XXL Nutrition

lijnzaadolie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ps zoutzak heb je al patent gevragen op je lijnzaadolie shake of staat die nog vrij :D
 
Originally posted by avg
ps zoutzak heb je al patent gevragen op je lijnzaadolie shake of staat die nog vrij :D
whaha,
nee hij staat NU nog vrij :thumbup:
 
Ik heb weer een nieuw flesje gekocht van het merk unr van het reformhuis. Deze smaakt toch wat minder vies, dit kan ook zijn omdat ie wat verser is
 
Nou ik heb net een flesje gekregen van Pump, maar ik vind de smaak reuze meevallen hoor! Het smaakt een beetje naar koud geworden thee:D

Ik heb wel die gele, misschien dat iets scheelt...
 
Ik doe nu een eetlepel lijnzaadolie in een glas melk en het valt reuze mee...
 
de lijnzaadolie in de koelkast bewaren scheelt al een hoop.
gewoon neus dicht knijpen, slok nemen, en wegspoelen met andere drank.
 
Mixen met een weightgainer vind ik de beste methode, en die mag natuurlijk home made zijn.
Proef je absoluut niets van.
 
Ja ik vind het raar dat je het soms helemaal niet meer proeft, sochtens gooi ik het door mijn wheyshake en dat proef ik totaal niet, en smiddags gooi ik het door een normale shake en dan ga ik gekke bekken trekken :)
 
'k Denk dat je smaakpapillen 's ochtends nog niet wakker zijn geworden.. ik moet me soms dwingen niet te lang te wachten met het innemen van die soeplepel ochtendlijnzaadolie. Daarna slik ik op ma-wo-vr-za niets meer maar ga gelijk naar de sportschool. (Cardio op de nuchtere maag). Anders gaat er of een weidrankje achterna OF ik bak een paar eieren. Ik wacht tegenwoordig wel tot ik weer terug ben met het slikken van vitaminen e.d. Als ik alleen olie gegeten heb en er vitaminen achteraan gooi, dan krijg ik pijn in mijn maag.. van sommigen wordt ook expliciet gezegd om ze bij de maaltijd in te nemen.. vandaar (in meenemen heb ik geen zin, kan eigenlijk wel, ik doe altijd de voorraad voor 1 week in 1 potje)
 
vitamines moet je ook bij een maaltijd nemen anders neem je het niet goed op.
 
Whahahahaa,
tijdje weggeweest hier, toch leuk om te lezen dat die lijnzaad olie de gemoederen nog steeds erg bezig houdt.
Ik drink het gewoon uit de fles, als ik het op een eetlepel doe, is het juist die eetlepel in me mond die het zo smerig maakt en me kok neigingen bezorgd.
Zal wel een levertraan trauma zijn uit m'n jeugd. :D
 
Originally posted by f*cking ecto
vitamines moet je ook bij een maaltijd nemen anders neem je het niet goed op.
Klopt .. Als ik bij het cutten ga cardio'en op de lege maag, neem ik toch altijd een lepel lijnzaadolie voor mijn vetoplosbare vitamines. Wateroplosbaar spul gaat wel met water je bloed in.
 
Originally posted by f*cking ecto
vitamines moet je ook bij een maaltijd nemen anders neem je het niet goed op.

Klopt...maar dat opname verhaal geldt alleen voor de vetoplosbare vits...
 
Kan iemand me vertellen of er ook een soort van olie is die de zelfde eigenschappen heeft als lijnzaadolie, want ik kan hier nergens lijnzaadolie vinden. Ze hebben wel gewoon lijnzaad ,maar daar heb je zeker niks aan , of wel?
 
Originally posted by BolleBooloo
Kan iemand me vertellen of er ook een soort van olie is die de zelfde eigenschappen heeft als lijnzaadolie, want ik kan hier nergens lijnzaadolie vinden. Ze hebben wel gewoon lijnzaad ,maar daar heb je zeker niks aan , of wel?


Idd, dat zijn gestampte zaadjes.
Die zijn wel goed voor je darm flora, maar het Omega 3 vet wordt nauwelijks opgenomen.
Gewoon olie zuipe dus, de meeste reform huizen hebben het wel. Goed zoeken en gij zult vinden.
 
Originally posted by BolleBooloo
Kan iemand me vertellen of er ook een soort van olie is die de zelfde eigenschappen heeft als lijnzaadolie, want ik kan hier nergens lijnzaadolie vinden. Ze hebben wel gewoon lijnzaad ,maar daar heb je zeker niks aan , of wel?


Visolie in capsules bij het Kruidvat ....
 
Prof Drs !

Ok Ok ik heb me nu inderdaad wat meer in de voeding verdiept en ben nu een geleerde Prof Drs in de voeding :haha: Het is in ieder geval allemaal zeer ingewikkeld wil je de juiste balans vinden die voor jezelf goed is, elk mens is natuurlijk toch anders.
Maar goed al doende leert men zeggen ze wel eens :D Ik ben er inmiddels ook al achter dat ik niet ineens alles van mn voedingslijst moet gaan schrappen want dan hou ik het niet vol :mad: Ik ben met een Ketodieet bezig en dat is best wel vol te houden Ik ben inmiddels ook al 3 kilo afgevallen en daar ben ik blij mee. Het is een kwestie van doorzettingsvermogen hebben.
Ik ga nog wel elke dag trainen en doe 3 keer in de week cardio :sob: dat is best zwaar maar als er resulaat is dan ben ik nog meer gemotiveerd om door te gaan, en dat is natuurlijk de bedoeling! Nog 17 Kilo te gaan :grin: dus dat duurt nog wel even. Maar dat komt best wel goed dat weet ik zeker!
Deze forum is echt een goede bron van informatie en dat is wel goed! Mensen allemaal bedankt :clap: keep on going strong!
 
Originally posted by BolleBooloo
Kan iemand me vertellen of er ook een soort van olie is die de zelfde eigenschappen heeft als lijnzaadolie, want ik kan hier nergens lijnzaadolie vinden. Ze hebben wel gewoon lijnzaad ,maar daar heb je zeker niks aan , of wel?

Mocht je het echt echt echt nergens kunnen krijgen wil ik het wel voor je opsturen. Die flesjes kosten hier bij de tuinen €2,50, maar goed het is natuurlijk niet echt handig ivm verzendkosten enzo.
 
Re: Prof Drs !

Ik ben met een Ketodieet bezig en dat is best wel vol te houden Ik ben inmiddels ook al 3 kilo afgevallen en daar ben ik blij mee. Het is een kwestie van doorzettingsvermogen hebben.
Ik ga nog wel elke dag trainen en doe 3 keer in de week cardio :sob: dat is best zwaar maar als er resulaat is dan ben ik nog meer gemotiveerd om door te gaan, en dat is natuurlijk de bedoeling! Nog 17 Kilo te gaan :grin: dus dat duurt nog wel even. Maar dat komt best wel goed dat weet ik zeker! [/B]


Hey Bolleboolo,

Veel succes met je Keto-dieet en volhouden he!
Je komt er wel, hehe

Groetjes van Dutchgirl en de rest
 
Back
Naar boven