlepels door mijn normale shake en voor het slapen gaan nog een eetlepel door mijn brinta. En ik vind het allemaal wel te doen, op 1 of andere manier proef je er door een whey shake bijna helemaal niks meer van, bij een normale shake en brinta proef je het een klein beetje, maar dat is sowieso al niet al te lekker :)
 
Ik mik het in een glas melk, even roeren, in 1x opdrinken en glas water erachteraan... goed te doen..
 
thx,
zal et eens door mn shake proberen
 
Laatst bewerkt:
Hmmm, ik hoor ook wel eens van mensen die het op brood smeren. Het is maar een idee... Zelf neem ik gewoon een lepel, geen probleem.
 
Wat ik altijd doe is je neus af sluiten. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel, dat je dus alleen nog door je mond kunt ademen. Zo proef je dus niets, het is hetzelfde als je neus dicht knijpen, maar dan praktischer. Vervolgens giet ik na 3 eetlepels lijnzaadolie en 1 eetlepel tarwekiemolie een grote beker optimel limoen achteraan. Op de een of andere manier haalt dat de smaak vrijwel helemaal weg, zal wel iets met de zuurte en sterke smaak te maken hebben van die limoendrink. Succes ermee..

P.s. olie op m'n brood lijkt me geen geslaagd plan [Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Originally posted by zoutzak
ik vroeg me af of er niet een aangemare manier is om lijnzaadolie binnen te krijgen dan zomaar een eetlepel te nemen, want ik kots deze vaak gelijk weer uit. en aangezien de smaak ook et wensen overlaat vroeg ik me af of er een slimmere manier is om dit binnen te krijgen. misschien met een beetje brood?
wat doen jullie hiermee, of krijgen jullie het wel allemaal makkelijk weg?

mvg, michel

He he nog iemand die het niet te vreten vindt. Eerlijk gezegd was ik blij dat ik de afgelopen dagen geen olie mee kon nemen.. en zo fanatiek als wateengedoe2 ben ik niet.. die wil zelfs een flaconnetje mee nemen naar het werk. Maar ik dwaal af.
Wat we er op hebben gevonden is het volgende.
- koud bewaren, dan zit er minder smaak aan
- inderdaad neus dichtknijpen
- er een beetje puike salade-olijfolie door doen
Deze drie dingen moeten het oplossen.
- erna meteen wat eten, zoals kwark of een maaltijd

Water nadrinken is niet genoeg.. zal die tip van iets heel zuurs zoals citroensap eens meenemen.
 
Ik heb er geen moeite mee, ja ik neem vaak een glas water erna.
Ik neem gelijk twee eetlepels en doorslikken maar.
De eieren zijn ook minder lekker geworden na zoveel ervan te hebben gegeten maar zijn toch een goede voedingsbron.
Dus gewoon innemen, met mixen ben je nog langer met die smaak bezig.
 
samen met sinasappelsap paar sloken eetlepel erin en spoelen maar :D
 
1 woord het is goor... net weer een lepel naar binnen gemikt, maar voortaan ga ik het met de tips hierboven doen..

Damn ik zat gewoon in een vicieuze kotsneiging cirkelgebeuren ;)
is dit nou wat ze bedoelden vroeger dat Levertraan zo goor was?
want dan snap ik ze wel allemaal :)
 
Het is smerig in je kwark, heb het net geprobeerd.
Liever in een hap weg slikken en een daarna snel wegspoelen met water.
 
mijn conclusie is dat je gewoon niet moet zeiken, maar slikken die troep. des te sneller ben je er van af. en wegspoelen. kom op zeg, als bber moet je niet zeiken om een vies smaakje, tog?
(al begon ik er over :rolleyes: )
anyway zo'n groot probleem is het niet.

later,
michel
 
Originally posted by zoutzak
mijn conclusie is dat je gewoon niet moet zeiken, maar slikken die troep. des te sneller ben je er van af. en wegspoelen. kom op zeg, als bber moet je niet zeiken om een vies smaakje, tog?
(al begon ik er over :rolleyes: )
anyway zo'n groot probleem is het niet.

later,
michel


maak eens een foto van het moment dat je een eetlepel doorslikt en een erna waneer je normaal spoelt dat zullen hele leuke foto`s worden :D
 
hehe goed idee, zal er eens over nadenken :D
 
ik mix het ook altijd met mijn shake mee (ochtend + avond) anders is het niet echt lekker :barf: maar in de shake proef je het niet eens.
 
Re: Re: lijnzaadolie

Originally posted by Esperantisto
en zo fanatiek als wateengedoe2 ben ik niet.. die wil zelfs een flaconnetje mee nemen naar het werk.
Haha, ik heb nu een flesje op het werk in de koelkast staan :D En ik ben al zo gewend aan de smaak dat ik er niet eens direct een lepel van iets anders achteraan hoef te gooien. Maar doe ik meestal toch wel voor mijn welbevinden hoor :) Kotsneigingen krijg ik er echter niet van.

Wat Esperantisto zegt, over die andere olie erbij, dat werkt goed. Ik heb het wel eens gemengd met olijfolie (ook koudgeperste, 1:1) op, en dat was veel beter te doen. Olijfolie is niet vies (vind ik), ook niet puur van een lepel. Water drinken helpt alleen averechts, omdat het daarop gaat drijven.
 
Originally posted by Nofinger
ik mix het ook altijd met mijn shake mee (ochtend + avond) anders is het niet echt lekker :barf: maar in de shake proef je het niet eens.
nou....
de smaak van mijn shake was gelijk verdoet door 1 eetlepel!
wat olie op brood doen schijnt ook wel beter te zijn, maar ik neem voorlasnog maar de lepel.
 
ik vind 't eigenlijk nog best lekker... :D
heeft een beetje een overdreven sesamzaad-smaak...
hmmm... zal wel aan mij liggen, ben nou eenmaal GEK in me hoofd.. :D
 
Originally posted by zoutzak

nou....
de smaak van mijn shake was gelijk verdoet door 1 eetlepel!

Ik heb er geen problemen mee in mijn shake en ik doe er meer in dan 1 eetlepel, ik gooi het van uit de fles op de gok in de shake mixen en :thumb:
 
Ik heb er geen problemen mee in mijn shake en ik doe er meer in dan 1 eetlepel, ik gooi het van uit de fles op de gok in de shake mixen en :thumb:
dat is mooi, maar omdat die proteine van mij helemaal geen smaakstoffen oid bevat (behalve die ranzige pure eiwit smaak) krijg ik gelijk een lijnzaadolie-shake:barf:
 
Back
Naar boven