MuscleMeat

lijnzaadolie

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Big Steve
Ik heb het antwoord al gevonden :D[

B]Je voelt je niet alleen beter, maar hebt ook meer energie.
[/B]


2 vliegen in 1 klap dus!! :p
 
Toch blijf ik het ranzig vinden! Maar door kwark met ananas is het nog wel te doen.

Met een glas water lijkt me helemaal ranzig. Vet en daarna water *iEwK!!*
 
Ja echt lekker is het niet, even neus dichtknijpen en slikken.
 
Originally posted by iKsZ
Toch blijf ik het ranzig vinden! Maar door kwark met ananas is het nog wel te doen.

Met een glas water lijkt me helemaal ranzig. Vet en daarna water *iEwK!!*

als ik dat doe blijft het water op de olie liggen (in me maag) :D raden wat er gebeurt :D
 
Als ik drie eetlepels per dag neem met lijnzaadolie, nou dan zie ik mijn zwembandje wel groeien, ik hou het op 1 keer perdag een eetlepel.
 
Originally posted by ccnp
Als ik drie eetlepels per dag neem met lijnzaadolie, nou dan zie ik mijn zwembandje wel groeien, ik hou het op 1 keer perdag een eetlepel.

Lijnzaad olie maakt je niet dik, het verbeterd juist je verbranding
 
Dat dacht ik ook, maar even gestopt met drie keer perdag een eetlepel en ik merk duidelijk dat mijn zwembandje minder wordt, ik snap het ook niet.
 
Waar haal je die shit? bij de tuinen of moet je een surinaams of chinese toko binnenstappen?

Ik heb het nog nooit gebruikt. Is het een goede aanvulling op een kuur (boldone/winstrol)? mijn bf is 18,1 % en dit moet mede door de proviron omlaag gebracht worden.

vertel,vertel...
 
de Tuinen heeft het. Je kan ook een reformwinkel (natuurwinkel) proberen . . .
 
in de koeling van een speciaalzaak, natuurvoedingswinkel, drogist of reformhuis.
 
Originally posted by ccnp
Dat dacht ik ook, maar even gestopt met drie keer perdag een eetlepel en ik merk duidelijk dat mijn zwembandje minder wordt, ik snap het ook niet.

Natuurlijk kan lijnzaadolie je dikker maken. Alles wat je eet zal je stofwisseling verhogen. Lijnzaadolie doet dit wel meer dan andere vetten, maar het levert nog altijd cal.
Wanneer jij te snel dik wordt dan moet je cal. minderen. Ik zou de lijnzaadolie wel blijven gebruiken, maar in andere dingen minderen.
 
zou er iemand me kunnen helpen met een dieet op te stellen om vet te verbranden in combinatie met fitness let wel ik ben een vrouw????????????????????????????????
 
Maak hier liever even een nieuwe thread van. Dan houd je het voor iedereen wat overzichtelijker, en krijg je enkel antwoord op jou vraag...
Geef dan ook meteen even je stats door, en hoe en hoe vaak je traint.
 
Vandaag voor het eerst lijnzaadolie gebruikt van Ekoland en die smaak viel reuze mee.. Ik ben best opgelucht. :D
 
Kga dat spul ook maar eens halen.

Heb nu arachideolie in de kast staan, is dat goedje ergens goed voor?
 
Originally posted by bart82
Kga dat spul ook maar eens halen.

Heb nu arachideolie in de kast staan, is dat goedje ergens goed voor?

Om mee te zonnen? :D
 
Back
Naar boven