AndroidHealthClinic

lijnzaadolie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

lorenzo

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 nov 2002
Berichten
1.432
Waardering
0
Gebruik nu sins 2 maanden lijnzaadolie.Begin nu aders op de zeikant van me buik te zien die ik nog nooit gezien hebt.Kwa kracht merk ik geen verschil.Ook op me armen beginnen de aders goed zichtbaar te woorden.Had niet verwacht dat dit spul zo goed werkte.
 
wil je dan graag aders zichtbaar hebben op de zijkant van je buik?
 
Ben nu voor het eerst aan het eten tussen mijn brinta door. Echt lekker is het niet hehe. Maarja ik denk dat ik te weinig vetten binnen krijg dus dan moeten we het er maar voor over hebben he.
 
:barf:Dat was dus geen goed idee!!:barf:
 
Een paar maanden geleden 11.8,maar dit licht nu een stuk lager.
 
Poging 2:

met kwark, cruesli, stukjes ananas en appel
 
niet zeuren, gewoon op lepeltje en naar binnuh werken en anders flesje op de mond. ben je er gellijk van af en je hebt niet zon vieze smaak in je brinta of derg.

Ik vind mijn lijnzaad daarentegen helemaalniet vies.
 
ik neem 's ochtens altijd een shake met:

- 250 ml melk
- 50gr brinta
- 25gr whey
- 1 eetlepel lijnzaad

en voor het slapen gaan

- 500gr kwark
- 1 eetlepel lijnzaad



die shake is voorteffelijk en in de kwark is het helemaal smullen (beetje vette kwark is echt lekker)
 
Gaat je vetpercentage omlaag door gebruik van Lijnzaadolie?
 
Originally posted by iKsZ
:barf:Dat was dus geen goed idee!!:barf:

tip: bewaar de lijnzaadolie iig in de koelkast; dan is de smaak wat neutraler...

zelf neem ik een glas water, doe er dan een eetlepel lijnzaadolie in (gaat natuurlijk wel drijven) en dan heel erg snel opdrinken :D
 
Originally posted by Big Steve
Gaat je vetpercentage omlaag door gebruik van Lijnzaadolie?

lijnzaadolie verbeterd de afdrijving van verzadigde vetten. Versnelt stofwisseling...
 
Originally posted by KaLe
ik neem 's ochtens altijd een shake met:

- 250 ml melk
- 50gr brinta
- 25gr whey
- 1 eetlepel lijnzaad

en voor het slapen gaan

- 500gr kwark
- 1 eetlepel lijnzaad



die shake is voorteffelijk en in de kwark is het helemaal smullen (beetje vette kwark is echt lekker)

Lijnzaadolie in de kwark, gatverdamme :barf:
wat is dat vies zeg, ik heb het 1 keer gedaan...

Ik knijp nu gewoon mijn neus dicht als ik het eet.
eetlepel in de mond en klaar is aapie

@bigsteve, ik weet niet of lijnzaad je vet% laat dalen, lijkt me onwaarschijnlijk, het is immers vet=veel kcal
 
Ik weet wel dat je verbranding omhoog gaat bij gebruik van essentiële vetten maar of je vetpercentage omlaag gaat is voor mij een raadsel.

Alles over essentiële vetzuren.

Steve
 
Originally posted by aapie80


Lijnzaadolie in de kwark, gatverdamme :barf:
wat is dat vies zeg, ik heb het 1 keer gedaan...

Ik knijp nu gewoon mijn neus dicht als ik het eet.
eetlepel in de mond en klaar is aapie

@bigsteve, ik weet niet of lijnzaad je vet% laat dalen, lijkt me onwaarschijnlijk, het is immers vet=veel kcal

uiteindelijk is dit toch wel de bedoeling...je stofwisseling word sneller dus je verbrand meer vet..

in principe ben je nu vuur met vuur aan het bestrijden ???

rare sjit ja mja ik moet er ook nog mee beginnen volgende week, kzie wel wat het oplevert.
 
uiteindelijk is dit toch wel de bedoeling...je stofwisseling word sneller dus je verbrand meer vet..

idd dit bedoel ik dus...

ik weet niet of lijnzaad je vet% laat dalen, lijkt me onwaarschijnlijk, het is immers vet=veel kcal

je neemt 2/3 eetlepels lijnzaadolie op een dag, dat is zeg maar ca. 350 calorieen, valt dus reuze mee dus qua hoeveelheid calorieen...
 
Ik heb het antwoord al gevonden :D[

B]Essentiële vetzuren verhogen de snelheid van de stofwisseling en het energiepeil; dit betekent dat er meer calorieën verbrand worden. MOV zijn dus slank makende vetten! Daarnaast helpen ze de nieren om overtollig vocht kwijt te raken. Bij veel mensen is het vasthouden van vocht een oorzaak van overgewicht.
Eetaanvallen, die vaak het gevolg zijn van een tekort aan bepaalde voedingsstoffen, worden door een juiste inname van MOV voorkomen. Bovendien verbeteren de vetzuren het humeur, zodat eten uit ongenoegen niet meer nodig is. Je voelt je niet alleen beter, maar hebt ook meer energie. De behoefte om actief te zijn neemt toe[/B]
 
Originally posted by Big Steve
Ik heb het antwoord al gevonden :D[

B]Bovendien verbeteren de vetzuren het humeur, zodat eten uit ongenoegen niet meer nodig is. Je voelt je niet alleen beter, maar hebt ook meer energie. De behoefte om actief te zijn neemt toe
[/B]

zooooooo als deze alleen al waar zijn ben ik al superblij :D
nog ff en ik ga t ook use
 
Back
Naar boven