MuscleMeat

Lijnzaadolie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by nico
tipie mijnerzijds.. meng het met een klein beetje melk twee vingers ongeveer net als het kraagje van een biertje ff roeren en net als een biertje en in 1 keer doorslikken dan is het best te doen;)

Ik doe altijd op een lepel en gelijk doorslikken:D MAkkelijk te doen.

Hoe lang is lijnzaadolie na opening houdbaar? Ik las ergens 2 weken ???
 
Als je elke dag 2 eetlepels neemt heb je die 2 weken niet nodig.
althans bij mij is die dan al op
 
Originally posted by Scighera
is het in zaad-vorm ook goed?
Wat je dan kunt nemen is de gebroken lijnzaad. die laten weken op water en dan innemen, maar geloof me dat is niet al te lekker.

Je krijgt in verhouding niet zoveel olie binnen, maar wel ontzettend veel vezels.
 
Originally posted by dandyman
Van mij is ook 250 ml. Geen probleem maar ik moet wel ruim van te voren nieuwe halen aangezien ik paar dagen terug mn 2e flesje heb gehaald (ook op advies van hier) en dat was de laatste die er stond en inslaan lijkt me ook niet verstandig want zovee ruimte in de koelkast heb ik niet met al die potten kwark:D

Je hoeft ze toch ook niet allemaal in de koelkast te bewaren? Alleen het flesje wat je al open hebt gemaakt, de rest kan gewoon in de kast.
 
ik heb de gegeven sites bekeken over die omega vet ... het ziet er mega goed uit :) ...en vooral in de functie stofwisseling verhogen ben ik heeeeel erg geintreseerd... in hoeverre is dit?
en zitten er ook KC. (vet enzo kh.) in dit lijnzaad olie? zo ja hoeveel? (die 2 eetleepeltjes)
 
Originally posted by bodybuilder0102
ik heb de gegeven sites bekeken over die omega vet ... het ziet er mega goed uit :) ...en vooral in de functie stofwisseling verhogen ben ik heeeeel erg geintreseerd... in hoeverre is dit?
en zitten er ook KC. (vet enzo kh.) in dit lijnzaad olie? zo ja hoeveel? (die 2 eetleepeltjes)

Nee het is gewoon olie> 100% vet.
 
Originally posted by burn


Nee het is gewoon olie> 100% vet.

d8 ik al maar ik d8 ik vraag het voor de zekerheid :D
maar om hoeveel kc. gaat dat 2 eetlepels?
 
1 gram vet = 9 kcal.
gooi 2 eetlepels in een glas
weeg het glas voor en nadat je de olie erin gedaan hebt.

want we weten natuurlijk niet wat voor eetlepels jij gebruikt.
 
laatste tijd als ik na me 18.00 maal 2 lepels lijnzaad neem, krijg ik buikkrampen en schijtaanvallen. ik heb dit al eerder gehad en was er daardoor mee genokt. nog anderen die ook zoiets ervaren??

(plaats het maar in deze topic, anders is er weer een nieuwe topic over lijnzaad..)
 
nope.. geen probs, slik je het dan zonder wat erbij of tijdens je eten? misschien heb je minder last als je het tijdens de maaltijd inneemt, als je dat al niet doet.

en anders een kurk :D
 
Ik mix het met wat melk na het eten.. 1-1,5 uur daarna begin de stinkscheten, daarvoor voel ik het echt borrelen. Vorige week werd ik er zelfs misselijk van..
 
misselijk van je eigen lucht ? :D:D

wel vreemd dat je 's ochtends geen probs ermee hebt, maar in de avond weer wel.
 
Ja ik snap het ook niet, mischien omdat er in me avond maaltijd al meer vetten zitten en dat bovenop me volle maag dat extra vet niet echt relekst valt, dan zou vlak voor het eten en dan me maal mischien kunnen werken... anywayz, ben dus de enige hierin blijkbaar..
 
Back
Naar boven