MuscleMeat

lijnzaadolie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nicolazio

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
15 jun 2005
Berichten
92
Waardering
0
Heb zojuist lijnzaadolie gekocht , maar weet niet de juiste dosering en de tijdstippen waarop ik het best neem , ik vermoed 3 eetlepels per dag (1 smorgens,1 smiddags,1 savonds) klopt dat ? dank
 
k neem zelf 2 eetlepels per dag, 's ochtends en 's avonds.
 
ik neem smorgens 1 eetlepel
 
ff een vraagje , waar is lijnzaadolie goed voor , wat voor werking heeft het ?
 
Zorgt ervoor dat je veel onverzadigde vet zuren binnenkrijgt, welke goed voor je zijn en je vetgehalte omlaag halen
 
Oké bedankt voor de info! Ik dacht altijd dat je dat ook kon gebruiken tijdens het bulken, maar ik heb al een redelijk laag vetpercentage!
 
Je lichaam heeft vetzuren nodig onverzadigde uiteraard, verzadigde ook wel mits in kleine hoeveelheid dit is weer om je testosteron gehalte omhoog te halen welke weer in krachttoename kan blijken
 
Dus wel te gebruiken bij de bulk omdat als het je testo omhoog brengt je ook meer kracht en spiermassa hebt?!
 
In de bulk gebruik ik het zeker weten
 
Ik heb zo´n potje gehaald bij "de Tuinen".
Dit zijn capsules en die moet je met water innemen. (2x per dag, potje van 60 stuks dus 30 dagen)
 
Ik weeg 75 kg(bodyfat 7%) en ben 1.85m lang, zou ik dit dan ook kunnen gebruiken? en wat kost ongeveer zo'n potje?
 
frankeb zei:
Ik weeg 75 kg(bodyfat 7%) en ben 1.85m lang, zou ik dit dan ook kunnen gebruiken? en wat kost ongeveer zo'n potje?

hehe jij MOET het gebruiken ;)

ik koop hetvoor 2,55 per flesje lijnzaadolie
caps zijn (veel) duurder geloof ik
 
Peoples zei:
Ik heb zo´n potje gehaald bij "de Tuinen".
Dit zijn capsules en die moet je met water innemen. (2x per dag, potje van 60 stuks dus 30 dagen)


Hoeveel pillen moet je wel niet innemen voordat je dezelfde hoeveelheid als een eetlepel binnen hebt? Is volgens mij erg duur op die manier. Bij de tuinen kan je ook gewoon de vloeibare versie kopen.
 
builderB zei:
hehe jij MOET het gebruiken ;)

ik koop hetvoor 2,55 per flesje lijnzaadolie
caps zijn (veel) duurder geloof ik

Waarom MOET ik het gebruiken want ik ben nu bezig met creatine en weightgainer(Mammoth 2500) ??
Waar koop je jouw lijnzaadolie? want als ik het lees lijkt het me wel interessant! Maar heeft het voor mij veel toegevoegde waarde als ik 3 x per week train?
 
denysis zei:
Hoeveel pillen moet je wel niet innemen voordat je dezelfde hoeveelheid als een eetlepel binnen hebt? Is volgens mij erg duur op die manier. Bij de tuinen kan je ook gewoon de vloeibare versie kopen.

Betaalde voor pot met 60 caps € 4,99 en er staat geloof ik op de pot 1000ml.
Ben nu niet thuis dus zou het nog even moet nakijken. Maar denk dat de verhoudingen met caps vaak wel gecontroleerder zijn dan met een eetlepel.
En ik vind het wel makkelijk, gewoon glasje water erbij en slikken maar!!
 
Ikzelf houd het op 2 eetlepels per dag, neem ze dan allebei tijdens mijn ontbijt: 250ml melk, 60 gram Brinta, 1 schep whey en dan 2 eetlepels erdoorheen gemengt, dan proef je die vieze smaak ervan ook niet ;)
 
Ik zie op perfectbody OMEGA 3-6-9 met deze samenstelling:

Voedingswaarde:
Per softgel (1200mg)
Calorieen 12,5 Kcal
- uit vet 10 Kcal
Totaal vet 1200 mg
- verzadigd vet < 250 mg
- meervoudige onverzadigd vet 700 mg
- enkelvoudig onverzadigd vet 295 mg
Cholesterol 0 mg
Totaal aantal koolhydraten < 250 mg
Eiwit 280 mg
Omega-3 vetzuren 345 mg
Omega-6 vetzuren 300 mg
Omega-9 vetzuren 210 mg
Overige vetzuren (o.a. verzadigde vetten, phospholipeds) 345 mg

Samenstelling:
Per softgel (1200mg)
Vitamin E (d-alpha Tocopherol) 10 mg
Borage olie (Zaden) 400 mg
Vis Olie 400 mg
Organische lijnzaad olie (Zaden) 400 mg

Is dit een goede samenstelling?
 
Jawel alleen duur ;)
 
frankeb zei:
Waarom MOET ik het gebruiken want ik ben nu bezig met creatine en weightgainer(Mammoth 2500) ??
Waar koop je jouw lijnzaadolie? want als ik het lees lijkt het me wel interessant! Maar heeft het voor mij veel toegevoegde waarde als ik 3 x per week train?

Het is IMO geen supplement maar hoort gewoon bij de basis. Vandaar dat het een must is ;)
 
Ja opzich valt het mee met duur, want er zit wel alles in...
Ik zag ook dat lijnzaadolie prostaatkanker als gevolg heeft , klopt dat?
 
Back
Naar boven