MuscleMeat

Lijnzaadolie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik heb vrijdag lijnzaadolie bij reformzaak Erica gekocht (deze winkel is ook op een groot aantal NS-stations aanwezig) voor EURO 2,35.
Lijkt me niet duur en de smaak is ook niet echt vies (smaakt een beetje naar hoe kamille ruikt)
 
Ja joh de meeste die lijnzaadolie niet wegkrijgen zijn mietjes! :D hehe.. Wel andere dingen slikken en/of spuiten maar geen lijnzaadolie naar binnen krijgen :p

Nee wat ik zeg ik vind het wel lekker met melk. Klein beetje melk en 1 el. lijnzaadoli snel roeren en doorslikken. En je proeft niets vies.
 
Als je gewoon die fles aan je mond zet ben je d'r het snelste vanaf. Zo vies is het ook weer niet, brinta met water en kwark waar je leper recht overeind in blijft staan zijn echt niet veel smakelijker. Misschien had ik beter niet kunnen stoppen met roken, want nu komt mijn smaak weer terug wat niet echt voordelige is met mijn huidig voedingsschema ;)
 
haha, heb me moeder over gehaald die neemt nu ook 2 el Lijnzaadolie per dag. Duys mijn ma kan het dus kan iedereen het hier ook. En niet met die smoesjes komen ïk krijg het niet weg" :p
 
echt lekker is het niet, maar ja , we hebben geen andere optie, ik doen het gewoon door mijn shake, maar toch blijf je die smerige smaak proeven.
 
Originally posted by ccnp
echt lekker is het niet, maar ja , we hebben geen andere optie, ik doen het gewoon door mijn shake, maar toch blijf je die smerige smaak proeven.

maar leg dan eens uit wat er smerig aan is?
Misshcien is t per merk verschillend, ik heb er gelukkig geen last van:D
 
Nou ik ben met hem eens dat als je wat lijnzaadolie op een lepel doet en achterover gooit dat je het er zo weer uitspuugt. Maar ik ben van mening dat je het met een scheutje melk snel roeren en achterover gooien (desnoods nog beetje in je mond omgooien) het smakeloos is en goed te doen is. Nergens last van en kijk er nooit tegen op als ik het moet innemen.
 
Bij mij is t al zo goed als smaakloos. gewoon op etlepel gieten en hoppa, weg. zonder moeite en een vies gezicht. welk merk heb jij dan Elmar?
 
Dat geklooi met een eetlepel dat werkt toch helemaal niet. Pleurt de helft ondertussen van je lepel af en zo. Ik neem altijd gewoon een slok dirct uit het flesje. Slokje melk r achter aan en klaar is kees. Gaat stukken sneller!!!
 
Originally posted by Rob G
Dat geklooi met een eetlepel dat werkt toch helemaal niet. Pleurt de helft ondertussen van je lepel af en zo. Ik neem altijd gewoon een slok dirct uit het flesje. Slokje melk r achter aan en klaar is kees. Gaat stukken sneller!!!

vind je t dan gek dat je er zo geil van wordt en al die puisten krijgt:D
 
Originally posted by Elmar
Nou ik ben met hem eens dat als je wat lijnzaadolie op een lepel doet en achterover gooit dat je het er zo weer uitspuugt. Maar ik ben van mening dat je het met een scheutje melk snel roeren en achterover gooien (desnoods nog beetje in je mond omgooien) het smakeloos is en goed te doen is. Nergens last van en kijk er nooit tegen op als ik het moet innemen.

Dat heb ik nu ook gedaan en het werkte wel... alleen dan niet in je mond omgooien, dan proef je het toch meer lijkt mij. Het mengt trouwens voor geen meter.
 
Originally posted by CrocoDillon


Dat heb ik nu ook gedaan en het werkte wel... alleen dan niet in je mond omgooien, dan proef je het toch meer lijkt mij. Het mengt trouwens voor geen meter.

ja als je 2 sec wacht ligt de olie al weer bovenop daarom snel roeren en snel in je mond gieten en daar gorgel ik altijd nog een beetje na en werkt perfect :D
 
Wat is nou het nut van lijnzaadolie. Dat kan ik namelijk niet wijsworden uit deze discussie. Iedereen gebruikt het wel volgens mij, maar het is niet duidelijk waarvoor....
 
Originally posted by Jopper
Wat is nou het nut van lijnzaadolie. Dat kan ik namelijk niet wijsworden uit deze discussie. Iedereen gebruikt het wel volgens mij, maar het is niet duidelijk waarvoor....

Dat was ook niet het doel van deze post.
Zoek eens met de zoekfunctie op lijnzaadolie. Weet zeker dat je een stuk wijzer wordt.
 
Back
Naar boven