XXL Nutrition

Lijnzaadolie... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zal het dan eens met melk proberen weg te spoelen, ben ik hopelijk ook van die boeren af. ;)
 
Originally posted by soulreaver


In feite is er geen beter, het is appels en peren vergelijken.. beter is beide nemen..

Appels en peren..?? Nee hoor, het zijn beide oliën en PUFA's.
 
Ik heb nu capsules met lijnzaadolie en visolie van the vitaminstore.
Had eerst ook lijnzaadolie en vond het niet echt vies.
Maar dit is veel handiger met werk en zo, maar is het ook net zo goed??

Heb ff de inhoud van hun website gehaald:
Ingrediënten


Samenstelling per capsule: Borage Olie (koud geperst), (Borago Officinalis) 400mg, Lijnzaadolie (Linum Usitatissimum) 400mg, Diepzeevisolie 400mg, Welke gezamenlijk bevatten: Alfa Linolzuur (Omega-3 uit lijnzaad) 226mg, Cis-Linolzuur (Omega-6 uit lijnzaad- en borage-olie) 210mg, Docosalexaenoïdezuur (DHA) (Omega-3 uit visolie) 46mg, Eicosapentaenoïde zuur (EPA) (Omega-3 uit visolie) 69mg, Gamma-Linolzuur (GLA)(Omega-6 uit Borage-olie) 82mg, Oleïnezuur (Omega-9 uit lijnzaad- en borage-olie) 204mg, Borage olie, lijnzaadolie, diepzeevisolie, gelatine, glycerine en water. Vrij van suiker, gist, zout, geur-, kleur- of smaakstoffen
 
Is wel goed, maar heeeeel weinig. Kant-en-klare olie is goedkoper en je kunt meer tegelijk slikken..

Espi, die zich niet zo lekker voelt en geen zin had gebakken sprinkhanen te gaan proeven.
 
Vraagjes

Waar kan je lijnzaadolie kopen?
=2x per dag (bij ontbijt en voor 't slapen gaan) goed?

:)
 
Originally posted by MrJ
Vraagjes

Waar kan je lijnzaadolie kopen?
=2x per dag (bij ontbijt en voor 't slapen gaan) goed?

:)

Reformzaken en hoeveel je neemt ligt aan de rest van je dieet. Je moet de kcal. die het levert wel meerekenen bij het totaal.
 
probeer deze olie eens van omega&more... perfect balance genaamd.
hierin zitten meerdere soorten olie verwerkt .
ik vind de smaak tov lijnzaadolie een stuk beter .
lees onderstaande bijvoegsel maar eens door

http://www.wnp.nl/omeganmore.htm
 
Originally posted by johan b
probeer deze olie eens van omega&more... perfect balance genaamd.
hierin zitten meerdere soorten olie verwerkt .
ik vind de smaak tov lijnzaadolie een stuk beter .
lees onderstaande bijvoegsel maar eens door

http://www.wnp.nl/omeganmore.htm

Omega 6 krijg je al genoeg binnen d.m.v. je voeding, je kunt beter gewoon lijnzaadolie nemen.
 
beetje oud hier.......
Ik heb nog een pot heel lijnzaad, weet iemand hoeveel je daarvan moet nemen tegenover lijnzaadOLIE om dezelfde hoeveelheid omega 3 binnen te krijgen?
 
Back
Naar boven