Fitness Seller

Lijnzaadolie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

frans1

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
15 apr 2003
Berichten
29
Waardering
0
ik ben op deze site al regelmatig het gebruik van lijnzaadolie tegengekomen.

wat is precies de werking hiervan ?

wie kan mij antwoord geven.
 
ik zou eens flink de zoekfunctie gebruiken.
 
Originally posted by Scighera
lijnzaadolie is gemaakt uit lijnzaad en bevat oa omega 3 en 6.
De O3 is wat we vooral nodig hebben als essentieel vetzuur.
Je vindt die stof ook terug in visolie en vette vissoorten.

De voordelen zijn enorm; het smeert je gewrichten en lichaam, bevorderd de hart en vaten, heeft een positieve invloed op ldl/hdl (cholesterol), verbeterd de afdrijving van verzadigde vetten.


aanbevolen is twee eetlepels per dag
 
En verlaagd estrogeen
 
Verhoogt je stofwisseling en smaakt heerlijk :D
 
3XL bedankt voor de tip !
 
Originally posted by Dutchgirl
Verhoogt je stofwisseling en smaakt heerlijk :D

idd, kom je nog wel achter (niet sarcastisch bedoeld:D)

[Link niet meer beschikbaar]
 
tipie mijnerzijds.. meng het met een klein beetje melk twee vingers ongeveer net als het kraagje van een biertje ff roeren en net als een biertje en in 1 keer doorslikken dan is het best te doen;)

is ook goed om je testosteron gehalte hoog te houden.

echt een wonder middeltje:D
 
is het in zaad-vorm ook goed?
 
is het in zaad-vorm ook goed?
 
Heerlijk in de kwark..
 
Originally posted by nico
tipie mijnerzijds.. meng het met een klein beetje melk twee vingers ongeveer net als het kraagje van een biertje ff roeren en net als een biertje en in 1 keer doorslikken dan is het best te doen;)

is ook goed om je testosteron gehalte hoog te houden.

echt een wonder middeltje:D

Dat wat mijn advies!! Pikkerd! :D

Maar idd dit is het beste wat je kunt doen.
 
Elmar, het is hem dus wel bijgebleven en hij heeft ervan geleerd :D
 
Laatst bewerkt:
Het is bekend dat bij enkele veel voorkomende geestesziekten, overspannenheid, depressie en schizofrenie, de bloed nievau's van omega3 beduidend lager zijn dan normaal.

Je mag hier natuurlijk niet gelijk het omgekeerde uit afleiden maar het geeft wel te denken !
 
In de reform winkel zag ik alleen zo'n klein flesje van 250ml omdat het vrij kort houdbaar was. Hebben jullie ook allemaal zo'n klein flesje of zijn er ook grotere?
Ik wil nu toch echt eens lijnzaadolie toe gaan voegen, iedereen is er zo enthousiast over. En omega 3 moet ik toch dringend toe gaan voegen.
 
je heb misschien wel grotere maar de 250 ml is de meest gangbare maat in reform winkels en het is toch wel een paar maanden houdbaar kijk maar op de datum van het flesje dus je kan er gewoon een paar tegelijk kopen en in de koelkast bewaren.


Groeten bigboy25.
 
Van mij is ook 250 ml. Geen probleem maar ik moet wel ruim van te voren nieuwe halen aangezien ik paar dagen terug mn 2e flesje heb gehaald (ook op advies van hier) en dat was de laatste die er stond en inslaan lijkt me ook niet verstandig want zovee ruimte in de koelkast heb ik niet met al die potten kwark:D
 
Waar kan je het allemaal halen dan? Niet in de supermarkt bij ons in ieder geval. Ik moet het ook nodig eens aanschaffen. Reformwinkel las ik al.
Waarvoor wordt het normaal gebruikt dan eigenlijk?
 
Back
Naar boven